Dosezite srca vaših strank med prazniki prek Viberja

Rok Naraks, Vodja UX pogovornega poslovanja • nov. 28, 2022

Zaključek leta je obdobje, ko so potrošniki nagnjeni k povečani potrošnji in odprti za bolj impulzivne nakupe. Podjetjem zato svetujemo, da to obdobje kar se da trženjsko izkoristijo.


Da boste tudi v predprazničnem in prazničnem obdobju ohranili stike s svojimi strankami ter poskrbeli, da se bodo na nakupni poti odločale za nakup vaših izdelkov in storitev, smo za vas v nadaljevanju zbrali nekaj ključnih dejstev, zakaj je Viber popolno orodje za trženje v prazničnem času.




Viber omogoča preprosto dostavo ciljanih sporočil neposredno na pametne naprave vaših strank. Z njim lahko dosežete široko in raznoliko občinstvo, ki ga odlikuje velika vključenost. Na Vibru so vsakih 60 sekund aktivni trije milijoni uporabnikov, ki si izmenjajo 1,2 milijona slik, 250 tisoč nalepk in 300 tisoč všečkov.

 

Viber kot orodje omogoča stroškovno učinkovite kampanje ter pošiljanje personaliziranih sporočil posameznim ciljnim skupinam in visoko stopnjo sodelovanja z uporabniki, kar povečuje verjetnost konverzij. Podjetja lahko svojo ciljno skupino opredelijo glede na lokacijo, starost, spol in zanimanja.


Zaradi možnosti interakcije v realnem času pa je Viber popoln kanal tudi za izvedbo časovno občutljivih kampanj.



Kako praznični čas izkoristiti za bolj učinkovito nagovarjanje kupcev

 

Najprej poskrbite, da bo vaš poslovni račun Viber posodobljen, da bodo navedeni podatki pravilni in da bosta praznikom primerni tudi profilna in naslovna slika. Razmislite tudi o pripravi posebnega pozdravnega sporočila s praznično tematiko oziroma nastavite posebno sporočilo za samodejne odgovore.

 

Svoje praznične aktivnosti začnite načrtovati dovolj zgodaj. O prazničnem obdobju in aktivnostih, ki jih boste v tem času izvajali, razmislite vnaprej. Le tako boste imeli dovolj časa za njihovo izvedbo ter za morebitne dodatne prilagoditve, če bodo potrebne. Jasno določite svoje cilje, pri čemer bodite natančni in realistični. Želite povečati prodajo, izboljšati prepoznavnost blagovne znamke ali ustvariti potencialne stike? Ko določite svoje cilje, ves čas spremljajte, ali ste na pravi poti.

 

Da boste lahko sledili svojim ciljem, morate natančno določiti svojo ciljno skupino. Tako boste lahko prilagodili svoja marketinška sporočila in strategije. Pristop »isto marketinško sporočilo za vse« ne deluje – velika razlika je, ali želite ozavestiti čim več ljudi ali ciljate manjšo skupino ljudi, za katere obstaja večja verjetnost, da bodo postali vaše stranke. Ko poznate svoje cilje in ciljno občinstvo, pripravite marketinški načrt. Ta mora upoštevati vašo splošno strategijo ter vključevati posebne taktike, kreativo in časovnico aktivnosti. Ob udejanjanju načrta ves čas spremljajte svoj napredek in rezultate. Na ta način boste lahko prilagodili svoje taktike, če bo to potrebno, in zagotovili, da ste na dobri poti za dosego svojih ciljev. Če bodo potrebne prilagoditve, si jih zapomnite, da boste ta spoznanja lahko uporabili prihodnje leto.



Z Vibrom ostanite povezani s svojim ciljnim občinstvom

 

Viber vam omogoča, da ostanete povezani s svojim občinstvom ne glede na to, kje se nahaja. Za posamezne ciljne skupine lahko pripravite posebna marketinška sporočila in jim ponudite posebne praznične popuste. Predstavite svoje najbolj prodajane izdelke in pripravite seznam možnih daril, da jim olajšate praznične nakupe. To so preprosti načini interakcije s strankami, ki pa jim lahko polepšajo dan ter vzpostavijo močnejšo vez med njimi in vašo blagovno znamko.

Par nasvetov in primerov za uporabo Viber platforme v praksi bom z vami delil v prihodnjem blogu. V kolikor potrebujete pomoč pri izvedbi promocijski akcij v zadnjem hipu, pa me brez zadržkov kontaktirajte na rok.naraks@2mobile. Naša ekipa specialistov za pogovorno trženje vam bo z veseljem pomagala pri zasnovi in izvedbi



Viri:     A Step-by-step Guide to Holiday Season 2022 - 2023

10 tips for creating a successful seasonal ad campaign

Share by: