Prednosti platforme Viber za trženje zavarovanj

Rok Naraks, UX Manager, 2Mobile d.o.o. • apr. 03, 2023

Viber kot pogosto uporabljen in med uporabniki razširjen kanal za pogovorno trženje danes predstavlja odlično platformo za ponudnike zavarovanj, prek katere lahko s poslovnimi sporočili (Viber Business Messages) nagovorijo stranke, razširijo svoj doseg in z vnaprej oblikovanimi pogovori z uporabo tehnologije, kot je LivePerson, povečajo možnost konverzije.

 

Z integracijo pametnih pogovornih botov, ki temeljijo na uporabi umetne inteligence (UI), pa lahko orodje Viber postane močen prodajni kanal. Kombinacija platforme Viber in tehnološke platforme za ustvarjanje nadzorovanih, avtomatiziranih pogovorov s strankami omogoča takojšnjo dvosmerno komunikacijo, kar pomaga ponudnikom zavarovanj pri ohranjanju vključenosti strank na njihovi nakupni poti.

Naj v nadaljevanju izpostavim ključne prednosti pogovornega poslovanja v zavarovalništvu ter nekaj načinov, kako jih lahko zavarovalniška industrija s pridom izkoristi.

 

1)   Hitrejše reševanje zahtevkov z uporabo pogovornih botov

 

Stranke imajo na svoji nakupni poti različna vprašanja in pomisleke. Zaradi nezadostnih podatkov oddelki za pomoč strankam pogosto ne morejo zagotoviti dovolj hitre rešitve, kar negativno vpliva na metrike, kot sta povprečen čas obravnave (ang. average handle time, AHT) in razrešitev prvega stika (ang. first contact resolution, FCR). Ker Viber podpira obogatene medijske formate, lahko stranke preprosto delijo svoje dokumente, fotografije ali lokacijske podatke. To lahko storijo izredno hitro, kar zavarovalnicam omogoča, da jim ponudijo pravočasne odgovore s koristnimi informacijami. Dostop do natančnih podatkov o strankah omogoča zavarovalnicam smiselno komunikacijo z njimi in vodi k hitrejšemu reševanju zahtevkov.




2)   Povečanje konverzij z oblikovanjem ciljnih segmentov

 

Ponudniki zavarovanj z uporabo pogovornega bota avtomatizirajo zbiranje podatkov, oblikujejo segmente strank in jih uporabijo za prodajo posebnih zavarovalnih paketov, ki ustrezajo potrebam vsake posamezne stranke. Prav tako je enostavno vključevati nove stranke, saj lahko te hitro in preprosto delijo dokumente in slike za namen uveljavljanja zavarovalniških zahtevkov in preverjanja identitete.

 

Podatki, kot so starost, vrsta želenega zavarovanja in lokacija, zagotavljajo zavarovalniškim agentom podroben profil stranke, na podlagi katerega lahko prepoznajo primerne potencialne stranke, ki bodo bolj verjetno izvedle konverzijo. S filtriranjem manj primernih potencialnih strank lahko agenti svojo energijo usmerijo v negovanje potencialnih strank z večjo nakupno namero.

 

Uporaba večpredstavnosti namesto tradicionalnih metod pomaga pri zbiranju dragocenih podatkov o strankah, ki jih te sicer ne bi delile s podjetji. Z integracijo platforme za pogovorno trženje s CRM-jem lahko zavarovalniški zastopniki preprosto dostopajo do podatkov o strankah in jim pošiljajo personalizirana sporočila z uporabo poslovnih sporočil Viber. Komunikacijo pa je z uporabo UI mogoče delno ali v celoti tudi avtomatizirati.




3)   Boljša podpora strankam in avtomatizacija klicnega centra

 

Zavarovalništvo je zelo konkurenčna panoga in stranke nenehno iščejo boljše ponudbe. Slaba izkušnja s storitvijo lahko povzroči, da se stranka odloči za konkurenčnega ponudnika. Stranke običajno zavarovalnico kličejo ob osebnih nezgodah, nesrečah ali smrti bližnjih. Nepomembni odgovori oddelka za podporo strankam ali zamude pri reševanju le še povečujejo njihov stres.



Pogovorno poslovanje in avtomatizacija pogovorov z uporabo orodij za klepet, kot je Viber, omogočata zavarovalnicam opravljanje bolj personaliziranih pogovorov. Stranke lahko rešijo svoje težave in dobijo odgovore na svoja vprašanja prek izbranega kanala za neposredno sporočanje, ki ga poznajo in jim je domač. Poleg tega lahko prejemajo posodobitve stanja ob odobritvi zahtevkov ali opomnike za podaljšanje police in se tako izognejo zamudam s plačili. Kontaktni center lahko tako s pogovornim trženjem zagotavlja odlične storitve s pošiljanjem hitrih, avtomatiziranih odgovorov na pogosta vprašanja, zaposleni pa vskočijo takrat, ko je potrebno človeško posredovanje.

 

Še nimate oblikovane strategije pogovornega trženja in še vedno niste prepričani v potencial tehnologij, ki jih poganja umetna inteligenca? Tu smo za vas, da vam svetujemo pri izbiri primernega orodja ter za vas pripravimo učinkovite pogovorne scenarije in želeno platformo integriramo z vašimi obstoječimi trženjskimi platformami.



Kontaktirajte nas

Share by: