SMS marketing spodbuja ponavljajoče nakupe

Marko Možina • maj 27, 2021

Vsako podjetje z bazo zvestih kupcev, ne glede na velikost, ima danes odlično priložnost, da izkoristi potencial SMS marketinga in ga s časom nadgradi s celostno strategijo pogovornega trženja. Slednje poleg SMS vključuje še e-mail marketing, sporočanje prek spletnih orodij za klepet, aplikacij in pogovornih botov. SMS sporočila so v dobi vsepovezanega posameznika še vedno najbolj razširjena oblika sporočanja, jih pa hitro dohiteva sporočanje prek spletnih orodij za klepet. Zakaj je priporočljivo začeti prav z SMS? Preprosto zato, ker lahko prek SMS marketinga na hitro aktivirate obstoječe stranke in predvsem - ker je učinkovito, in ker deluje.

SMS kot orodje za promocijo ponudbe in pospešitev nakupov


SMS je odličen kanal za sporočanje kratkih, pomembnih in časovno občutljivih obvestil. Primeren je za kontinuirano komunikacijo s kupci, prav tako pa spodbuja zvestobo uporabnikov in izgradnjo odnosov. SMS hitro ujame pozornost vaših kupcev, ima visoko stopnjo odprtosti in spodbuja angažiranost kupcev. Posledično pospešuje prodajo.


S svojimi funkcionalnostmi omogoča podjetjem enostavno personalizacijo sporočil, pošiljanje s časovnim zamikom in generiranje posebnih povezav za (ponovno) trženje. Z našo tehnološko rešitvijo za SMS marketing lahko vaše SMS akcije kreirate zelo enostavno, hitro ustvarite distribucijske liste in sporočila razpošljete po vsem svetu.

Več kot 90 odstotkov populacije ima v lasti mobilni telefon


Večina ima v lasti mobilni telefon, zato je SMS odličen način, da jih dosežemo neposredno in v kratkem intervalu ujamemo njihovo pozornost. SMS sporočila v komunikaciji z vašimi zvestimi kupci lahko učinkovito dopolnjujejo daljša e-poštna sporočila. V praksi kar 90 odstotkov SMS sporočil, ki jih kupci preberejo v 3 minutah po prejemu sporočila, konverzijsko prehiteva e-poštna sporočila. Če v vaša besedilna sporočila vključite še posebno povezavo, lahko spodbudite nadaljnje raziskovanje na spletu ali takojšnje konverzije v spletno trgovino in omogočite možnost za personalizirano ponovno trženje (na primer v obliki remarketinga).


Kaj poganja rast uporabe SMS marketinga?

 

V zadnjem letu smo priča eksponentnemu porastu uporabe digitalnih kanalov. Nekateri ponudniki SMS storitev so zabeležili od 20 do 50-odstotno rast in skladno s tem tudi povečanje investicij v SMS marketing. SMS je namreč oblika sporočanja, ki je mobilnemu uporabniku na dosegu roke, hkrati pa kot format sporočanja omogoča hipno in enostavno sporočanje, ki so ga dodobra usvojile vse generacije. Kolikokrat ste že poslali ključno besedo na generično številko, da bi dobili hitro informacijo? Kolikokrat ste plačali parkirnino z uporabo mobilnega telefona? Verjetno se vseh akcij, ki vam jih ponuja SMS marketing niti ne spomnite, saj so tako prefinjeno vtkane v naše avtomatizme, da jih le bežno zaznamo.

Preporod SMS marketinga v 2021

 

SMS v času upada osebnih stikov doživlja preporod, temu pa botruje njegova učinkovitost. Tržnikom in prodajnikom zato svetujemo, da razmislijo, kako ga bodo učinkovito integrirali v svoje trženjske pristope in razvili strategije za učinkovit SMS marketing kot del pogovornega trženja. Predvsem je ključno, da se vprašajo, kdaj ga uporabiti in kako ga povezati z drugimi kanali, kako gradimo interakcijo - enosmerno, dvosmerno, premium - katero vrsto sporočil pošiljati in kako pogosto. Pa potem kakšni sta najbolj primerni oblika in dolžina teh sporočil (besedilo, slika, povezava na zunanje vire …).


Ključen je tudi razmislek o tem, kako povečati število kontaktov in upravljati z distribucijskimi listami. SMS sporočila je pomembno ločiti od drugih kanalov za klepet in razumeti, kdaj in kako jih lahko med sabo prepletamo (npr. avtentifikacije prek SMSa, preusmerjanje in avtomatizacija pogovorov iz SMSov na pogovorne bote ali klepete s službo za podporo strankam v živo, dopolnilo e-poštnemu marketingu z namenom kratke komunikacije in prepoznavanja uporabnika ipd.). Navsezadnje velja, da je SMS marketing še vedno izjemno stroškovno učinkovit in ima možnost hipno prebiti hrupno in konkurenčno oglaševalsko okolje.



Kako avtomatizirati spodbujanje ponavljajočih nakupov?


V primeru, da imate zveste kupce, a še nimate zgrajene ustrezne baze mobilnih številk teh kupcev, vam priporočamo, da jo čim prej zgradite in pridobite ustrezna soglasja. Pri tem so vam lahko v pomoč nagradne igre, kartice zvestobe, mobilne aplikacije in različne promocijske akcije, ki vaše kupce spodbujajo k delitvi kontakta v zameno za določeno ugodnost.

Na podlagi zbranih kontaktov nato ustvarite različne sezname oseb oziroma distribucijske liste, ki jim želite pošiljati marketinška sporočila. Seznam razdelite na segmente, ki temeljijo na tem, kar želite določenem segmentu prodajati oziroma komunicirati. Če na primer prodajate zavarovanja, potem je SMS odlična priložnost, da kupca obvestite o poteku zavarovanja, o priložnosti za sklenitev dodatnega zavarovanja v času nepredvidljivih razmer in jih recimo sezonsko opomnite na ponavljajoče se aktivnosti, ki jih lahko časovno predvidite (na primer dodatna turistična zavarovanja v času dopustov). Če imate v CRM-ju zabeležene podatke o kupcih, ki jih lahko uparite s preteklimi nakupi, lahko s strukturirano listo kupcev oziroma zvestih strank s hipni SMS sporočili le te informirate o aktualni ponudbi oziroma ji podarite kupon s popustom za nakup.


Bodite premišljeni in ustvarjalni pri snovanju sporočil


Vaše stranke najbolje poznate, zato vam svetujemo, da ste pri kreiranju SMS sporočil kar se ustvarjali. Veliko nakupov je cikličnih ali sezonskih, zato je SMS odlična priložnost, da izkoristite te ponavljajoče se intervale za krepitev odnosa in spodbudite ponovni nakup. Napišete lahko sporočila dolga do 600 znakov, ki so privlačna, duhovita, smešna ali informativna. Oblikujete jih na način, da bodo pritegnila pozornost uporabnikov. Ne pozabite v besedilo vključiti tudi možnost odjave od prejemanja sporočil.


Če vaše SMS sporočilo vključuje povezavo do vašega spletnega mesta, potem poskrbite, da bo vsebina na spletni strani, ki mora biti prilagojena za mobilne naprave, dovolj zanimiva. Le tako se bodo uporabniki na njen zadržali, prebrali več o vaši ponudbi, rezervirali sestanek z vami oziroma kupile vaš izdelek ali storitve. Preusmeritev na spletno mesto v praksi pospešuje priložnosti za krepitev zavedanja o ponudbi in izgradnjo ponavljajočega se posla. Poleg tega omogoča tudi lažje ponovno trženje z uporabo oglaševanja in t.i. remarketinga.

V podjetju 2Mobile v sodelovanju z A1 Slovenija nenehno razvijamo in izboljšujemo inovativen SMS vmesnik, ki je preprost za uporabo, a hkrati zagotavlja celovito rešitev za SMS marketing. Na voljo vam je kot tehnološka rešitev za vašo uporabo, naša ekipa pa vam ob tem zagotavlja celovito pomoč in podporo pri izvajanju promocijskih aktivnosti. Svetujemo vam tako pri uvajanju SMS marketinga kot pri izgradnji celostnih strategij pogovornega trženja na različnih kanalih. Z nami lahko dosežete vaše kupce še bolj učinkovito in v teh časih za doseganju kupcev izkoristi kanale, ki jih najpogosteje uporabljamo.

Share by: