Ali lahko tudi vlogo prodajalcev avtomobilov prevzamejo pametni pogovorni roboti?

Matjaž Možina • okt. 23, 2020

Avtomobilska industrija oz. natančneje prodaja avtomobilov končnim kupcem velja za eno izmed dejavnosti, ki se v teh časih pospešeno digitalizira. Digitalni kanali so danes postali za avtomobiliste ključni, prodajalci pa so usmerjeni v izboljšanje uporabniške izkušnje na spletnih straneh, pospeševanju prodaje prek digitalnih kanalov in krepitvi interakcij s kupci prek digitalnih točk stika. 

Pri tem vse bolj pomembno vlogo igrajo »conversational commerce« rešitve, ki v kombinaciji z uporabo videa omogočajo vse od predstavitev ponudbe strankam in ogleda avtomobila na daljavo do izvedbe virtualnih sestankov, usklajevanja ponudbe in celo zagotovitve financiranja. 

Virtualni klepet pospešuje prodajo avtomobilov


Danes, ko smo ljudje spet omejeni pri gibanju in previdnejši pri nakupovanju, je stara nakupna izkušnja obiskovanja salonov ter testiranja različnih avtomobilov in modelov »zastarela«. Po drugi strani so prodajalci avtomobilov zaradi trenutnih razmer primorani omejiti stike na prodajnih mestih, njihovo vlogo pa zato vse bolj prevzema tudi tehnologija v obliki pametnih pogovornih robotov. Ti so danes postali večopravilni - ne odgovarjajo zgolj na osnovna vprašanja o delovnem času salonov in naročanju na servisne preglede, ampak prevzemajo vlogo aktivnih svetovalcev. V kombinaciji z integracijo z zalednimi sistemi za upravljanje strank in zalog so danes pogovorni roboti v izredno kratkem času sposobni ponuditi kakovostne odgovore na kompleksnejša vprašanja preden potencialni kupec sploh naveže stik s prodajalcem v živo.


Tako lahko npr. potencialni kupec avtomobila z uporabo orodij za klepet prek bota dobi že konkretno ponudbo za ceno vozila, se pogovarja o možnostih uveljavljanja boljših pogojev nakupa in se na primer kot član kluba zvestobe dogovarja za dodatne ugodnosti. Se sliši kot znanstvena fantastika? 


Tehnološko napredne rešitve pospešujejo digitalizacijo avtomobilske panoge


Z uporabo naprednih tehnoloških rešitev in izrabo umetne inteligence lahko uporaba pogovornih robotov premošča ovire, ki jih v trg vnašajo ukrepi, povezani s socialno distanco. V kombinaciji z zalednimi sistemi, ki so v avtomobilski panogi ključni del komunikacije in upravljanja odnosov s kupci, pospešuje digitalizacijo trgovine avtomobilov in prodajo avtomobilov oziroma povezanih storitev, med njimi tudi delitveno ekonomijo.


Prepričan sem, da se bo avtomobilska panoga v naslednjih letih korenito preoblikovala, rešitve s področja pogovornega trženja pa bodo ključne za učinkovito komunikacijo s potrošniki in ljubitelji uglednih avtomobilskih blagovnih znamk.


Poglejte, kako je tehnološko platformo LivePerson, ki jo v Sloveniji implementiramo v podjetju 2Mobile, inovativno uporabila blagovna znamka Land Rover v Južni Koreji. 


https://www.linkedin.com/posts/liveperson_jaguar-land-rover-launches-on-apple-business-activity-6700051853100638208-P7tN.

Share by: