Kako s pogovornim trženjem do bolj učinkovite prodaje zavarovanj kar prek Viberja?

Rok Naraks, UX Manager, 2Mobile d.o.o. • mar. 27, 2023

Ponudniki zavarovanj po vsem svetu za trženje zavarovanj vse pogosteje uporabljajo pogovorno trženje, ki ga sedaj podpira tudi umetna inteligenca. Pravočasna in ustrezna komunikacija je v zavarovalniški industriji postala ključna. V praksi pa to pomeni, da se danes zavarovanja lahko sklenejo že prek orodij za klepet in to 24/7. Eno izmed orodij za pogovor je tudi Viber, ki je postal zaradi svojega enostavnega vmesnika in zmogljivosti cenovno dostopna platforma, ki zavarovalnicam pomaga pri izpolnjevanju naraščajočih zahtev strank.


Kako učinkovito nagovarjati stranke z uporabo klepeta?

 

Danes stranke iščejo prilagodljivost, personalizacijo in ažurnost v komunikaciji ter nove načine sodelovanja z zavarovalnicami. Glavno vodilo zavarovalniške industrije je zagotavljanje občutka varnosti, stranke pa od ponudnikov pričakujejo enostavno komunikacijo in ustrezne takojšnje odzive. Storitve, ki jih zavarovalnice tržijo prek digitalnih kanalov ali aplikacij, danes pospešujejo stike s stranko. Pametni pogovorni boti pa olajšajo komunikacijo s stranko in izboljšujejo uporabniško izkušnjo ter zagotavljajo bolj kakovostno pomoč strankam 24/7.

Viber komunikacijsko varen kanal, ki omogoča povezavo z drugimi platformami

 

Viber s svojim vmesnikom API podpira množična sporočila, omogoča avtomatizacijo trženja z integracijami ter zagotavlja analitične informacije za uporabne vpoglede v obnašanje strank. Na ta način povečuje digitalne zmogljivosti zavarovalnic, predvsem pa strankam ponuja dodaten, komunikacijsko varen kanal.

 

Z integracijo podatkov o strankah prek platforme za upravljanje odnosov z njimi (CRM) in drugimi rešitvami pridobijo podjetja celovit pregled strankinih težav, potreb in njenih nakupnih vzorcev. Z oblikovanjem segmentov lahko nato z uporabo promocijskih sporočil dosegajo stranke s prilagojeno komunikacijo glede na njihove potrebe.

 

Dodatno lahko zavarovalnice funkcionalno vrednost Viberja enostavno nadgradijo z integracijo pametnih pogovornih botov, tako da za njihovo izgradnjo uporabijo eno izmed obstoječih tehnoloških rešitev za pogovorno trženje, ki jih poganja pogovorna umetna inteligenca. Tako preprosto omogočijo avtomatizacijo pogovorov s strankami 24/7 in posledično precej učinkovitejše trženje svojih storitev kar prek pogovorov v Viberju.

 

Pogovorno poslovanje pospešuje sklepanje zavarovanj

 

Zavarovalnice se danes soočajo z vse več izzivi, med njimi so vse večja pričakovanja strank ter potreba po vse večji agilnosti in hitrem odzivu. Viber, povezan s pametno platformo za pogovorno trženje, omogoča avtomatizirano zbiranje podatkov o strankah, na podlagi katerih jim lahko zavarovalnice ponudijo zelo personalizirane premije. Analiza sporočil in identifikacija nakupne namere pa pomaga zavarovalnicam zagotoviti prilagojeno komunikacijo in ustrezne odzive, kar vpliva na večje zadovoljstvo strank.

 

Poleg tega so stranke pogosto preobremenjene z različnimi zavarovalnimi načrti in postopki uveljavljanja odškodnin. S pogovornim poslovanjem jim ponudniki zavarovanj lahko pomagajo, jih vodijo skozi zapletene postopke ter jih informirajo o različnih ponudbah. Vse to kar v platformi Viber, hitro in enostavno.

Viber kot cenovno učinkovit kanal za sporočanje

 

Zaradi učinkovitosti tega orodja in njegove cenovne dostopnosti se vse več podjetij v zavarovalniški in finančni panogi odloča za selitev komunikacije s strankami na Viber. Naše izkušnje iz prakse so pokazale, da je Viber zelo priljubljen pogovorni kanal, saj ga v regiji za dnevno komunikacijo v povprečju uporablja več kot 70 odstotkov aktivne populacije. V primerjavi s sporočili SMS lahko s preusmerjanjem strank na sporočila Viber optimizirate izdatke za pogovorno poslovanje. Zato so se za spodbujanje uporabe Viberja že odločile blagovne znamke A1, GLS, VOYO, Modra Zavarovalnica, bizBox, RK Celje in mnoga druga podjetja.

 

Želite več informacij, kako integrirati Viber v svoje trženjsko-prodajne strategije? Kot uradni Viberjev partner za regijo Adriatic smo tu zato, da vam pomagamo in omogočimo čim hitrejšo in čim bolj učinkovito izvedbo trženjskih akcij.

Share by: