Štirje nasveti za podporo strankam, s katerimi lahko stroškovno mesto postane vir prihodkov

Matjaž Možina • maj 23, 2022

Čeprav je preobrazba potrošniških navad, ki smo ji bili priča leta 2020, že v vzvratnem ogledalu, podjetja še vedno iščejo najboljše načine za prilagoditev novim potrošniškim trendom. Pri preoblikovanju svojega pristopa k storitvam za potrošnike morajo vodje kontaktnih centrov začeti razmišljati kot njihove stranke.


Temu pravimo pristop C.A.R.E.: Povezovanje, avtomatizacija, ponovna aktivacija in empatija


Ko se podjetja s svojimi strankami po izbranih kanalih povežejo z uporabo avtomatizacije in pogovorne umetne inteligence, ustvarijo neprekinjeno zanko, ki ne služi le reševanju težav, temveč spodbuja tudi ponovno aktivacijo strank. Takšen odnos s strankami vaši ekipi omogoča, da je na voljo in da sočustvuje z ljudmi, ne glede na to, kje v postopku izkušnje podpore se nahajajo.


Spodnja infografika prikazuje štiri nasvete, kako lahko sporočanje in klepetalni boti na področju podpore strankam omogočijo to preobrazbo.


Preoblikujte svoj klicni center v center skrbi za stranke (C.A.R.E.)


S pristopom C.A.R.E. svojemu podjetju zagotovite rezultate na področjih učinkovitosti, obsega in zadovoljstva strank.


1: POVEZOVANJE


74 % potrošnikov pravi, da bodo bolj verjetno poslovali s podjetjem, če mu lahko pošljejo sporočilo in jim ni treba klicati po telefonu.

Agentom v klicnem centru omogočite, da naredijo več in ostanejo povezani.


S pogovorno umetno inteligenco lahko dohodne klice preusmerite na storitve za sporočanje, tako da lahko svoje kupce dosežete na kanalih, ki jih sicer vsak dan uporabljajo, da ostanejo v stiku z družino in prijatelji. S storitvami za sporočanje lahko vaši agenti naenkrat skrbijo za več kot en pogovor, kar pomeni višjo učinkovitost.


Zakaj C.A.R.E.?


  • Krajše čakalne vrste 
  • Višje zadovoljstvo zaposlenih 
  • Povečan doseg

2: AVTOMATIZACIJA


52 % potrošnikov meni, da so klepetalni boti priročnejši od človeških agentov.


Z avtomatizacijo dosezite povsem novo raven storilnosti in učinkovitosti.


Klepetalni boti z umetno inteligenco so sposobni odgovoriti na preproste poizvedbe ter v varnih kanalih za sporočanje zagotoviti vrhunsko uporabniško izkušnjo. Pravzaprav kar 43 odstotkov potrošnikov meni, da so hitrejši od človeških agentov v kontaktnih centrih. Ta ples med boti in agenti bo vašemu podjetju omogočil, da prednostno razvrsti zahteve strank in obenem ohrani visoko raven storitve za stranke, ki potrebujejo pomoč pri kompleksnih težavah, ki zahtevajo hitre rešitve. To je zmaga za vse.


ZAKAJ C.A.R.E.? 


  • Izboljšana izkušnja strank 
  • Povečana učinkovitost 
  • Varnost

3: PONOVNA AKTIVACIJA


61 % potrošnikov ima pozitiven odnos do klepetalnih botov.


Pozitiven odnos potrošnikov do klepetalnih botov se je od leta 2020 povečal za več kot dvakrat.


Če se pri vzpostavljanju odnosov s strankami zanašate na sporočanje, lahko izkoristite njihovo obstoječe zaupanje v klepetalne bote in neposredno vplivate na svoje poslovne rezultate. S priporočili izdelkov, ponujanjem popustov in prošnjami za ocene boste s svojimi strankami ustvarili povratno zanko, ki bo napolnila vaš lijak prodajnih priložnosti in spodbudila zvestobo blagovni znamki. Nobenega razloga ni, da bi C.A.R.E. pomenil krizo.


Zakaj C.A.R.E.? 


  • Prilagojena izkušnja stranke 
  • Zvestoba potrošnikov 
  • Hitrejše polnjenje prodajnega lijaka

4: EMPATIJA


Razumevanje potreb potrošnikov je ključnega pomena za empatično izkušnjo.


Pri storitvah za stranke so podatki najpomembnejši, njihova varnost pa je bistvenega pomena, če želite, da potrošniki zaupajo vaši blagovni znamki. Na podlagi razumevanja, kako stranke komunicirajo z vašim podjetjem, se boste lahko povezali z milijoni potrošnikov, obenem pa bo imel vsak od njih občutek, da je za vas najpomembnejši.


Razumevanje naravnega jezika podjetjem zagotovi vse potrebno, da vzpostavijo stik z velikim številom uporabnikov ter ustvarijo resnično prilagojene izkušnje, ki zagotavljajo rezultate. Če za avtomatizacijo izberete prave pogovore, boste lahko optimizirali delo v klicnem centru, konsolidirali svoje sisteme in preoblikovali način, kako sprejemate poslovne odločitve.


Zakaj C.A.R.E.?


  • Prilagojena izkušnja stranke
  • Lastni podatki
  • Konsolidacija sistemov


💳

60 %

Sporočanje stanja na računu.

🏠

56 %

Posodobitev naslova.

📅

53 %

Rezervacija sestanka.

🔎

50 %

Iskanje izdelka zanje.

S pristopom C.A.R.E. boste z ustvarjanjem trajnih povezav s strankami dosegli rezultate za svojo blagovno znamko na področjih učinkovitosti, obsega in zadovoljstva strank.


Ste pripravljeni na začetek nove poti?


Share by: