Potovanja so nazaj! Ste pripravljeni?

LivePerson • jul. 07, 2021

Vsi, ki delujete v turistični industriji, se že srečujete z znatnim porastom povpraševanja. Kar je seveda odlično. Z večkanalnostjo in avtomatizacijo lahko zagotovite izjemno uporabniško izkušnjo in posledično povečate prihodek ter zadovoljstvo. Na kakšen način?

Raziskave potrošnikov ob milejših ukrepih COVID - 19 razkrivajo visoko stopnjo povpraševanja po potovanjih. Kar 90% Američanov v letu 2021 načrtuje ali je že načrtovalo potovanje. Število potnikov, ki je šlo preko varnostnega sistema na letališčih je v aprilu 2020 znašalo cca 3 milijone, v aprilu 2021 pa skoraj 42 milijonov. Za primerjavo; v aprilu 2019 je bilo teh potnikov 70,5 milijona. 

LivePerson podatki o nameri, ki so del njihove Conversational Cloud rešitve, razkrivajo povečan obseg poizvedb v turizmu


Podatki o nameri, pridobljeni z LivePerson Conversational Cloud, kažejo na izjemno povečanje števila interakcij med uporabniki in podjetji v turistični industriji. Poleg standardnih vprašanj, povezanih z rezervacijami, obstaja povsem nov sklop povpraševanja, povezanega s COVID-19. Podatki kažejo, da ta vrsta povpraševanja predstavlja kar 25% vseh poslanih sporočil. Vpletanje večkanalnosti v komuniciranje s svojimi strankami je za podjetja, ki delujejo v turistični panogi, nujna. Večji del povpraševanj bo v novi realnosti bolj poglobljenih, kupci pa bodo še vedno omahovali pri potrjevanju rezervacij, zato tudi velika mera potrpežljivosti ne bo odveč.

Podjetja v turistični panogi še nikoli v zgodovini niso bila tako prizadeta


Dve tretjini svetovne flote letal je bilo v preteklem letu prizemljenih, 18 letalskih družb pa je v nekaj mesecih vložilo predlog za stečaj. Pri Mednarodnem združenju za zračni promet (IATA) so novembra 2020 poročali o kar 118,5 milijarde dolarjev visoki izgubi v letalskem prometu, leta 2021 pa je ta številka doslej znašala 38,7 milijarde dolarjev. Posledično se je povečala tudi brezposelnost v sektorju potovanj. New York Times je marca 2021 poročal, da je samo v letalskem sektorju delež delovne sile leta 2020 padel za 43% v primerjavi z obdobjem pred pandemijo.


Kako lahko torej podjetja v turističnem sektorju ohranijo odnos s svojimi strankami, hkrati pa vzpostavijo operativno gibčnost in bogatejšo uporabniško izkušnjo?


Predvsem potrebujejo korenite spremembe na področju prodaje in povpraševanja


Kontaktni center LivePerson (CCaaS) je rešitev, ki deluje v LivePerson pogovornem oblaku. Z delovanjem na osnovi umetne inteligence, decentralizirano mrežo agentov in ugodnimi paketi, je izjemno dobrodošla ob nepredvidljivih nihanjih v prodaji in storitvah na področju turizma.

 

Conversational Cloud omogoča podjetjem, da za komunikacijo s svojimi strankami izrabljajo umetno inteligenco, da se lahko kadarkoli in kjerkoli povežejo s svojimi uporabniki, preko kateregakoli kanala v vsaki fazi potovanja. LivePersnovo razumevanje namere (NLU) v realnem času analizira sporočila in nudi vpogled v namere popotnikov, ki stojijo za hitrimi poizvedbami. Z izkoriščanjem teh podatkov o nameri lahko podjetja enostavno zgradijo, zaženejo in prilagodijo klepetalne robote, ki so popotnikom v pomoč. Poleg tega pa lahko z razvejano mrežo strokovnjakov v primeru bolj občutljivih in bolj zapletenih povpraševanj nudijo odlično, hitro in učinkovito podporo.

 

Rešitev se je že večkrat izkazala za nepogrešljivo, saj porast določenega vprašanja v vsakem trenutku lahko avtomatizira. V zadnjem času so to vprašanja v zvezi s specifičnimi zahtevami za vstop v posamezno državo ali drugimi podatki v zvezi s COVID-19.

LivePerson rešitev je stroškovno učinkovit pristop, ki zagotavlja najvišjo možno mero donosnosti naložbe. Pet največjih svetovnih letalskih prevoznikov je z njeno pomočjo zmanjšalo operativne stroške za 50 %, hkrati pa je ohranilo 85-odstotni CSAT.


Vir: LivePerson

Share by: