Viber – najboljši kanal za praznične promocije in pogovorno trženje
V vrhuncih nakupovalnih sezon postajajo komunikacijski kanali, kot je Viber, ključno orodje za trgovce in blagovne znamke, da pospešijo prodajo in ustvarijo odlične nakupne izkušnje. Omogočajo hipno komunikacijo z besedilnimi in obogatenimi sporočili ter so ob tem stroškovno učinkoviti. S svojo priljubljenostjo v Sloveniji Viber ponuja številne prednosti v primerjavi s tradicionalnimi metodami, kot so SMS-sporočila.
Črni petek je za nami, pred nami pa prednovoletna nakupovalna sezona, v kateri kupci nakupujejo najbolj intenzivno. V nadaljevanju bom razložil, zakaj je Viber popoln kanal za vse predpraznične kampanje, in podal nasvete za praznične kampanje, ki lahko povečajo vključenost kupcev in vašo prodajo v najpomembnejši sezoni leta.

Doseg, stroškovna učinkovitost in priljubljenost v Sloveniji
Novoletna sezona je izjemno pomembna za trgovce in blagovne znamke, saj prinaša priložnost za povečanje vključenosti kupcev in prodaje. Viber, ki ga v Sloveniji uporablja kar 80 odstotkov aktivne populacije, se izkaže za eno najbolj učinkovitih orodij za dosego teh ciljev. Poleg tega da je cenovno ugodnejši od SMS-sporočil, omogoča več možnosti za ustvarjanje privlačnih in personaliziranih vsebin.

Personalizirana komunikacija za večje zanimanje
Uporaba Viberja za promocijo je preprosta, vendar zahteva nekaj načrtovanja in kreativnosti. Prvi korak je personalizacija. Ljudje se odzivajo na sporočila, ki so prilagojena njihovim zanimanjem, zato uporabite podatke o svojih strankah za pošiljanje relevantnih ponudb. Če denimo veste, da nekdo pogosto kupuje določene izdelke ali storitve, mu pošljite praznično ponudbo za te izdelke oziroma storitve. Ta osebni pristop gradi zaupanje in poveča verjetnost, da se bo stranka pozitivno odzvala.
Kreativnost z vizualnimi in interaktivnimi elementi
Viber je postal v zadnjem letu eden bolj priljubljenih kanalov za pogovorno trženje, pogosto pa pozabimo, da ponuja različne priložnosti za vključitev vizualnih in interaktivnih elementov, ki pritegnejo pozornost.
Praznične voščilnice s povezavami na spletne strani, kratki videi z idejami za darila ali privlačne slike z ekskluzivnimi ponudbami bodo ustvarili pravo praznično vzdušje. Poleg tega lahko v sporočila vključite interaktivne gumbe, ki prejemnikom omogočajo, da hitro izvedejo naslednje korake, kot so »Nakupuj zdaj« ali »Izkoristi popust«. To poenostavi proces in poveča možnost konverzije.

Učinkovit kanal za ekskluzivne popuste
Pošljite svojim strankam voščilnico s prazničnim sporočilom in vključenim pozivom k dejanju, ki vodi na vašo spletno trgovino. Na primer: »Vesel božič! Za svoje cenjene stranke smo pripravili 30-odstotni popust na vse izdelke. Unovčite kodo XMAS30 še danes!«
Kupcem lahko na primer ponudite tudi ekskluzivne popuste ali prednosti, če uporabijo določeno kodo ali kliknejo na povezavo v sporočilu. Na primer: »Samo danes! Pridobi 20-odstotni popust na vse božične izdelke. Klikni tukaj za več!«
Kampanje primerno časovno načrtujte
Časovno načrtovanje kampanj je prav tako ključno. V prazničnem času je pomembno vedeti, kdaj so ljudje najbolj pripravljeni na nakupe, denimo med vikendi ali bližje samim praznikom. S pravočasnim pošiljanjem sporočil lahko izkoristite njihovo pozornost v trenutku, ko so najbolj motivirani za nakupovanje. Poleg tega ustvarjanje občutka nujnosti z omejenimi ponudbami, na primer »Posebna ponudba le danes!«, dodatno spodbuja hitre odzive.
Povečajte vključenost z nagradnimi igrami
V času, ko se ljudje radi zabavajo in sodelujejo, je lahko tudi enostavna nagradna igra s privlačnimi nagradami odličen način za povečanje vključenosti strank. Vse, kar morate storiti, je, da v sporočilo Viber vključite povezavo, kjer lahko uporabniki sodelujejo, in jih povabite k sodelovanju.

Viber je odličen kanal za spodbujanje zvestobe
Tudi če niste trgovec in ne prodajate svojih izdelkov ali rešitev prek spleta, imate pa bogato bazo zvestih uporabnikov, jim lahko ob zaključku leta pošljete personalizirano čestitko in jih tako opomnite, da vam je mar zanje.
Bodite ustvarjalni in namesto prednovoletne čestitke uporabnikom pošljite sporočilo za lep začetek prihodnjega leta in jim takoj ob začetku ponudite posebno ponudbo v novem letu, na primer popust ob prvem obisku, darilo za zveste stranke ipd., ter takoj v januarju svojo blagovno znamko zasidrajte v misli svojih strank.
Uporaba Viberja za prednovoletne kampanje je odličen način za povečanje vključenosti in prodaje. S svojo cenovno učinkovitostjo in velikim dosegom je Viber kanal, ki ga ne smete spregledati. Personalizirajte svoja sporočila, vključite vizualne in interaktivne elemente ter izkoristite nasvete za uspešno praznično sezono. Učinkovita kampanja na Viberju lahko namreč naredi veliko (prihodkovno) razliko v najbolj aktivni sezoni leta.