EGON – nov virtualni svetovalec elektra gorenjska

Rok Naraks • 12. avgust 2024

Poleg navadne pošte, elektronske pošte in klicnega centra lahko uporabniki Elektra Gorenjska po novem pridobijo informacije tudi s pomočjo klepeta z virtualnim svetovalcem Egonom. Z njim so v podjetju uporabnikom odprli pot do informacij 24 ur na dan in vse dni v tednu.

 

Egona smo v podjetju 2Mobile razvili v sodelovanju s tehnološkim partnerjem Boost.ai, naš cilj pa je bil zagotoviti hitrejši in enostavnejši dostop do splošnih informacij o postopkih priključevanja, spremembah na merilnem mestu, obračunu omrežnine, meritvah in izpadih na distribucijskem omrežju Elektra Gorenjska.


»Posebna ekipa zaposlenih s svojim znanjem pomaga pri usposabljanju umetne inteligence v podobi Egona, s čimer omogočajo boljšo uporabniško izkušnjo. Egon je dobrodošla pomoč tudi svetovalcem v klicnem centru, saj prevzame večino pogostih vprašanj strank, kar odpravlja rutino odgovarjanja na ponavljajoča se vprašanja. Posledično so svetovalci bolj osredotočeni na pristnejšo in prijaznejšo komunikacijo s strankami,« poudarjajo v Elektru Gorenjska.


Matjaž Možina, direktor podjetja 2Mobile, še dodaja: »Verjamemo, da je predstavljeni virtualni asistent le prvi korak našega sodelovanja pri uvajanju rešitev, ki jih poganja umetna inteligenca. Egon predstavlja modernega pomočnika, s katerim lahko stranke hitro in enostavno pridejo do informacij, obenem pa zaposlenim v službi za podporo strankam skrajša čas operativne podpore, tako da se lahko posvetijo bolj konkretnim zahtevkom. V prihodnosti bo Egon z integracijo z zalednimi sistemi in vpeljavo novih kanalov omogočal obdelavo še zahtevnejših postopkov in s tem nudil še bolj oseben pristop k podpori.«


Trenutno lahko s svetovalcem klepetate na spletni strani https://www.elektro-gorenjska.si/. V naslednji fazi razvoja bo virtualni svetovalec na voljo tudi preko drugih pogovornih kanalov.