Priznana modna blagovna znamka prek platforme Viber optimizirala stroške za sporočanje in prihranila 40 odstotkov

Rok Naraks • okt. 24, 2023

Priznana modna blagovna znamka prek platforme Viber optimizirala stroške za sporočanje in prihranila 40 odstotkov

Priznana blagovna znamka iz modne industrije je preteklo leto preoblikovala svojo strategijo komunikacije s kupci. V preteklosti so se pri interakciji s svojimi zvestimi strankami zanašali izključno na SMS-sporočanje, v okviru katerega so pošiljali prilagojena sporočila ob posebnih priložnostih, obveščali o ekskluzivnih promocijah in dogodkih ter ohranjali oseben stik z njimi.


V aprilu 2023 so sprejeli odločitev, da bodo poleg SMS-sporočil v svojo komunikacijsko strategijo vključili tudi platformo Viber. Gre za svetovno platformo z več kot 260 milijoni mesečno aktivnih uporabnikov, ki ponuja močno orodje za ciljno usmerjeno komuniciranje. V Sloveniji to platformo uporablja skoraj 80 odstotkov aktivne mobilne populacije.


Sporočila na Viberju so postala ključno orodje za podjetja, ki želijo izboljšati svoje komunikacijske strategije prek mobilnih naprav. Ponujajo cenovno ugodnejšo alternativo SMS-sporočilom, poleg tega pa omogočajo uporabo daljših besedil (do 1000 znakov), vključitev slik in videoposnetkov, gumba za poziv k dejanju ter napredno analitiko o odprtju sporočil in konverzijah.

Share by: