Izstopite iz množice na platformi Viber in nagovorite svoje sledilce z rešitvijo Viber Ads

Rok Naraks, UX Manager • jun. 13, 2023

Z rastjo trenda pogovorne trgovine in krepitve vloge neposrednega klepeta med blagovnimi znamkami in uporabniki predstavlja Viber za podjetja odlično komunikacijsko platformo, ki je številnim podjetjem že pomagala okrepiti odnose s strankami ter kar najbolje izkoristiti pogovorna poslovna sporočila za trženje.


Kot odgovor na vse večje povpraševanje blagovnih znamk po novih načinih komuniciranja s strankami prek pogovorov Viber kot vodilno orodje za klepet podjetjem in blagovnim znamkam ponuja različne funkcionalnosti za bolj učinkovito naslavljanje novih kupcev in komuniciranje z obstoječimi. Za krepitev baze potencialnih strank ter komunikacijo v zgornjem delu prodajnega lijaka podjetja najpogosteje uporabljajo Viber Ads oziroma oglase Viber.




Viber Ads so edinstvena oglasna rešitev za uporabnike platforme Viber


Viber kot brezplačno aplikacijo za sporočanje danes uporablja že več kot milijarda ljudi v več kot 190 državah sveta, v Sloveniji in tudi v marsikateri drugi državi v regiji Adriatik pa velja za najbolj pogosto uporabljeno orodje za sporočanje oziroma klepet. Medtem ko aplikacija uporabnikom omogoča, da brezplačno pošiljajo sporočila, kličejo in delijo datoteke z drugimi uporabniki Viberja, pa kot komunikacijska platforma ponuja podjetjem številne priložnosti, da te uporabnike ciljano nagovorijo in aktivirajo kot sledilce oziroma jih spremenijo v kupce.

Viber oglasi so učinkoviti za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke.


Ključno orodje za nagovarjanje uporabnikov predstavlja rešitev Viber Ads, ki oglaševalcem omogoča, da ciljajo uporabnike Viberja s trženjskimi sporočili glede na njihovo demografijo, zanimanja in lokacijo ter jim prikazujejo oglase v obliki besedilnih sporočil, slik, video posnetkov in nalepk. Oglasi se lahko pojavijo v skupinah klepetov, klicev, v katerih so uporabniki sodelovali, ali v zavihku Explore, kjer se uporabnikom prikažejo personalizirani oglasi. Viber Ads omogočajo tudi merjenje učinkovitosti oglaševalskih kampanj z analizo podatkov o številu prikazov oglasa, klikov in konverzij.



Katere so ključne funkcionalnosti rešitve Viber Ads?


Viber Ads kot del oglaševalske platforme Viber ponuja blagovnim znamkam številne funkcije, ki omogočajo ciljno usmerjeno oglaševanje in izgradnjo močne povezanosti s ciljnim občinstvom.


Ena od ključnih funkcionalnih vrednosti Viber Ads je ciljano oglaševanje. Z uporabo podrobne analitike in demografskih podatkov, pridobljenih od uporabnikov Viberja, lahko podjetja natančno določijo svoje ciljno občinstvo. To omogoča ciljno usmerjeno oglaševanje glede na zanimanja uporabnikov, na njihovo lokacijo, starostno skupino in druge demografske značilnosti. Na ta način podjetja dosežejo tiste uporabnike, ki jih njihovi izdelki ali storitve najbolj verjetno zanimajo, kar povečuje učinkovitost oglaševalskih kampanj.


Druga funkcionalna vrednost Viber Ads je možnost prilagajanja oglasnih sporočil. Blagovne znamke lahko ustvarijo oglasna sporočila, prilagojena posameznim ciljem in preferencam svojega občinstva. S tem se povečuje verjetnost, da bo oglas dosegel želen učinek in pritegnil pozornost uporabnikov.


Poleg tega Viber Ads omogoča interaktivnost in vključevanje uporabnikov v oglaševanje. Blagovne znamke lahko ustvarijo oglasna sporočila, ki vključujejo poziv k dejanju v obliki denimo gumba Kupi zdaj ali Povejte mi več, ki uporabnika vodi k določenemu dejanju, kot je nakup izdelka ali pridobitev več informacij o storitvi. Lahko ga preusmeri tudi neposredno na pametnega pogovornega bota oziroma virtualnega pomočnika, ki uporabniku pomaga rešiti njegov izziv hitro in učinkovito, kjer koli in kadar koli. To spodbuja vključenost uporabnikov in omogoča neposredno ukrepanje v okviru oglaševanja, kar krepi tudi prodajne konverzije.


Viber Ads ponuja tudi možnost vključevanja video vsebin. Blagovne znamke lahko ustvarijo privlačne video oglase, ki se predvajajo v Viberju in pritegnejo pozornost uporabnikov. Video oglasom so danes uporabniki izjemno naklonjeni, saj so odličen način za vizualno predstavitev izdelkov, storitev ali blagovne znamke ter za ustvarjanje čustvene povezanosti z občinstvom. Video oglase lahko oglaševalec enostavno ustvari iz že obstoječih video spotov, posnetkov, ki jih ustvarijo blagovne znamke v sodelovanju z vplivneži, ali pa ustvari celo namenske video vsebine z uporabo orodij, ki jih poganja umetna inteligenca (na primer z orodjem Synthesia).


Kako je A1 Slovenija z uporabo Viber Ads okrepil priklic direktne pošte?


Viber kot kanal za sporočanje omogoča dvosmerno komunikacijo s strankami in pospešuje aktivacijo zainteresiranih kupcev prek digitalnih kanalov. Tega se dobra zavedajo tudi pri A1 Slovenija, zato so ga kot trženjsko orodje vključili v svojo marketinško strategijo za promocijo ponudbe izjemno hitrega interneta v Sloveniji.


Kampanja je potencialne stranke nagovorila v prvem koraku prek direktne pošte, ki so jo poslali v fizični obliki več kot pol milijona slovenskim gospodinjstvom, oglasna akcija na platformi Viber, ki je promovirala pakete A1 Ultra net + TV, pa je delovala kot dodaten komunikacijski kanal za spodbuditev zanimanja o novih paketih in njihovega priklica, saj je bila izvedena vzporedno z dostavo klasične pošte.


Za nagovor potencialnih strank smo v podjetju 2Mobile zasnovali oglasno akcijo, v kateri smo uporabili oglasne formate Business Chat Inbox, Main Chat Ad in Viber Explore Screen.


Z dvotedensko oglasno akcijo smo dosegli več kot 3,5 milijona prikazov, med formati se je za najbolj učinkovitega izkazal Business Chat Inbox.




Z rastjo priljubljenosti in uporabe pogovornega poslovanja, ki ga danes vse bolj poganja umetna inteligenca, je vse bolj priljubljeno tudi oglaševanje na platformi Viber.


S funkcionalnostmi, ki jih ponuja Viber Ads, podjetja pridobijo močno orodje za ustvarjanje poglobljenih in personaliziranih interakcij s svojimi strankami. Oglaševalske akcije lahko z oglaševanjem na platformi Viber, uporabo drugih rešitev za pogovorno trženje, ki jih poganja umetna inteligenca, ter integracijo z zalednimi sistemi podjetja (kot je CR ali CDP) postanejo še bolj prilagojene in učinkovite. Dolgoročno pa vse to prispeva k večji zvestobi strank in večjemu uspehu blagovnih znamk.

Share by: