Novost: rešitev Next Best Conversation za bolj prilagojeno pogovorno izkušnjo na spletu

dec. 01, 2021

Danes na spletu izstopajo blagovne znamke, ki s potrošnikom komunicirajo personalizirano in jim omogočajo prilagojena nakupna priporočila. Kar 91 odstotkov potrošnikov bi se odločilo za nakup blagovne znamke, če jim ta zagotavlja priporočila, pomembna zanje. Še več, pripravljeni so deliti informacije za bolj prilagojeno izkušnjo v primerjavi s tisto, ki ni prilagojena njihovim potrebam.

V praksi zato tržniki vse bolj uporabljajo umetno inteligenco, ki omogoča ustvarjanje modelov, ki uporabljajo podatke profila strank in prejšnje vedenje za klasifikacijo stranke in izbiro priporočil, ustreznih za stranko. Tovrstni modeli v praksi delno omogočajo personalizacijo komunikacije, vendar so do neke mere omejeni, saj so nakupne poti potrošnika postale bolj kompleksne in zelo individualne. Zato so tržniki začeli ustvarjati napovedne podatkovne modele, ki jih poganja umetna inteligenca in napovedujejo pričakovane aktivnosti oziroma prihodnje odzive kupcev.


Vzporedno s spreminjanjem paradigme o varovanju zasebnosti uporabnikov in zagotavljanjem njihovih soglasij morajo tržniki k personalizaciji pristopiti drugače. Preučiti morajo, kako zajemajo uporabnikove podatke, kako pridobiti in spoštovati privolitev in ob tem čim bolje razumeti uporabnikov namen za prilagajanje trženjskih sporočil oziroma priporočil.


LivePerson je tako v partnerstvu s podjetjem Adobe predstavil skupno rešitev Next Best Conversation™, ki daje blagovnim znamkam možnost, da združijo namero uporabnikov in njihovo privolitev. To zagotavlja boljše potrošniške izkušnje in etičnost uporabe podatkov, ki se lahko uporabljajo za izdelavo modelov priporočil brez kršitve zasebnosti uporabnikov.


Strateško partnerstvo podjetij LivePerson in Adobe tako omogoča prilagajanje digitalnih in pogovornih izkušenj z uporabo tehnološke rešitve LivePerson Conversation Cloud ter integracijo tehnologije Adobe Experience Cloud in platforme Real-time CDP (platforma za upravljanje podatkov o potrošnikih). Združitev teh dveh tehnoloških rešitev optimizira nakupno pot stranke in blagovnim znamkam omogoča zagotavljanje visoko kontekstualiziranih sporočil, priporočil in ponudb, ki so edinstvene za izražene potrebe strank in so bile zabeležene prek različnih kanalov za klepet. Dodatno LivePersonova rešitev NLU (Natural Language Understanding) za razumevanje naravne govorice blagovni znamki omogoča, da uporabi to celovito razumevanje potrošniške namere za svojo strategijo prilagajanja ter ustvarjanja dvosmerne komunikacije med potrošnikom in blagovno znamko, kar krepi tudi dolgoročne odnose podjetja s potrošniki.


Vir: Next Best Action modeling is about to be surpassed by Next Best Conversation Models | Adobe

Share by: