1. Splošne določbe

Pogoji uporabe mobilnih storitev podjetja 2Mobile d.o.o. (v nadaljevanju pogoji) so pogoji, ki jih za izvajanje mobilnih storitve (v nadaljevanju storitev) opredeljuje podjetje 2Mobile d.o.o. (v nadaljevanju izvajalec), Verovškova ulica 55, 1000 Ljubljana. Uporaba storitev se sklada tudi z navodili in priporočili ponudnika storitve ter navodili ponudnika poti.


2.  Definicije pojmov

  1. Izvajalec SMS storitev je podjetje 2Mobile d.o.o.
  2. Naročnik storitev je podjetje, ki pri izvajalcu v sklopu izvedbe svojih storitev uporablja mobilne storitve izvajalca.
  3. Ponudnik storitev je podjetje 2Mobile d.o.o. ali naročnik, ki v sklopu izvedbe svojih storitev uporablja mobilne storitve izvajalca in je za storitve v celoti odgovorno.
  4. Ponudniki poti za posredovanje SMS sporočil so družbe Telekom Slovenije, d.d./ A1, d.d./ Telemach, d.d./T-2 d.o.o.
  5. Vsebina - vsebina, ki jo ponudnik storitve posreduje uporabnikom storitve preko svojega sistema.
  6. Splošni pogoji uporabe storitev digitalnega mobilnega javnega telekomunikacijskega omrežja družbe Telekom Slovenije, d.d. in splošni pogoji storitev omrežja A1, Telemach ter omrežja T-2 se pri uporabi sistema uporabljajo smiselno (v nadaljevanju splošni pogoji operaterja).
  7. Uporabnik storitve je lahko vsaka fizična ali pravna oseba, ki se strinja s pogoji in pravili storitve.
  8. Samostojna številka pomeni številko (4333 ali 6111), iz katere uporabniki prejemajo SMS sporočila ali na katero uporabniki SMS sporočila pošiljajo.
  9. Uporaba storitve se omogoča nedoločenemu številu uporabnikov, ki sprejmejo Pogoje storitve ponudnika objavljene na spletni strani ponudnika storitve ali drugem mediju na način in pod pogoji v skladu s temi pogoji ter drugimi navodili.


3. Pristop k storitvi in uporaba

Uporaba/pristop k storitvi je možna na enega izmed naslednjih načinov:

  • Uporabnik na samostojno številko pošlje SMS sporočilo s ključno besedo storitve in šifro servisa, katerega želi uporabiti oz. se prijaviti.
  • Uporabnik svoje soglašanje s pravili in pogoji uporabe storitve potrdi s SMS sporočilom.


4. Vrste storitev

A) SMS obveščanje "PRVA"

1. Uvodne določbe

Ti pogoji in pravila določajo način izvajanja storitve "PRVA prejemanje kratkih tekstovnih sporočil SMS" (v nadaljevanju: SMS storitev), ki omogoča prejemanje informacij o stanju na osebnem varčevalnem računu dodatnega pokojninskega zavarovanja ter naložbenem računu strank zavarovalnice. Pogoj za uporabo SMS storitve je, da se uporabnik strinja s predmetnimi Pogoji in pravili za uporabo storitve PRVA (v nadaljevanju: splošni pogoji), ki so objavljeni in uporabniku ves čas dostopni na spletni strani www.prva.si. Šteje se, da je s prijavo na SMS storitev, po postopku opisanem v nadaljevanju, uporabnik s temi pogoji seznanjen in jih sprejema.


2. Ponudnik telekomunikacijske poti

Za posredovanje kratkih tekstovnih sporočil je 2Mobile d.o.o., Verovškova ulica 55, 1000 Ljubljana, matična številka 6125123000. Uporabnik storitve je lahko vsaka fizična oseba, ki je zavarovanec ponudnika in je pristopil k storitvi oziroma se strinja s temi pogoji. SMS storitev lahko uporabljajo uporabniki omrežja A1 Slovenija, Telekom Slovenije, Telemach, T-2 in drugi operaterji, ki storitev podpirajo.

 

3. Storitev SMS

a) Naročilo na storitev Uporabnik ima na voljo dva načina prijave na SMS storitev in sicer s pošiljanjem SMS sporočila ali z naročilom na storitev na spletnem portalu moja Prva.

  • Za prijavo na SMS storitev s pošiljanjem SMS sporočila je potrebno poslati SMS sporočilo s ključnimi besedami PRVA PRIJAVA DAVČNA POLICA, na številko 6111 pri čemer je DAVČNA vaša davčna številka ter POLICA ena izmed vaših veljavnih številk zavarovalnih polic, sklenjenih pri zavarovalnici. V kolikor je uporabnik zagotovil pravilne podatke, mu ponudnik storitve odgovori z brezplačnim SMS sporočilom, v katerem ga seznani z osnovnimi podatki o storitvi, posreduje navodilo za naročilo na storitev ter ga usmeri na predmetne splošne pogoje izvajanja SMS storitve. Uporabnik, ki sprejema predmetne splošne pogoje na sporočilo ponudnika odgovori s tekstom PRVA DA DAVČNA ŠTEVILKA. Po potrditvi splošnih pogojev, je uporabniku omogočeno prejemanje sporočil. Ponudnik zagotavlja, da so morebitne napake pri oddaji naročila na SMS storitev zaznane s preverjanjem pravilnosti davčne številke in številke police. Uporabnik prejme SMS sporočilo o napaki, če pride do neujemanja podatkov ter se mu zagotovijo informacije glede načina odprave napake.

b) Uporabnik za prijavo na storitev SMS lahko uporabi tudi spletni portal moja Prva. Na spletni strani je pod zavihek "Profil" potrebno označiti, da se želi naročiti na SMS storitev. Ob tem mora v za to predvideno okence vpisati telefonsko številko. V kolikor ponudnik z njo že razpolaga, jo lahko predizpolni, s čimer se zmanjša možnost napake pri vpisu telefonske številke za naročilo SMS storitve. Ponudnik bo pri naročilu na SMS storitev po tem kanalu uporabniku v nabiralnik spletnega portala moja Prva poslal obvestilo o uspešni aktivaciji storitve.

 

4. Izvajanje storitve

Ponudnik enkrat mesečno generira sporočilo z informacijo o stanju na osebnem varčevalnem in/ali naložbenem računu iz podatkovne baze in jo pošlje po SMS sporočilu uporabnikom, ki so se naročili na SMS storitev. Ponudnik bo uporabniku posredoval informacijo o stanjih na vseh osebnih varčevalnih računih dodatnega pokojninskega zavarovanja, kot tudi na računih naložbenih zavarovanj, v enem SMS sporočilu. Na portalu moja PRVA ima uporabnik prikazana vsa sporočila, ki so bila izmenjana (pod njegovo davčno številko).

 

5. Cenik

Dohodno SMS sporočilo: Uporabnik iz številke 6111 1x mesečno prejme SMS sporočilo z informacijo o stanju na osebnem varčevalnem računu, ki se uporabniku zaračuna po ceni 0,29 EUR (cena z vključenim DDV). Sporočila, ki jih ponudnik v postopku prijave na SMS storitev pošilja uporabniku, so za uporabnika brezplačna.


6. Odjava

Uporabniku je stalno omogočena možnost odjave naročene SMS storitve, s čimer odstopi od predmetnih splošnih pogojev. Odjava se lahko izvede po dveh kanalih in ni odvisna od kanala, po katerem se je uporabnik na storitev naročil:

a) Uporabnik pošlje SMS sporočilo z vsebino: PRVA ODJAVA DAVČNA ŠTEVILKA na 6111.

b) Uporabnik v spletnem portalu moja Prva, pod zavihkom "Profil" označi, da ne želi prejemati obvestil SMS storitve. Kot odgovor na zahtevo po odjavi, uporabnik prejme brezplačno povratno sporočilo v nabiralnik na spletnem portalu moja Prva. Odjava je izvedena v istem trenutku, ko je uporabnik podal zahtevo za odjavo.


B) SMS obveščanje "ucilnica.ecpp.si"

1. Delovanje storitve

  • V SMS storitvi lahko sodelujejo vsi naročniki Telekoma Slovenija, A1, Telemach in T-2 ter ostali, ki imajo omogočene potrebne storitve za zaračunljiva SMS sporočila. Ponudnik telekomunikacijske poti za posredovanje SMS je 2Mobile d.o.o., Verovškova ulica 55, 1000 Ljubljana, matična številka 6125123000.
  • Uporabnik pošlje ključno besedo, na primer ECPP B (odvisno od kategorije), na kratko številko 4333. Primer: ECPP B na 4333.
  • V kolikor uporabnik pošlje napačno ključno besedo, mu sistem vrne, da ključna beseda ni pravilna in naj poskusi ponovno.
  • Če uporabnik pošlje pravilno ključno besedo ECPP in podbesedo kategorije, prejme povratno SMS sporočilo: "Za potrditev plačila odgovorite z ECPP DA. Plačali boste dostop do eCPP vsebin v vrednosti 9,90 EUR. Po potrditvi boste prejeli kodo za dostop do vsebin. Ponudnik Primotehna d.o.o. ucilnica.ecpp.si."
  • Uporabnik ima na voljo 5 minut, da potrdi plačilo z ECPP DA. Če v roku 5 minut uporabnik ne potrdi plačila, se seja zaključi in mora ponovno poslati ključno besedo.
  • Če potrdi z ECPP DA, prejme povratno SMS sporočilo: "Hvala! Vaša koda za dostop je npr. 12ab34, katero vpišite na spletu, da boste lahko dostopali do vsebin na ucilnica.ecpp.si".
KLJUČNE BESEDE CENA V EUR (Z DDV)
ECPP AM 9,90
ECPP A 9,90
ECPP B 9,90
ECPP BE 9,90
ECPP C 9,90
ECPP E 9,90
ECPP D 9,90
ECPP F 9,90
ECPP G 9,90


Vsak poslani SMS uporabnika se zaračuna po veljavnem ceniku ponudnika poti. Povratni SMS je brezplačen.

 

Uporabniški račun se v primeru plačila s SMS storitvijo, aktivira takoj, ko uporabnik vpiše prejeto kodo iz SMS na eCPP.
 

C) SMS parkiranje ParkMeWise

Ponudnik telekomunikacijske poti za posredovanje SMS je 2Mobile d.o.o., Verovškova ulica 55, 1000 Ljubljana, matična številka 6125123000.

 

Naročnik je posamezni upravljavec parkirišč in naročnik storitve PARKMEWISE, ki ima s ponudnikom sklenjeno pogodbo za izvajanje storitve PARKMEWISE, in sicer z namenom omogočanja storitve PARKMEWISE uporabnikom na parkiriščih v njegovem upravljanju.

Uporabnik je uporabnik storitve PARKMEWISE.

 

Mobilni Operaterji so družbe Telekom Slovenije, A1 Slovenija, Telemach, T-2 in MegaTel.

 

1. Pogoji uporabe storitve SMS parkiranj PARKMEWISE

a) Splošno

  • Ponudnik omogoča storitev PARKMEWISE na parkiriščih, katerih seznam je vsakokrat objavljen na spletni strani www.parkmewise.com. Parkirišča so v upravljanju posameznih naročnikov (npr. občin, komunalnih podjetij,...) in ponudnik v zvezi s parkirišči ne prevzema nobene obveznosti in odgovornosti. Ponudnik je odgovoren izključno za delovanje storitve PARKMEWISE, in sicer zgolj v obsegu in pod pogoji, kot je to določeno v teh splošnih pogojih.
  • Uporabo parkirišča plača uporabnik skladno s cenikom parkiranja, kot ga vsakokrat določi in objavi naročnik. Ponudnik uporabnikom iz naslova uporabe storitve PARKMEWISE ne zaračunava nobenega nadomestila ali stroškov.
  • Uporabnik je dolžan uporabljati storitev PARKMEWISE v skladu s splošnimi pogoji, vsakokratnimi navodili ponudnika, veljavnimi predpisi ter na način in v vsebini, ki sta skladna z namenom, s katerim ponudnik zagotavlja storitev PARKMEWISE. V primeru kršitve teh splošnih pogojev je uporabnik – kršitelj ponudniku, naročniku in tretjim osebam odgovoren za vso nastalo škodo, ponudnik pa ima uporabniku pravico onemogočiti nadaljnjo uporabo storitve PARKMEWISE.
  • Ponudnik se v okviru storitve PARKMEWISE po svojih najboljših močeh trudi zagotavljati točne in aktualne podatke. Če kljub prizadevanju ponudnika pride do napake pri objavi podatkov, bo ponudnik naredil vse, kar je v njegovi moči, da se napaka pri objavi podatkov čim prej odpravi.
  • Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotavljati dosegljivost storitve PARKMEWISE ter njeno nemoteno delovanje. Če kljub prizadevanju ponudnika pride do nedosegljivosti storitve PARKMEWISE ali motenj pri dostopu do storitve PARKMEWISE ali motenj pri uporabi storitve PARKMEWISE ali napak v delovanju storitve PARKMEWISE, bo ponudnik naredil vse, kar je v njegovi moči, da se ponovno zagotovi nemoteno delovanje storitve PARKMEWISE, vendar za to ne prevzema nobene odgovornosti.

 

2. Način uporabe storitve PARKMEWISE

a) Uporabnik lahko storitev PARKMEWISE uporablja na način, ki je opisan na spletni strani ponudnika oz. v aplikaciji PARKMEWISE. Za uporabo storitve PARKMEWISE mora uporabnik:

  • imeti ustrezno mobilno napravo, ki omogoča uporabo SMS komunikacije oziroma dostop do interneta,
  • izpolnjevati vse druge tehnične pogoje, ki so potrebni za uporabo storitve PARKMEWISE in
  • ravnati v skladu s splošnimi pogoji, vsakokratnimi navodili ponudnika, veljavnimi predpisi ter na način in v vsebini, ki sta skladna z namenom, s katerim ponudnik zagotavlja storitev PARKMEWISE.

b) V primeru kršitve teh splošnih pogojev je uporabnik – kršitelj ponudniku, naročniku in tretjim osebam odgovoren za vso nastalo škodo, ponudnik pa ima uporabniku pravico onemogočiti nadaljnjo uporabo storitve PARKMEWISE.

 

3. Odgovornost

  1. Ponudnik ne odgovarja za vsebine, ki so dostopne na spletni strani ponudnika ali aplikaciji PARKMEWISE, ali za storitve, ki so na voljo uporabnikom prek storitve PARKMEWISE. Za vsebine, ki so dostopne na spletni strani ponudnika ali aplikaciji PARKMEWISE, ali za storitve, ki so na voljo uporabnikom prek storitve PARKMEWISE, je odgovoren naročnik.
  2. Ponudnik ne odgovarja za vsebine, ki so dostopne prek storitve PARKMEWISE, in nima nadzora nad temi vsebinami.
  3. Ponudnik ne odgovarja za morebitno izgubo ali zlorabo podatkov, ki jih uporabnik posreduje ponudniku ali naročniku, ali za škodo, ki bi iz tega lahko nastala.
  4. Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki bi nastala uporabniku zaradi izgube ali zlorabe njegovih podatkov.


4. Pravice in dolžnosti izvajalca

  1. Izvajalec je dolžan izvajati storitev strokovno in kvalitetno.
  2. Izvajalec je dolžan zagotoviti neprekinjeno delovanje storitev v čim večji možni meri.
  3. Izvajalec je dolžan obvestiti uporabnika o spremembah pogojev uporabe storitve. Spremembe pogojev se štejejo za veljavne po izteku roka 15 dni od datuma objave na spletni strani ponudnika. Predhodna obvestila o spremembah pogojev se objavijo na spletni strani ponudnika, na katerega je uporabnik napotovan s SMS sporočilom. Uporabnik odgovarja za pravilno vpisane podatke in zagotavlja, da so vsi podatki, ki jih ponudi pri prijavi na storitev, resnični, pravilni in popolni.
  4. Izvajalec ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi uporabe storitve ali neuporabe storitve.

 

5. Omejitve

  1. Uporaba storitve je dovoljena samo v skladu s pravili in pogoji uporabe, ki jih je določil izvajalec.
  2. Uporabnik ne sme uporabljati storitve za namene, ki so v nasprotju z zakonodajo ali ki bi lahko kakorkoli škodovali izvajalcu ali tretjim osebam.
  3. Izvajalec si pridržuje pravico, da uporabniku, ki krši te pogoje, onemogoči nadaljnjo uporabo storitve.

 

6. Končne določbe

  1. Ti pogoji veljajo od dneva objave na spletni strani ponudnika.
  2. Za tolmačenje teh pogojev in razreševanje sporov, ki bi iz njih nastali, je pristojno sodišče v Ljubljani.

 

V Ljubljani, 1. junij 2023

 

2Mobile d.o.o.

2Mobile d.o.o.

Vizitka podjetja → 


Pri 2Mobile smo specialisti za pripravo strategij pogovornega trženja in večkanalno komunikacijo z uporabniki. Naša agilna razvojna ekipa zagotavlja hitro podporo pri vpeljevanju tehnoloških rešitev s področja pogovornega trženja, vse od enostavnih SMS vmesnikov do pametnih pogovornih botov z uporabo umetne inteligence. 

  • Več

    Zagovarjamo medosebno zaupanje med partnerji in naročniki ter vedno stremimo k zadovoljstvu in dolgoročnemu sodelovanju.


    Naše tehnološke rešitve, ki jih kot ekskluzivni zastopnik za regijo zagotavljamo v sodelovanju z globalnim partnerjem Liveperson, naročnikom omogočajo višji delež prodaje, saj spodbujajo zvestobo in zadovoljstvo strank.

Share by: