Edinstvena komunikacija med športnimi klubi in športnimi navdušenci
Pogovorno trženje prodira tudi v šport in spreminja nakupne navade športnih navdušencev.
S porastom brezstičnega poslovanja je čas primeren za vpeljavo pogovornega trženja in avtomatizirano komunikacijo s športnimi navdušenci z uporabo pogovornih botov prek orodij za klepet.
Ko komuniciranje med športnimi klubi in navijači postane enostavno
Poglejte si video o športnih botih.
Svetovna inovacija v sodelovanju z Mastercard
Preizkusite naše športne bote tudi vi!
Prva, ki je prepoznala potencial in uporabnost športnih botov in orodij za klepet, je blagovna znamka Mastercard, ki je šprtne bote izkoristila za aktivacije in izpostavitev blagovne znamke v športnem marketingu. Za razvoj edinstvene komunikacijske platforme smo moči in znanje združili Mastercard kot pobudnik, 2Mobile kot razvijalec in tehnološka platforma LivePerson kot ponudnik tehnoloških rešitev.
Športni bot podjetja 2Mobile in družbe MasterCard Slovenija je zmagal v kategoriji Produktna inovacija
Gre za revolucionaren projekt, ki je plod slovenskega znanja ter združuje napredno tehnologijo s strastjo do športa. Rezultat tesnega sodelovanja športnih klubov NK Maribor, NK Bravo in RK Celje z družbo Mastercard ter ekipe 2Mobile je strokovna žirija prepoznala kot zmagovalno produktno inovacijo, ki je spremenila pravila igre v svetu športnega navijaštva. Športni bot kot virtualni pomočnik navijačem omogoča neposredno komunikacijo s klubom, hitro in enostavno naročanje vstopnic, sledenje novicam ter celo enostavno naročanje hrane in pijače s stadionskega sedeža.
2Mobile in Mastercard s prvim športno obarvanim pogovornim botom na svetu predstavljata inovacijo v svetovnem merilu, ki je preoblikovala način, kako športni navdušenci doživljajo svoje najljubše klube, vse ključne informacije pa so jim na voljo na dlani – prek klepetalnih aplikacij, kot so WhatsApp, Facebook Messenger in Viber.
Športni boti poenostavljajo izkušnjo športnega privrženca in bogatijo skupnost navijačev
Prek klepeta do nakupa vstopnic, podpore, naročila hrane in pijače ter spremljanja ključnih informacij kluba.
Pogovor prek bota omogoča športnim klubom, da svoje privržence učinkovito nagovorijo, spodbudijo k obisku tekem ter jim kar prek orodij za klepet omogočijo hiter in enostaven nakup vse od vstopnic do hrane in pijače med obiskom tekem. Športni boti na edinstveni medijski platformi športnega navdušenca aktivirajo v navdušenega navijača in z njim delijo vse pomembne informacije o njegovem najljubšem klubu. Ob pravem času na enem mestu, personalizirano.
Nakup vstopnic za tekme
Novice o klubu in njegovih tekmovalcih
Predstavitev ekip
Podpora
Aplikacija / Vmesnik
za naročanje hrane & pijače
ŠTUDIJA PRIMERA
Mastercard
Športni boti za NK Bravo, NK Maribor in RK Celje
Mastercard se je leta 2021, ko so omejitve in ukrepi v fizičnem svetu zaradi covida-19 spodbudili uvajanje brezstičnega poslovanja in nakupovanja na daljavo, odločil za razvoj nove inovativne storitve naročanja hrane in pijače na sedež v sklopu športnih dogodkov. V ta namen smo v podjetju 2Mobile za Mastercard Slovenija, ki sponzorira športne klube NK Bravo, NK Maribor in RK Celje, razvili inovativen pogovorni bot, ki pomeni svetovno inovacijo v športnem marketingu.
V prvih treh mesecih po predstavitvi Mastercardovih športnih botov
(v povprečju štiri domače tekme na klub)
Aktivacija pogovornega bota
Deleži uporabnikov športnih botov po posameznih platformah
1300 navijačev si je aktiviralo pogovornega bota.
2800
edinstvenih interakcij
138 sekund
povprečna interakcija
5000
sporočil so si uporabniki izmenjali z boti
Nakup hrane in pijače preko bota
14 % naročil hrane in pijače na tekmi se je izvedlo prek pogovornega
bota
11 € povprečna vrednost
nakupne košarice
66 €
največje naročilo