Leto 2021 - doba pogovornih botov?

Ana Bavčar • feb. 09, 2021

Leto 2021 več kot očitno naznanja dobo pogovornih robotov. Če ste slučajno opazili, jih je v objave avtomatizirano integriral tudi Facebook, ki vas ob sprožitvi pogovora avtomatsko vpraša, ali želite govoriti z botom ali s človekom. Tako je danes skoraj vsak izmed nas že imel interakcijo s pogovornim robotom, najbolj preproste oblike so namreč že integrirane v družbene medije prek orodij za klepet in v orodja za marketinško avtomatizacijo. Naprednejše tehnologije pa gredo korak dlje, saj izkoriščajo moč umetne inteligence v kombinaciji s pogovornimi roboti, virtualnimi asistenti in večkanalnimi rešitvami za komuniciranje s stranko. To pomeni, da vaši pogovori niso omejeni le na en kanal, ampak lahko prek enotnega vmesnika komunicirate s stranko na več točkah stika. In to povezano.

Podjetja, ki integrirajo tehnologijo pogovornih botov v nakupovalne strategije, lahko s tem pospešijo vpogled v nakupno obnašanje in preprečijo potrošnikovo nezadovoljstvo. Pogovorna umetna inteligenca nam bo v prihodnosti olajšala marsikatero delo, predvsem na področju izboljšanja potrošniške izkušnje (CX); in sicer z:


• dvigom vključenosti potrošnika (npr. hitrejše odgovarjanje na vprašanja potrošnika, hipno odgovarjanje in reševanje izzivov),

• optimizacijo naročanja (npr. naročanje hrane in pijače znotraj aplikacije prek pogovora, plačevanje storitve) ter

• prepoznavanjem digitalne govorice telesa (npr. zaznavanje nezadovoljstva oziroma nestrpnosti in proaktivno reševanje izzivov).


Med najprodornejše inovatorje na področju pogovorne umetne inteligence se uvršča tudi naš partner, ameriško tehnološko podjetje LivePerson.


Vir: How Chatbots Improve Customer Experience (martechoutlook.com)


Share by: