Dobrodošli v dobi pogovornega trženja

C-commerce

Pogovorno trženje (Conversational commerce oz. C-commerce) potrošnikom zagotavlja hiter in enostaven dostop do ključnih informacij o izdelkih in storitvah, podjetjem pa omogoča aktivno komunikacijo s potrošniki na daljavo. 


Smo specialisti za pogovorno trženje in že 10 let zagotavljamo najnovejše rešitve z uporabo SMS sporočil, od leta 2019 pa smo ekskluzivni partner vodilnega ameriškega ponudnika najnaprednejših rešitev za pogovorno trženje LivePerson.

Odkrijte naše produkte


POGOVORNI BOTI

Our priority is that your needs are met, to your full satisfaction, every time. 

Preberi več →

ŠPORTNI BOTI

Our priority is that your needs are met, to your full satisfaction, every time. 

Preberi več →

SMS KOMUNIKACIJA

Our priority is that your needs are met, to your full satisfaction, every time. 

Preberi več →

KLIC-V-KLEPET

Our priority is that your needs are met, to your full satisfaction, every time. 

Preberi več →

SMS - od preprostega besedila do osebne komunikacije


Pošiljanje SMS sporočil prek spletnega vmesnika na mobilne telefone

Kreiranje imenika znotraj spletnega vmesnika ali preprost uvoz baze telefonskih številk iz .csv datoteke. 

Personalizacija sporočil (npr. Pozdravljeni g. Novak, …).


Predogled SMS sporočila na mobilnem telefonu pred pošiljanjem.

Pregled poslanih sporočil in informacija o dostavi sporočil - grafični oz. statistični prikaz.

Pošiljanje sporočil s časovnim zamikom.


quotes2Artboard 2

From the very first day of business, I have trusted Softax with all of my accounting needs. They are professional, reliable, experienced and so easy to work with. 

Alexander Swarzy

Za komuniciranje s strankami

lahko izbirate med kratko ali dolgo številko

Povečajte doseg vaših potrošnikov ob minimalnih stroških.

Namenska kratka

4-mestna številka

Izbirate lahko med prostimi in pred definiranimi kratkimi številkami.

Kratka 4-mestna številka

v skupni rabi

Skupna kratka številka je stroškovno učinkovitejša rešitev. Določena vam bo ključna beseda, kratko številko pa boste delili z drugimi podjetji.

Dolga

9-mestna številka

Dolge številke so cenovno ugodnejše od kratkih številk in omogočajo tudi sprejemanje odgovorov iz mednarodnih destinacij.

Povežite se s kupci tam,

kjer so stalno prisotni


Aplikacije

Spletni klepetalnik

Klic-v-klepet


Družabna omrežja

E-pošta

Klepetalna orodja


ENOSMERNA SMS KOMUNIKACIJA

Če od uporabnika NE potrebujete odgovora, so za vas najprimernejša enosmerna SMS sporočila. Obveščajte stranke o vaši ponudbi po vsem svetu.


Enosmerna
Dvosmerna
rocknrollArtboard 7

Povežite se s kupci tam,

kjer so stalno prisotni

Naši blogi & mediji o nas


Po Matjaž Možina, CEO 2Mobile d.o.o. 18. december 2024
The year 2024 will be remembered as a breakthrough for all of us at 2Mobile, marked by new collaborations and advancements in the deployment of solutions powered by generative artificial intelligence. This year, AI has undoubtedly stood out with the development of many new models, not only as a technological milestone, but also as a transformative tool that is reshaping how we think, do business and, above all, enhance the user experience.  A heartfelt thanks to our team, partners such as Boost.ai and A1 Slovenia, and our subscribers for their trust and cooperation. Together, we are shaping the future of conversational commerce and improving the user experience. Your support enables us to achieve our goals. Technology empowers us build better, more efficient and connected lives. Let AI remain our inspiration and the tool that turns the impossible into reality in 2025.
Po Matjaž Možina, direktor podjetja 2Mobile d.o.o. 18. december 2024
Leto 2024 bo za vse nas v podjetju 2Mobile ostalo zapisano kot eno izmed prelomnih, saj so ga zaznamovala nova sodelovanja in napredek na področju uvajanja rešitev, podprtih z generativno umetno inteligenco. Nedvomno je umetna inteligenca (AI) z razvojem številnih novih modelov letos zasijala, ne samo kot tehnološki mejnik, ampak tudi kot orodje, ki spreminja načine razmišljanja, poslovanja in predvsem uporabniških izkušenj. Iskrena hvala ekipi, partnerjem, kot sta Boost.ai in A1 Slovenija, ter naročnikom za zaupanje in sodelovanje. Skupaj ustvarjamo prihodnost pogovornega poslovanja in izboljšujemo uporabniško izkušnjo. Vaša podpora omogoča uresničitev naših ciljev. Tehnologija nam pomaga graditi boljše, učinkovitejše in povezano življenje. Naj umetna inteligenca ostane naš navdih in orodje za doseganje nemogočega tudi v 2025. 
Po Matjaž Možina 9. december 2024
During peak shopping seasons, communication channels like Viber become a key tool for retailers and brands to drive sales and create great shopping experiences, as they allow instant communication through text and rich messages, while remaining cost-effective. Viber’s popularity in Slovenia gives it many advantages over traditional methods like SMS. Black Friday is behind us and the pre-New Year shopping season is in full swing. This is the time, when shoppers shop the hardest. In this post, I'll explain why Viber is the perfect channel for all pre-holiday campaigns and share tips that can boost customer engagement and your sales during the most important season of the year.
Po Matjaž Možina 9. december 2024
V vrhuncih nakupovalnih sezon postajajo komunikacijski kanali, kot je Viber, ključno orodje za trgovce in blagovne znamke, da pospešijo prodajo in ustvarijo odlične nakupne izkušnje. Omogočajo hipno komunikacijo z besedilnimi in obogatenimi sporočili ter so ob tem stroškovno učinkoviti. S svojo priljubljenostjo v Sloveniji Viber ponuja številne prednosti v primerjavi s tradicionalnimi metodami, kot so SMS-sporočila. Črni petek je za nami, pred nami pa prednovoletna nakupovalna sezona, v kateri kupci nakupujejo najbolj intenzivno. V nadaljevanju bom razložil, zakaj je Viber popoln kanal za vse predpraznične kampanje, in podal nasvete za praznične kampanje, ki lahko povečajo vključenost kupcev in vašo prodajo v najpomembnejši sezoni leta.
Po Rok Naraks, Head of AI Development 21. november 2024
At the event Virtual Agents: When AI meets human, we highlighted the advances in using AI for consumer experience design and customer support. By automating routine tasks AI delivers faster, more efficient and personalised services, boosting customer satisfaction. The event, organized by 2Mobile and Boost.ai with support from A1 Slovenia, brought together experts to present trends and practical examples of virtual agent applications. Speakers included Matjaž Možina (2Mobile), Adam Fenwick (Boost.ai) and Burcu Begić (A1). The event was rounded off with a panel discussion where representatives from A1 Slovenija, GLS Slovenija, Elektro Gorenjska and CME Adria, Pro Plus shared their experiences and results in implementing virtual agents. This post summarizes the key takeaways from the keynote lectures.
Po Rok Naraks, Head of AI Development, 2Mobile 19. november 2024
The event Virtual agents: the coexistence of humans and artificial intelligence concluded with a roundtable discussion moderated by Matjaž Možina. Panellists included Burcu Begić from A1 Slovenija, Katja Kojadinović from CME Adria (PROPLUS/VOYO), Matej Pintar from Elektro Gorenjska and Rok Izlakar from GLS Slovenija. The speakers collectively concluded that virtual agents do not replace humans, but serve as key partners, enabling more efficient work and improving the customer experience. Here, we summarise the key insights of the speakers on the role of artificial intelligence (AI) and virtual agents and their experiences in their implementation and use in practice.
Po Rok Naraks, Vodja razvoja umetne inteligence, 2Mobile 19. november 2024
Dogodek Virtualni agenti: sožitje človeka in umetne inteligence je zaokrožila okrogla miza, ki jo je vodil Matjaž Možina, pridružili pa so se mu Burcu Begić iz A1 Slovenija, Katja Kojadinović iz podjetja CME Adria (PROPLUS/VOYO), Matej Pintar iz Elektra Gorenjska in Rok Izlakar iz družbe GLS Slovenija. Skupna ugotovitev vseh govorcev je bila, da virtualni agenti ne nadomeščajo človeka, temveč delujejo kot ključni partnerji, ki omogočajo učinkovitejše delo in boljšo izkušnjo strank. V nadaljevanju povzemamo ključne ugotovitve sogovorcev o vlogi umetne inteligence (AI) in virtualnih agentov ter izkušnjah pri njihovi uvedbi in uporabi v praksi.
Po Rok Naraks, Vodja razvoja umetne inteligence 4. november 2024
Na dogodku Virtualni agenti: Sožitje človeka in umetne inteligence smo predstavili napredek uporabe umetne inteligence pri oblikovanju potrošniških izkušenj in podpori strankam. Umetna inteligenca avtomatizira rutinska opravila ter omogoča učinkovitejše, hitrejše in bolj personalizirane storitve, kar povečuje zadovoljstvo strank. Dogodek, ki sta ga organizirala 2Mobile in Boost.ai ob podpori A1 Slovenija, je združil strokovnjake, ki so predstavili trende in primere iz prakse uporabe virtualnih agentov. Med govorci so bili Matjaž Možina (2Mobile), Adam Fenwick (Boost.ai), Nói Björnsson (Boost.ai) Burcu Begić (A1) in Damjan Hohnec (A1). Dogodek je zaokrožila okrogla miza, na kateri so izkušnje in rezultate uvedbe virtualnih agentov delili predstavniki podjetij A1 Slovenija, GLS Slovenija, Elektro Gorenjska in CME Adria, Pro Plus. V tem zapisu povzemamo ključna sporočila uvodnih predavanj.
Po Matjaž Možina 10. oktober 2024
Tudi v javnem sektorju virtualni agenti že danes spreminjajo način, kako komuniciramo in sodelujemo z javnimi institucijami. Sposobnost virtualnih agentov, da obdelujejo velike količine informacij, zagotavljajo takojšnje odgovore in delujejo neprekinjeno, prinaša velike prednosti javnim storitvam, ki jih občine in vlade nudijo svojim državljanom. To potrjujejo tudi konkretni primeri iz severne Evrope; na primer občina Roskilde na Danskem in finske vladne agencije že nekaj časa izkoriščajo moč umetne inteligence za izboljšanje svojih storitev za meščane in državljane.  Prednosti virtualnih agentov za javne storitve Uporaba virtualnih agentov za javne storitve prinaša številne prednosti. Prvi in najbolj očiten je prihranek časa za uporabnike, saj lahko državljani hitro dobijo odgovore na svoja vprašanja brez čakanja v dolgih vrstah ali na telefonskih linijah. Poleg tega lahko sistemi virtualnih agentov nudijo neprekinjeno podporo, saj so na voljo vse dni v tednu, praktično 24/7, kar pomeni, da lahko državljani pomoč poiščejo kadar koli. Drug pomemben vidik je izboljšanje kakovosti odgovorov in dostopnosti informacij. Z uporabo naprednih orodij, ki temeljijo na naravnem razumevanju jezika, lahko virtualni agenti državljanom ponudijo dosledne, jasne in pravilne informacije. To odpravlja možnost napačnih interpretacij in povečuje zaupanje v javne institucije. Kar pa je najbolj pomembno, pa je, da lahko virtualni agenti bistveno prispevajo k boljši učinkovitosti zaposlenih. Namesto da bi se zaposleni ukvarjali z enostavnimi, rutinskimi vprašanji, se lahko osredotočijo na bolj zapletene naloge, ki zahtevajo človeško presojo in empatijo.
Po Rok Naraks 6. september 2024
Glasovni boti, ki temeljijo na umetni inteligenci, vključno z obdelavo naravnega jezika in prepoznavanjem govora, postajajo ključni za izboljšanje strankinih izkušenj in optimizacijo poslovnih procesov. Ta tehnologija, ki je že razširjena v nekaterih skandinavskih državah in ZDA, omogoča podjetjem, da komunicirajo s strankami na sodoben, učinkovit način. Uvedba glasovnih vmesnikov, kot so Siri in Alexa ter seveda ChatGPT, ki po novem omogoča tudi naravni pogovor, nakazuje, da bodo napredna podjetja s temi tehnologijami znatno izboljšala tako strankino izkušnjo kot delo v klicnih centrih. Pa poglejmo, kako ti glasovni boti delujejo, kakšne obsežne koristi ponujajo in s kakšnimi izzivi se soočajo podjetja, ki jih že uvajajo. Kako delujejo glasovni boti Glasovni boti, ki jih poganja umetna inteligenca, niso le avtomatizirani odzivniki, ampak gre za kompleksne sisteme, zasnovane tako, da posnemajo človeško interakcijo na naraven in intuitiven način. Njihova prednost je v tem, da danes uporabnika vse bolj spominjajo na živega agenta, a mu kot tehnologija oziroma pogovorni vmesnik omogočajo večjo stopnjo anonimnosti in tudi hitrejšo stopnjo reševanja določene zahteve. Glasovni boti so zasnovani na več ključnih tehnoloških komponentah: Samodejno prepoznavanje govora pretvori govor v besedilo in postavlja temelje za nadaljnjo interakcijo. Razumevanje naravnega jezika (NLU) analizira besedilo in identificira ključne informacije, kot sta namen in kontekst. Modul za pogovor uporabi pridobljene vpoglede za oblikovanje natančnih in kontekstualno relevantnih odgovorov. Sistem besedila v govor pretvori besedilne odgovore nazaj v govor, s čimer boti komunicirajo na naraven in razumljiv način.
Show More

Povežite se s kupci tam,

kjer so stalno prisotni


Aplikacije

Spletni klepetalnik

Klic-v-klepet

Družabna omrežja

E-pošta

Klepetalna orodja



Po Matjaž Možina, CEO 2Mobile d.o.o. 18. december 2024
The year 2024 will be remembered as a breakthrough for all of us at 2Mobile, marked by new collaborations and advancements in the deployment of solutions powered by generative artificial intelligence. This year, AI has undoubtedly stood out with the development of many new models, not only as a technological milestone, but also as a transformative tool that is reshaping how we think, do business and, above all, enhance the user experience.  A heartfelt thanks to our team, partners such as Boost.ai and A1 Slovenia, and our subscribers for their trust and cooperation. Together, we are shaping the future of conversational commerce and improving the user experience. Your support enables us to achieve our goals. Technology empowers us build better, more efficient and connected lives. Let AI remain our inspiration and the tool that turns the impossible into reality in 2025.
Po Matjaž Možina, direktor podjetja 2Mobile d.o.o. 18. december 2024
Leto 2024 bo za vse nas v podjetju 2Mobile ostalo zapisano kot eno izmed prelomnih, saj so ga zaznamovala nova sodelovanja in napredek na področju uvajanja rešitev, podprtih z generativno umetno inteligenco. Nedvomno je umetna inteligenca (AI) z razvojem številnih novih modelov letos zasijala, ne samo kot tehnološki mejnik, ampak tudi kot orodje, ki spreminja načine razmišljanja, poslovanja in predvsem uporabniških izkušenj. Iskrena hvala ekipi, partnerjem, kot sta Boost.ai in A1 Slovenija, ter naročnikom za zaupanje in sodelovanje. Skupaj ustvarjamo prihodnost pogovornega poslovanja in izboljšujemo uporabniško izkušnjo. Vaša podpora omogoča uresničitev naših ciljev. Tehnologija nam pomaga graditi boljše, učinkovitejše in povezano življenje. Naj umetna inteligenca ostane naš navdih in orodje za doseganje nemogočega tudi v 2025. 
Po Matjaž Možina 9. december 2024
During peak shopping seasons, communication channels like Viber become a key tool for retailers and brands to drive sales and create great shopping experiences, as they allow instant communication through text and rich messages, while remaining cost-effective. Viber’s popularity in Slovenia gives it many advantages over traditional methods like SMS. Black Friday is behind us and the pre-New Year shopping season is in full swing. This is the time, when shoppers shop the hardest. In this post, I'll explain why Viber is the perfect channel for all pre-holiday campaigns and share tips that can boost customer engagement and your sales during the most important season of the year.
Po Matjaž Možina 9. december 2024
V vrhuncih nakupovalnih sezon postajajo komunikacijski kanali, kot je Viber, ključno orodje za trgovce in blagovne znamke, da pospešijo prodajo in ustvarijo odlične nakupne izkušnje. Omogočajo hipno komunikacijo z besedilnimi in obogatenimi sporočili ter so ob tem stroškovno učinkoviti. S svojo priljubljenostjo v Sloveniji Viber ponuja številne prednosti v primerjavi s tradicionalnimi metodami, kot so SMS-sporočila. Črni petek je za nami, pred nami pa prednovoletna nakupovalna sezona, v kateri kupci nakupujejo najbolj intenzivno. V nadaljevanju bom razložil, zakaj je Viber popoln kanal za vse predpraznične kampanje, in podal nasvete za praznične kampanje, ki lahko povečajo vključenost kupcev in vašo prodajo v najpomembnejši sezoni leta.
Po Rok Naraks, Head of AI Development 21. november 2024
At the event Virtual Agents: When AI meets human, we highlighted the advances in using AI for consumer experience design and customer support. By automating routine tasks AI delivers faster, more efficient and personalised services, boosting customer satisfaction. The event, organized by 2Mobile and Boost.ai with support from A1 Slovenia, brought together experts to present trends and practical examples of virtual agent applications. Speakers included Matjaž Možina (2Mobile), Adam Fenwick (Boost.ai) and Burcu Begić (A1). The event was rounded off with a panel discussion where representatives from A1 Slovenija, GLS Slovenija, Elektro Gorenjska and CME Adria, Pro Plus shared their experiences and results in implementing virtual agents. This post summarizes the key takeaways from the keynote lectures.
Po Rok Naraks, Head of AI Development, 2Mobile 19. november 2024
The event Virtual agents: the coexistence of humans and artificial intelligence concluded with a roundtable discussion moderated by Matjaž Možina. Panellists included Burcu Begić from A1 Slovenija, Katja Kojadinović from CME Adria (PROPLUS/VOYO), Matej Pintar from Elektro Gorenjska and Rok Izlakar from GLS Slovenija. The speakers collectively concluded that virtual agents do not replace humans, but serve as key partners, enabling more efficient work and improving the customer experience. Here, we summarise the key insights of the speakers on the role of artificial intelligence (AI) and virtual agents and their experiences in their implementation and use in practice.
Po Rok Naraks, Vodja razvoja umetne inteligence, 2Mobile 19. november 2024
Dogodek Virtualni agenti: sožitje človeka in umetne inteligence je zaokrožila okrogla miza, ki jo je vodil Matjaž Možina, pridružili pa so se mu Burcu Begić iz A1 Slovenija, Katja Kojadinović iz podjetja CME Adria (PROPLUS/VOYO), Matej Pintar iz Elektra Gorenjska in Rok Izlakar iz družbe GLS Slovenija. Skupna ugotovitev vseh govorcev je bila, da virtualni agenti ne nadomeščajo človeka, temveč delujejo kot ključni partnerji, ki omogočajo učinkovitejše delo in boljšo izkušnjo strank. V nadaljevanju povzemamo ključne ugotovitve sogovorcev o vlogi umetne inteligence (AI) in virtualnih agentov ter izkušnjah pri njihovi uvedbi in uporabi v praksi.
Po Rok Naraks, Vodja razvoja umetne inteligence 4. november 2024
Na dogodku Virtualni agenti: Sožitje človeka in umetne inteligence smo predstavili napredek uporabe umetne inteligence pri oblikovanju potrošniških izkušenj in podpori strankam. Umetna inteligenca avtomatizira rutinska opravila ter omogoča učinkovitejše, hitrejše in bolj personalizirane storitve, kar povečuje zadovoljstvo strank. Dogodek, ki sta ga organizirala 2Mobile in Boost.ai ob podpori A1 Slovenija, je združil strokovnjake, ki so predstavili trende in primere iz prakse uporabe virtualnih agentov. Med govorci so bili Matjaž Možina (2Mobile), Adam Fenwick (Boost.ai), Nói Björnsson (Boost.ai) Burcu Begić (A1) in Damjan Hohnec (A1). Dogodek je zaokrožila okrogla miza, na kateri so izkušnje in rezultate uvedbe virtualnih agentov delili predstavniki podjetij A1 Slovenija, GLS Slovenija, Elektro Gorenjska in CME Adria, Pro Plus. V tem zapisu povzemamo ključna sporočila uvodnih predavanj.
Po Matjaž Možina 10. oktober 2024
Tudi v javnem sektorju virtualni agenti že danes spreminjajo način, kako komuniciramo in sodelujemo z javnimi institucijami. Sposobnost virtualnih agentov, da obdelujejo velike količine informacij, zagotavljajo takojšnje odgovore in delujejo neprekinjeno, prinaša velike prednosti javnim storitvam, ki jih občine in vlade nudijo svojim državljanom. To potrjujejo tudi konkretni primeri iz severne Evrope; na primer občina Roskilde na Danskem in finske vladne agencije že nekaj časa izkoriščajo moč umetne inteligence za izboljšanje svojih storitev za meščane in državljane.  Prednosti virtualnih agentov za javne storitve Uporaba virtualnih agentov za javne storitve prinaša številne prednosti. Prvi in najbolj očiten je prihranek časa za uporabnike, saj lahko državljani hitro dobijo odgovore na svoja vprašanja brez čakanja v dolgih vrstah ali na telefonskih linijah. Poleg tega lahko sistemi virtualnih agentov nudijo neprekinjeno podporo, saj so na voljo vse dni v tednu, praktično 24/7, kar pomeni, da lahko državljani pomoč poiščejo kadar koli. Drug pomemben vidik je izboljšanje kakovosti odgovorov in dostopnosti informacij. Z uporabo naprednih orodij, ki temeljijo na naravnem razumevanju jezika, lahko virtualni agenti državljanom ponudijo dosledne, jasne in pravilne informacije. To odpravlja možnost napačnih interpretacij in povečuje zaupanje v javne institucije. Kar pa je najbolj pomembno, pa je, da lahko virtualni agenti bistveno prispevajo k boljši učinkovitosti zaposlenih. Namesto da bi se zaposleni ukvarjali z enostavnimi, rutinskimi vprašanji, se lahko osredotočijo na bolj zapletene naloge, ki zahtevajo človeško presojo in empatijo.
Po Rok Naraks 6. september 2024
Glasovni boti, ki temeljijo na umetni inteligenci, vključno z obdelavo naravnega jezika in prepoznavanjem govora, postajajo ključni za izboljšanje strankinih izkušenj in optimizacijo poslovnih procesov. Ta tehnologija, ki je že razširjena v nekaterih skandinavskih državah in ZDA, omogoča podjetjem, da komunicirajo s strankami na sodoben, učinkovit način. Uvedba glasovnih vmesnikov, kot so Siri in Alexa ter seveda ChatGPT, ki po novem omogoča tudi naravni pogovor, nakazuje, da bodo napredna podjetja s temi tehnologijami znatno izboljšala tako strankino izkušnjo kot delo v klicnih centrih. Pa poglejmo, kako ti glasovni boti delujejo, kakšne obsežne koristi ponujajo in s kakšnimi izzivi se soočajo podjetja, ki jih že uvajajo. Kako delujejo glasovni boti Glasovni boti, ki jih poganja umetna inteligenca, niso le avtomatizirani odzivniki, ampak gre za kompleksne sisteme, zasnovane tako, da posnemajo človeško interakcijo na naraven in intuitiven način. Njihova prednost je v tem, da danes uporabnika vse bolj spominjajo na živega agenta, a mu kot tehnologija oziroma pogovorni vmesnik omogočajo večjo stopnjo anonimnosti in tudi hitrejšo stopnjo reševanja določene zahteve. Glasovni boti so zasnovani na več ključnih tehnoloških komponentah: Samodejno prepoznavanje govora pretvori govor v besedilo in postavlja temelje za nadaljnjo interakcijo. Razumevanje naravnega jezika (NLU) analizira besedilo in identificira ključne informacije, kot sta namen in kontekst. Modul za pogovor uporabi pridobljene vpoglede za oblikovanje natančnih in kontekstualno relevantnih odgovorov. Sistem besedila v govor pretvori besedilne odgovore nazaj v govor, s čimer boti komunicirajo na naraven in razumljiv način.
Show More

Povežite se s kupci tam,

kjer so stalno prisotni


Aplikacije

Spletni klepetalnik

Klic-v-klepet


Družabna omrežja

E-pošta

Klepetalna orodja


rocknrollArtboard 7

Satisfied 
customers

rocknrollArtboard 7

Satisfied 
customers

Izboljšajte svojo strategijo sporočanja z mobilnim trženjem


Intuitiven spletni vmesnik za enostavno pošiljanje SMS promocijskih akcij in besedilnih sporočil je rešitev, namenjena uporabnikom, ki niso tehnično podkovani, in ki se želijo povezati s svojimi strankami brez uporabe SMS API-ja.

Izboljšajte svojo storitev ali produkt z SMS anketami.

Ustvarite SMS nagradno igro in se tem povečajte prepoznavnost blagovne znamke.

Pošiljanje SMS sporočil prek spletnega vmesnika na mobilne telefone

Pošiljanje SMS sporočil prek spletnega vmesnika na mobilne telefone

Enostavna za uporabo

Na svojem računu v eni minuti nastavite akcijo. Izberite prejemnike, ki jih želite ciljati, dodajte novo sporočilo ali obstoječi predlog in pošljite.

Intuitiven vmesnik

Aplikacija vas v nekaj korakih popelje skozi postopek ustvarjanja in pošiljanja uspešne promocijske akcije. Preprost način za izvajanje SMS akcij po spletu.

Napredne funkcije

Ustvarite strategijo mobilnega trženja, ki izstopa. Zasnujte edinstvene kampanje ali rešitve za ciljne skupine, s pomočjo dinamičnih polj, ki vam omogočajo pošiljanje SMS sporočil, kot so rojstnodnevne čestitke, stanje paketa, vozila ipd.

Odkrijte naše produkte

Pogovorni boti

Stay on top of the regulations that affect your business. 

Komunikacijski kanali →

Preberi več →

Športni boti

Stay on top of the regulations that affect your business.

Preberi več →

SMS komunikacija

Stay on top of the regulations that affect your business. 

Preberi več →

Klic-v-klepet

Stay on top of the regulations that affect your business.

Preberi več →

SMS KOMUNIKACIJA

Stay on top of the regulations that affect your business. 

New Button

POGOVORNI BOTI

Stay on top of the regulations that affect your business. 



Komunikacijski kanali →

New Button

KLIC-V-KLEPET

Stay on top of the regulations that affect your business. 

New Button

POGOVORNI BOTI

Our priority is that your needs are met, to your full satisfaction, every time. 

Preberi več →

SMS KOMUNIKACIJA

We work with you to come up with ideas that are right for you and your clients.

Preberi več →

ŠPORTNI BOTI

Your satisfaction is our #1 priority. We'll do what it takes to find the best solution.

Preberi več →

KLIC-V-KLEPET

We've won many industry awards, including most innovative and agile. 

Preberi več →

Odkrijte naše produkte

POGOVORNI BOTI

Stay on top of the regulations that affect your business. 

Preberi več →

ŠPORTNI BOTI

Stay on top of the regulations that affect your business.

Preberi več →

SMS KOMUNIKACIJA

Stay on top of the regulations that affect your business. Enosmerna komunikacija, dvo ....

Preberi več →

KLIC-V-KLEPET

Stay on top of the regulations that affect your business.

More →

Preberi več →

SMS enosmerna komunikacija

SMS

SMS dvosmerna komunikacija

Viber

Premium SMS komunikacija 

Learn more

Kanali sporočanja

Povežite se s svojimi strankami preko njihovih najljubših pogovornih kanalov

SMS enosmerna komunikacija

SMS

SMS dvosmerna komunikacija

Viber

Premium SMS komunikacija 

Learn more

Kanali sporočanja

Povežite se s svojimi strankami preko njihovih najljubših pogovornih kanalov

rocknrollArtboard 7

Satisfied 
customers

SMS enosmerna komunikacija

SMS

SMS dvosmerna komunikacija

Viber

Premium SMS komunikacija 

Learn more

Pogovorni boti

Povežite se s svojimi strankami preko njihovih najljubših pogovornih kanalov

Odkrijte naše produkte

Pogovorni boti

Stay on top of the regulations that affect your business. 

Komunikacijski kanali →

Preberi več →

Športni boti

Stay on top of the regulations that affect your business.

Preberi več →

SMS komunikacija

Stay on top of the regulations that affect your business. 

Preberi več →

Klic-v-klepet

Stay on top of the regulations that affect your business.

Preberi več →

Save time

With our platform, you’ll save time when you most need it, while serving your customers. 

Grow your business

Watch your profits and efficiency soar. You’ll expand faster than you ever thought possible. 

Friendly support

Our support team is here to ensure things runs smoothly, so you can get on with other things.

Easy to edit

You’ll find it our platform is ideal for quick yet important changes. It’s also simple to use. 

Odkrijte naše produkte

Kanali sporočanja

Stay on top of the regulations that affect your business. 

Preberi več →

More →

Klic-v-klepet

Stay on top of the regulations that affect your business.

Preberi več →

Kanali sporočanja

Stay on top of the regulations that affect your business. 

More →

Kanali sporočanja

Stay on top of the regulations that affect your business.

More →

Preberi več →

Odkrijte naše produkte

Kanali sporočanja

Stay on top of the regulations that affect your business. 

More →

Klic-v-klepet

Stay on top of the regulations that affect your business.

More →

Pogovorni in športni boti

Stay on top of the regulations that affect your business. 

More →

Športni boti

Stay on top of the regulations that affect your business. 

More →

Naše tehnološke rešitve vam pomagajo bolj učinkovito identificirati potencialne stranke, jih nagovoriti v različnih nakupnih fazah, vzbuditi pozornost potencialnih strank in dolgoročno aktivno vzdrževati odnos ter spodbujati ponovne nakupe. 

Povežite se s kupci tam,

kjer so stalno prisotni


Aplikacije

Komunicirajte z vašimi strankami prek vaše aplikacije.

Spletni klepetalnik

Komunicirajte z vašimi strankami prek vašega spletnega klepetalnika.

Klic-v-klepet

Preusmerite stranke s čakajočega klica

oz. IVR v sporočanje.

Družabna omrežja

Komunicirajte z vašimi strankami prek vaše aplikacije.


E-pošta

Komunicirajte z vašimi strankami prek vašega spletnega klepetalnika.



Klepetalna orodja

Preusmerite stranke s čakajočega klica

oz. IVR v sporočanje.


Povežite se s kupci tam,

kjer so stalno prisotni


Aplikacije

Komunicirajte z vašimi strankami prek vaše aplikacije.

Spletni klepetalnik

Komunicirajte z vašimi strankami prek vašega spletnega klepetalnika.

Klic-v-klepet

Preusmerite stranke s čakajočega klica

oz. IVR v sporočanje.

Družabna omrežja

Komunicirajte z vašimi strankami prek vaše aplikacije.


E-pošta

Komunicirajte z vašimi strankami prek vašega spletnega klepetalnika.



Klepetalna orodja

Preusmerite stranke s čakajočega klica

oz. IVR v sporočanje.


Povežite se s kupci tam,

kjer so stalno prisotni


Aplikacije

Komunicirajte z vašimi strankami prek vaše aplikacije.

Spletni klepetalnik

Komunicirajte z vašimi strankami prek vašega spletnega klepetalnika.

Klic-v-klepet

Preusmerite stranke s čakajočega klica

oz. IVR v sporočanje.

Družabna omrežja

Komunicirajte z vašimi strankami prek vaše aplikacije.


E-pošta

Komunicirajte z vašimi strankami prek vašega spletnega klepetalnika.



Klepetalna orodja

Preusmerite stranke s čakajočega klica

oz. IVR v sporočanje.


Povežite se s kupci tam,

kjer so stalno prisotni

We provide income tax, accounting and bookkeeping services to individuals, small businesses and corporate clients. Our services are tailored to the unique needs of each client. We work as part of your team, understanding your needs and what matters to you.

Features
✓ Trust ✓ Expertise
✓ Accuracy ✓ Experience
✓ Confidentiality ✓ Professional
Our Services

C-commerce

Pogovorno trženje (conversational commerce ali C-commerce) potrošnikom zagotavlja hiter in enostaven dostop do ključnih informacij o izdelkih in storitvah, podjetjem pa omogoča aktivno komunikacijo s potrošniki na daljavo. 

Our professional team is here to help you with any questions or concerns. Learn more about your rights and requirements.

Taxes are complicated. We strive to simplify the process so you have less stress and worries.

Contact us

Naše rešitve

Zbližajte se s strankami in dodajte vrednost komunikaciji na vsakem koraku.

Marketing

Ustvarite kakovostne potenciale,

ki bodo 2,5x bolj verjetno vodili v prodajo.


Preberi več →

Prodaja

Povečajte povprečno vrednost naročila in konverzije v spletni prodaji do 20%.


Preberi več →

Skrb za stranke

Rešitve pogovornega trženja znižujejo stroške dela za 50% in dvigujejo CSAT do 20%.


Preberi več →

Naši blogi in mediji o nas

Po Matjaž Možina, CEO 2Mobile d.o.o. 18. december 2024
The year 2024 will be remembered as a breakthrough for all of us at 2Mobile, marked by new collaborations and advancements in the deployment of solutions powered by generative artificial intelligence. This year, AI has undoubtedly stood out with the development of many new models, not only as a technological milestone, but also as a transformative tool that is reshaping how we think, do business and, above all, enhance the user experience.  A heartfelt thanks to our team, partners such as Boost.ai and A1 Slovenia, and our subscribers for their trust and cooperation. Together, we are shaping the future of conversational commerce and improving the user experience. Your support enables us to achieve our goals. Technology empowers us build better, more efficient and connected lives. Let AI remain our inspiration and the tool that turns the impossible into reality in 2025.
Po Matjaž Možina, direktor podjetja 2Mobile d.o.o. 18. december 2024
Leto 2024 bo za vse nas v podjetju 2Mobile ostalo zapisano kot eno izmed prelomnih, saj so ga zaznamovala nova sodelovanja in napredek na področju uvajanja rešitev, podprtih z generativno umetno inteligenco. Nedvomno je umetna inteligenca (AI) z razvojem številnih novih modelov letos zasijala, ne samo kot tehnološki mejnik, ampak tudi kot orodje, ki spreminja načine razmišljanja, poslovanja in predvsem uporabniških izkušenj. Iskrena hvala ekipi, partnerjem, kot sta Boost.ai in A1 Slovenija, ter naročnikom za zaupanje in sodelovanje. Skupaj ustvarjamo prihodnost pogovornega poslovanja in izboljšujemo uporabniško izkušnjo. Vaša podpora omogoča uresničitev naših ciljev. Tehnologija nam pomaga graditi boljše, učinkovitejše in povezano življenje. Naj umetna inteligenca ostane naš navdih in orodje za doseganje nemogočega tudi v 2025. 
Po Matjaž Možina 9. december 2024
During peak shopping seasons, communication channels like Viber become a key tool for retailers and brands to drive sales and create great shopping experiences, as they allow instant communication through text and rich messages, while remaining cost-effective. Viber’s popularity in Slovenia gives it many advantages over traditional methods like SMS. Black Friday is behind us and the pre-New Year shopping season is in full swing. This is the time, when shoppers shop the hardest. In this post, I'll explain why Viber is the perfect channel for all pre-holiday campaigns and share tips that can boost customer engagement and your sales during the most important season of the year.
Show More

Softax Customers 

Join our growing list of satisfied clients, including: