Izkoristite potencial glasovnih robotov za pogovorno poslovanje že zdaj

Matjaž Možina • jun. 05, 2023

Izkoristite potencial glasovnih robotov za pogovorno poslovanje že zdaj

Glasovnim botom podjetja v preteklosti niso bila naklonjena, predvsem zaradi slovesa o netočnosti in nerodnosti, zaradi česar je bilo njihovo upravljanje frustrirajoče. Ta slab sloves je bil v zadnjih dveh desetletjih v veliki meri posledica nekakovostne in slabo delujoče glasovne tehnologije, ki je zmanjšala zaupanje strank v avtomatizirano telefonsko podporo.


Z uporabo umetne inteligence pa se je zdaj osnovna tehnologija, ki poganja glasovne interakcije, močno izboljšala. Z napredkom na področju obdelave naravnega jezika in strojnega učenja pogovorni boti niso več okorni in neprijetni za uporabo. Namesto tega nudijo personalizirano in brezhibno izkušnjo strank, kar povečuje njihovo zadovoljstvo in zvestobo. Verjamem, da bodo letos glasovni roboti postali ena ključnih storitev za stranke, predvsem za podjetja, ki že aktivno poslujejo s pogovornim poslovanjem. 



Vzpon glasovnih robotov v storitvah za stranke in pogovornem poslovanju


Glasovni boti so v bistvu klepetalni boti z dodanimi funkcijami za razumevanje glasu in pretvorbo besedila v govor. Osnovna tehnologija obdelave naravnega jezika je enaka tako za glasovne kot klepetalne robote. Razočaranje pogosto izhaja iz sposobnosti ali pomanjkanja sposobnosti glasovnih robotov, da razumejo človeške ukaze. Vendar pa smo v zadnjih letih zaradi priljubljenosti virtualnih pomočnikov, kot sta Siri in Alexa, priča velikemu napredku tehnologije za razumevanje glasu.


Pri oblikovanju uspešnega glasovnega robota za pogovorno poslovanje je pomembno, da se ga ustrezno usposobi in pripravi za uporabo pri strankah, imeti mora močno temeljno kodiranje, odražati ton glasu in vrednote blagovne znamke ter zagotavljati natančno prepoznavanje govora. Vedeti mora tudi, kdaj mora nalogo predati človeškemu agentu.


Kaj je treba razumeti pred izgradnjo uspešnih glasovnih robotov?


Usposabljanje glasovne tehnologije na čim več podatkih je ključno, saj več kot je podatkov, iz katerih se lahko pogovorni model umetne inteligence uči, boljši bodo njegovi odzivi. Poleg tega je treba pogovorni umetni inteligenci po njeni uvedbi posvečati stalno pozornost. Trenerji UI morajo biti na voljo za posodabljanje zahtev izven okvirov, da bo glasovni robot bolje pripravljen na prihodnje interakcije. Več časa ko bo pogovorna umetna inteligenca porabila za odgovarjanje strankam, manj bo potrebno človeško posredovanje. Pomembno je, da na glasovne robote ne gledate kot na tehnologijo, ki jo lahko namestite in se z njo ne ukvarjate.


Močno temeljno kodiranje je ključno, saj morajo iti vse zahteve skozi vrsto programov, od samodejnega prepoznavanja govora do obdelave naravnega jezika, kontekstualizacije zahteve in pretvorbe besedila v govor. Vsi ti postopki morajo biti med sabo povezani in dovršeni. Zato je tako pomembno izbrati ponudnika glasovnih robotov z dokazanimi dosežki na teh področjih.



Prednosti glasovnih robotov za pogovorno poslovanje


Glasovni roboti za pogovorno poslovanje omogočajo človeškim agentom, da se le ti lahko osredotočijo na zahteve z visoko dodano vrednostjo, medtem ko sami izvajajo preproste zahteve, ki delavcem pogosto vzamejo veliko časa. Najboljši glasovni roboti so tisti, ki lahko zaznajo, kdaj je njihov predpomnilnik znanja izčrpan, in lahko zahtevo hitro predajo agentu.


Prednosti glasovnih robotov za pogovorno poslovanje presegajo zmanjšanje števila stikov, znižanje operativnih stroškov in izboljšanje odzivnega časa strank. Premoščajo tudi jezikovne ovire, se tekoče pogovarjajo v več jezikih in so na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu. 


Primeri uporabe za rešitve konverzacijske umetne inteligence Boost.ai v maloprodaji in finančnih storitvah


Podjetje 2Mobile je ekskluziven zastopnik v regiji za rešitve vodilnega ponudnika rešitev za pogovorno poslovanje z uporabo umetne inteligence za podjetja na evropskem trgu – Boost.ai. Ta platforma podjetjem omogoča izdelavo in uvajanje po meri narejenih glasovnih in klepetalnih robotov za storitve za stranke, prodajo in druge primere uporabe. Rešitve Boost.ai lahko s svojimi naprednimi zmožnostmi obdelave naravnega jezika in strojnega učenja razumejo kompleksne zahteve strank ter zagotavljajo natančne in prilagojene odgovore.


Z uporabo rešitev Boost.ai lahko podjetja izkoristijo celoten potencial pogovornega poslovanja. Glasovne bote in tekstovne klepetalne robote je mogoče uporabljati v različnih kanalih, vključno s spletnimi mesti, aplikacijami za sporočanje in glasovnimi pomočniki, da bi strankam zagotovili brezhibno in prilagojeno izkušnjo. Maloprodajno podjetje lahko na primer uvede glasovnega robota, ki strankam pomaga poiskati izdelke, preveriti zaloge in oddati naročila prek glasovnega pomočnika ali aplikacije za sporočanje. Glasovni robot lahko na podlagi zgodovine nakupov in preferenc stranke pripravi tudi prilagojena priporočila izdelkov, kar spodbuja prodajo in zvestobo strank. Na področju finančnih storitev lahko bančni pogovorni bot strankam denimo pomaga pri vprašanjih o njihovih računih, prenaša denar ter zagotavlja prilagojene finančne nasvete na podlagi strankinih nakupnih in naložbenih navad.



Možnosti pogovornega poslovanja so neskončne, z rešitvami podjetja Boost.ai pa lahko podjetja izkoristijo celoten potencial te razvijajoče se tehnologije. Ko bodo glasovni roboti še bolj izpopolnjeni in inteligentni, bodo predstavljali pomembno orodje za podjetja, ki bodo želela zagotoviti vrhunsko izkušnjo za stranke in spodbuditi rast. Menim, da je doba glasovnih pogovornih botov tukaj, in podjetja, ki bodo to tehnologijo sprejela med prvimi, bodo sicer orala ledino, a bodo zato tudi v močni prednosti. 

Share by: