Nasveti za uporabo Vibra za trženjske aktivacije med prazniki

Rok Naraks, Vodja UX pogovornega poslovanja • dec. 01, 2022

Viber je odlična aplikacija za ohranjanje stika in povezanosti s strankami ne glede na letni čas, še posebej pa je primeren za trženje v praznični sezoni. Omogoča širok doseg, ustvarjanje privlačnih vsebin in spremljanje uspešnosti kampanj. Z več kot milijardo prenosov samo na Androidu ponuja Viber blagovnim znamkam priložnost, da s svojimi marketinškimi kampanjami dosežejo resnično veliko občinstvo.


V prejšnjem blogu sem z vami deli, zakaj je Viber odlično orodje za aktivacijo strank in spodbujanje predprazničnih nakupov, v tem zapisu pa se osredotočam na konkretne nasvete za izvedbo akcij ter ohranjanje zanimanja tudi, ko bo praznikov konec.



Pošljite praznično voščilo svojim strankam prek Vibra


Gre za odličen način, da jim pokažete, da vam je mar, in da gradite zvestobo strank. Poleg tega boste na zabaven in enostaven način ohranjali stik z njimi. Predlagamo vam tudi, da ustvarite več različic prazničnih voščil in spodbujate stranke, da jih delijo s svojimi prijatelji. Če bodo oglasi privlačni in zanimivi, jih bodo vaše stranke delile naprej. Spodbujajte jih k temu – lahko tudi z nudenjem posebnih ugodnosti in popustov za deljenje.

 

Viber kot orodje za izvajanje prazničnih promocij


Ponudite svojim strankam posebne popuste in ugodnosti ob nakupu izdelkov ali storitev, denimo brezplačna darila ob nakupu, ponudbe »kupiš eno, dobiš dve«, popuste na določene izdelke ali kategorije izdelkov ter brezplačno pošiljanje. Izberite tisto možnost, ki najbolj ustreza vašemu poslovanju.

 

S personalizirano komunikacijo gradite odnose s strankami



Komunicirajte s svojimi strankami na osebni ravni, sodelujte z njimi in ustvarite vez, ki presega zgolj prodajo. Viber vam omogoča, da s strankami klepetate v realnem času in jim sporočate, kako posebni in pomembni so za vas in vaše podjetje. V komunikaciji bodite pristni, drugačni, posebni. Ljudje bodo opazili, da za vas niso zgolj stranka, ampak da vam je resnično mar zanje.


Premišljeno oblikujete sporočila in ne pozabite na jasen poziv k dejanju


Vaša komunikacija naj bo jasna, sporočila pa preprosta in razumljiva. Uporabljajte močne vizualne elemente, ki podkrepijo vaše sporočilo. S prazničnimi vizualnimi elementi boste pri naslovnikih vzbudili pozitiven čustven odziv. Razmislite, kakšna čustva želite vzbuditi – navdušenje, nostalgijo, ljubezen, srečo? Prilagodite svoja sporočila, da bodo ustrezala posameznim ciljnim skupinam in bodo zanje pomembna.

Ne pozabite na jasen poziv k dejanju. Če bo ta dvoumen, je manj verjetno, da bo vaš oglas učinkovit. Kot pri vseh marketinških aktivnostih je pomembno tudi, da preizkusite različne različice oglasov. Tako boste ugotovili, kateri oglasi so bolj učinkoviti pri kateri ciljni skupini.

 

Vse skupaj zaokrožite z evalvacijo


Ko bo prazničnega obdobja konec, bo pravi čas za analizo. Analizirajte podatke in preglejte, katere oglaševalske kampanje so prinesle najboljše rezultate. Na podlagi analize izvedene kampanje boste snovali vaše aktivnosti prihodnjo sezono.




Ostanite povezani s strankami


Nadaljujte z ustvarjanjem zanimivih in privlačnih vsebin za stranke, saj boste tako ohranili močno povezanost z njimi. Dajte jim vedeti, da jih cenite, da so za vas izredno pomembne. Ohranjajte praznično vzdušje s poprazničnimi razprodajami in promocijami. Nato pa se osredotočite na naslednje praznike in začnite razmišljati o idejah in načrtih za naprej. Če boste razmišljati izven ustaljenih okvirov, boste lahko pripravili resnično edinstvene kampanje, s katerimi boste v novem letu izstopali in se razlikovali od tekmecev. Ne bojte se biti ustvarjalni!



V kolikor potrebujete pomoč pri izvedbi promocijski akcij v zadnjem hipu, pa me brez zadržkov kontaktirajte na rok.naraks@2mobile. Naša ekipa specialistov za pogovorno trženje vam bo z veseljem pomagala pri zasnovi in izvedbi



Viri:     A Step-by-step Guide to Holiday Season 2022 - 2023

10 tips for creating a successful seasonal ad campaign

Share by: