SMS marketing – najenostavnejši način, da hipno aktivirate vaše kupce

Marko Možina • nov. 17, 2020

SMS kot komunikacijski kanal obstaja že od začetkov množične uporabe mobilnih telefonov. V tem pogledu ne predstavlja nobene novosti, sta se pa način distribucije in možnost grajenja dvosmerne komunikacije v zadnjih letih precej izpopolnila. Navsezadnje je SMS postal tudi kanal, ki omogoča plačevanje na daljavo. Zakaj je danes ta taktika za oglaševalce postala ponovno aktualna, pa v nadaljevanju. 

Uporaba mobilnega telefona še vedno narašča


V času pospešene digitalizacije v marketingu govorimo o »digital first« strategijah, kjer uporaba digitalnih kanalov prevladuje nad tradicionalnimi. Mobilni telefon je naprava, s katero že približno 75% Slovencev dostopa do digitalnih vsebin. V času rasti e-commerca oz. v vzponu dobe c-commerca je mobilni telefon naprava, s katero vse pogosteje tudi nakupujemo. Pomen SMS marketinga danes tako ponovno pridobiva na pomenu, tako zaradi enostavnosti kot zaradi dostopnosti in odzivnosti strank. Mobilni telefoni so pri roki, besedilna sporočila so hitra, hipna in kot taka tudi najhitreje procesirana pri uporabnikih. V nepredvidljivih časih kot so današnji, prav to šteje.


SMS kot integralna platforma večkanalnega marketinga


Z napredkom razvoja marketinških tehnologij so večkanalne promocije postale standard. SMS pa se vse pogosteje uporablja kot integralna platforma. Blagovne znamke uporabljajo SMS marketing za ohranjanje stika s svojimi strankami, zato še vedno ostaja pomemben kanal pogovornega trženja vzponu uporabe pogovornih robotov navkljub.

 

SMS sporočila so omejena s številom znakov, primerna za takojšnjo dostavo, saj so zelo kratka in jedrnata. Sporočilo se namreč prikaže v mobilnem telefonu vaše stranke le nekaj sekund po tem, ko je poslano. 


V praksi SMS marketing ločimo na enosmerno, dvosmerno in premium sms komunikacijo. SMS marketing pa je v sklopu trženjskih aktivnosti zelo primeren za:

• aktivacijo strank,

• ustvarjanje in pospeševanje nakupov,

• informiranje o novostih in spremembah,

• hipno sporočanje in pošiljanje nujnih obvestil.


SMS torej ponuja odlično priložnost za komunikacijo s strankami, hkrati pa je danes pomemben tudi kot kanal za brezstično plačevanje storitev.


SMS kampanje načrtujete preudarno 


Če se SMS marketinga lotevate celostno, potem vam svetujemo, da izvajate segmentacijo strank. Tako na primer ob vpisu v sistem ali pred izvedbo prve oglasne akcije pošljite stranki dobrodošlico, da bo jasno obveščena, zakaj bo začela sprejemati SMS obvestila od vaše blagovne znamke. Ta prvi korak je v SMS marketingu ključen, saj je sporočilo potrebno poslati s pravo vsebino pravočasno, v nekaj minutah ali urah po prijavi, ne nekaj dni ali tednov kasneje. Le tako boste lahko uporabnike spodbudili k uporabi avtomatiziranega trženja.


Ciljno občinstvo lahko v okviru izvedbe oglasne akcije segmentirate glede na kanal iz katerega prihaja uporabnik (npr. nakup v fizični ali spletni trgovini), na osnovne podatke o uporabnikih, ki jih ponuja vaša lista, ali pa glede na fazo nakupne poti uporabnika ipd.


SMS je poleg tega fantastično orodje za povezovanje spletnih in tradicionalnih kanalov, kjer lahko na primer uporabnik prek kode iz oglasa z uporabo SMS sporočila pridobi dodaten popust za nakup v (spletni) trgovini. 


Dolgoročnost in konsistentna uporaba štejeta


SMS marketing predstavlja najbolj enostaven vstop v svet pogovornega trženja, s katerim lahko nagovorimo praktično vse lastnike mobilnih telefonov in zajamemo vse generacije; od mlajših, naprednejših uporabnikov, do starejših, ki niso domači v digitalnem okolju.


V praksi z uporabo SMS sporočanja blagovne znamke povečajo aktivacijo strank tudi do 200-odstotno. Če pa SMS kot kanal uspešno povežete tudi z drugimi digitalnimi kanali ter ob tem poskrbite za ustrezno frekvenco oglasnih sporočil in natančno ciljanje uporabnikov, pa se odzivnost uporabnikov lahko poveča tudi za do 800 %.


Za pošiljanje SMS obvestil potrebujete soglasje prejemnikov


Pred začetkom prve SMS akcije določite občinstvo oziroma seznam naročnikov, ki jim lahko pošiljate sporočila. To je seznam stikov, ki so se odločili za prejemanje SMS sporočil vašega podjetja oziroma blagovne znamke z namenom obveščanja ali promocije. Ob tem je pomembno, da so vam to z eksplicitnim privoljenjem to tudi dovolili. V primeru, da je SMS le eden od kanalov promocije, preverite, če so stranke, ki jim pošiljate SMS sporočilo, na ta način obveščanja tudi privolile. Priporočamo vam, da uredite soglasje za obveščanje kar generalno, takoj ob prvemu zajemu mobilne številke v vašo bazo.


Nepredvidljivi časi zahtevajo hitre odzive


SMS marketing vam danes omogoča hitro vzpostavitev stika s kupci. Z uporabo naše tehnologije lahko SMS akcijo izvedete praktično takoj in s tem pozovete vaše kupce h takojšnji akciji. Lesnina na primer uporablja SMS platformo za kontinuirano obveščanje o odprtju njihovih prodajnih centrov, spremembi poslovanja, informiranju o posebnih popustih v fizičnih in spletni trgovini ipd ... Na tak način kontinuirano vzdržujejo stik s kupcem in ga nagrajujejo za njegovo zvestobo. Hitro, preprosto a učinkovito.


Preizkusite našo SMS Platformo že danes


Naše SMS rešitve vam lahko že danes obogatijo vaše sporočanje, predvsem pa omogočijo, da bo to hitro in učinkovito. V času socialne distance in povečane prisotnosti na digitalnih kanalih je ključno, da stranke aktivno vključite v vašo komunikacij -, pošljite jim obvestila o stanju dostave, potrditve rezervacije, opomnike o sestankih in še več. Takrat, ko je to najbolj pomembno, in si zagotovitev večje zadovoljstvo ter zaupanje.

Share by: