Kako lahko trgovci povečate prodajo z uporabo klepeta Viber?

Rok Naraks, Vodja UX pogovornega poslovanja • okt. 19, 2022

Kljub temu da je trgovina danes med najbolj uspešnimi panogami, trgovci nenehno iščejo nove načine za doseganje kupcev, za povečanje prodaje in privabljanje novega prometa, pa naj gre za fizične ali spletne obiskovalce. Danes ljudje preživijo več časa na mobilnih napravah kot kdaj koli prej in tega se dobro zavedajo tako tradicionalni kot spletni trgovci, ki za svoje promocije vse pogosteje uporabljajo pogovorno trženje. V tem blogu se bom osredotočil na tri vrste trženjskih sporočil, ki vam z uporabo klepeta Viber omogočajo bolj učinkovit stik s kupcem.


Ob tem pa naj omenim še, da ima Viber v primerjavi z drugimi orodji za klepet kar nekaj prednosti, med katerimi so ključne varnost, zanesljivost in možnost takojšnje personalizirane komunikacije ena na ena.




Aktivacija kupca na celotni nakupni poti


Ljudje se danes dokazano bolj odzivajo na neposredna sporočila, zato je prek orodij za klepet zdaj preprosto lažje komunicirati, graditi odnose in spodbujati prodajo na celotni nakupni poti – od spodbuditve prvega oz. novega nakupa do zbiranja povratnih informacij o zadovoljstvu strank in ponovnega nakupa.


Viber ima že več kot 260 milijonov aktivnih uporabnikov mesečno in je ena najbolj priljubljenih aplikacij za sporočanje v vzhodni Evropi. Ker je vaše občinstvo praktično dnevno na Viberju, je to orodje eden najbolj primernih kanalov, da svoje kupce učinkovito dosežete in jih aktivirate.

Z izvajanjem premišljenih prodajnih pogovorov boste pospešili prodajne tokove svojega podjetja – od razširitve ciljne skupine in doseganja novih kupcev, podpore pri prodaji in pomoči v fazi raziskovanja ter odločanja do zagotavljanja odlične podpore v fazi nakupovanja in pri poprodajnih aktivnostih.



Promocijska sporočila vam omogočajo, da povečate doseg in pospešite prodajo


Poslovna sporočila Viber so odličen način za spodbujanje prodaje novih izdelkov ali promocije posebnih dogodkov. Sporočila so osebna in jih je mogoče prilagoditi tako, da ciljajo določene skupine ljudi, na primer tiste, ki živijo na določenem območju ali so v preteklosti opravili nakup. Z Viberjem lahko trgovci pošiljajo sporočila ena na ena in komunicirajo z določenimi segmenti občinstva.


Za podjetja s sistemom CDP ali CRM ponuja Viber zmogljiv API, ki podjetjem omogoča pošiljanje sporočil katere koli velikosti in vrste, prilagojenih vsakemu segmentu ciljne skupine. Zato je Viber popolno orodje za trgovce na drobno, ki želijo s svojimi marketinškimi sporočili doseči določeno občinstvo. Rezultati iz prakse dokazujejo, da lahko podjetja s segmentacijo občinstva in obogatenimi sporočili učinkovito dosežejo svoje kupce ter s prilagojenimi sporočili in privlačnimi pozivi k dejanjem (CTA) ustvarijo višje stopnje konverzije.


S transakcijskimi sporočili izboljšate zadovoljstvo


Obveščajte svoje stranke o statusu njihovega naročila in to v realnem času. Ko je nakup opravljen na spletu, bo kupec prejel potrditveno sporočilo o tem, da je bilo njegovo naročilo oddano in da je na poti. Transakcijska sporočila se pošiljajo samodejno na podlagi sprožilcev, ko uporabnik izvede določeno dejanje. Nastavite lahko poljubno število sprožilcev in obveščate svoje kupce v več korakih nakupne poti.


Izkušnje iz prakse kažejo, da proaktivno obveščanje stranke in zagotavljanje takojšnjih informacij v primeru težav izrazito vplivata na zadovoljstvo strank in izboljšujeta stopnjo zadovoljstva (CSAT).



S pogovornimi sporočili gradite odnose s kupci


Trgovina je v zadnjih dveh letih doživela preobrazbo. Z rastjo spletnega nakupovanja so se fizične trgovine morale potruditi bolj kot kdaj koli prej, da so ostale v koraku s konkurenco. Toda področje, kjer imajo fizične trgovine prednost, so storitve za kupce. Čeprav imajo spletni trgovci to prednost, da lahko dosežejo večje občinstvo, jim pogosto manjka osebni pristop, ki ga lahko zagotovijo fizične trgovine. Nasprotno pa si fizični prodajalci želijo razširiti svoje občinstvo. Tu se Viber izkaže kot neprecenljiv tako za tradicionalne trgovce kot za spletne trgovine. Ker je Viber aplikacija za sporočanje, ki podjetjem omogoča bolj osebno komunikacijo, trgovcem pomaga pri grajenju odnosov z njihovim občinstvom, jim nudi storitve za stranke in spodbuja dvosmerne pogovore, kar vodi do povečane prodaje, optimizacije procesov in izboljšav.



V praksi se to najbolje kaže z učinkovitejšo dostavo sporočil in višjimi stopnjami konverzije.


Podjetje 2Mobile je uradni zastopnik za rešitev Viber v regiji Adriatic, naši svetovalci pa vam bodo z veseljem pomagali najti najboljše pogovorne rešitve in učinkovite prodajne pristope prek tega kanala.

Share by: