New Paragraph

New Paragraph

New Paragraph

O dogodku

Virtualni agenti z umetno inteligenco, vključno z obdelavo naravnega jezika, prepoznavanjem govora in glasovnimi vmesniki, postajajo ključni za izboljšanje uporabniške izkušnje in optimizacijo poslovnih procesov. Podjetjem že omogočajo sodobno, učinkovito komunikacijo s strankami in optimizacijo dela klicnih centrov. 


To ni zgolj še en dogodek o umetni inteligenci, kjer govorimo o prihodnosti AI, temveč dogodek, namenjen vodjem služb za podporo uporabnikom, vodjem prodaje, zaposlenim v klicnih centrih, operativnim vodjem in vsem, ki iščejo preverjene rešitve, ki dokazano izboljšujejo učinkovitost poslovanja. 


Virtualni agenti prinašajo podjetjem pomembne prednosti, kot so nenehna razpoložljivost, hitra nadgradljivost, stroškovna učinkovitost, personalizacija in enostavna združljivost z drugimi sistemi. Raziskava Boost.ai kaže, da so stranke pripravljene sprejeti te rešitve, predvsem zaradi krajših čakalnih dob in večje učinkovitosti. Še posebej so danes zanimivi glasovni boti, ki predstavljajo še neizkoriščen potencial, saj že uspešno komunicirajo tudi v slovenščini, vključno z narečji.


Vabimo vas, da te rešitve spoznate v praksi in se nam pridružite na dogodku, ki ga soorganizirata podjetji 2Mobile in Boost.ai v partnerstvu z A1 Slovenija. Na dogodku se bomo podrobno posvetili uporabi glasovnih pogovornih botov v praksi, predstavili konkretne primere uporabe in njihov vpliv na poslovanje ter predstavili ključne novosti na področju uvajanja rešitev umetne inteligence v delo služb za podporo uporabnikom.

Datum in čas: 16. 10. 2024, 8:30-14:30


Kraj: One66, Celovška cesta 166, Ljubljana



Preverite program ->>

GOVORCI

Matjaž Možina

Direktor in ustanovitelj, 2Mobile

Adam Fenwick

SVP Globalnih zavezništev, Boost.ai

Nói Björnsson

vodja odnosov s strateškimi partnerji, Boost.ai

Burcu Begić

Direktorica službe za pomoč uporabnikom, A1 Slovenija

Rok Izlakar

Direktor, GLS Slovenija

Matej Pintar

Direktor sektorja IKT, Elektro Gorenjska

Katja Kojadinović

Vodja kontaktnega centra CME, Pro Plus

Osrednji govorec na dogodku, Adam Fenwick, SVP globalnih zavezništev pri Boost.AI, bo predstavil, kako generativna umetna inteligenca spreminja področje potrošniške izkušnje (CX) ter kaj lahko pričakujemo v letu 2025. Nói Björnsson, strateški vodja partnerstev pri Boost.AI, pa bo govoril o naslednji generaciji virtualnih agentov, ki jih podpira generativna umetna inteligenca.


Na dogodku boste prejeli ekskluziven vpogled v prihodnost platforme Boost.ai, vključno z najnovejšimi posodobitvami, ki uvajajo nov, avtomatiziran način uporabe umetne inteligence za natančno merjenje finančnega učinka avtomatizacije vašega virtualnega agenta.


Na dogodku bodo sodelovali tudi Burcu Begić, direktorica službe za pomoč uporabnikom pri A1 Slovenija; Rok Izlakar, direktor GLS Slovenija; Matej Pintar, direktor sektorja IKT pri Elektro Elektru Gorenjska; in Katja Kojadinović, vodja kontaktnega centra CME Adria (PROPLUS/VOYO). Kot predstavniki slovenskih podjetij bodo z vami delili svoje izzive, priložnosti, odzive zaposlenih in rezultate, ki jih je uvedba rešitev umetne inteligence prinesla v njihova podjetja.


Dogodek je namenjen tudi tistim, ki uvajajo rešitve umetne inteligence z namenom izboljšanja potrošniške izkušnje in iščejo načine, kako s tehnologijo umetne inteligence premagati poslovne izzive, s katerimi se podjetja soočajo v dobi razpršene pozornosti uporabnikov, kjer je komunikacija vse bolj personalizirana in hipna.


Boost.ai je eno vodilnih podjetij na področju rešitev umetne inteligence, ki se je leta 2023 uvrstilo med izzivalce v Gartnerjevem magičnem kvadrantu za rešitve pogovorne umetne inteligence. Svoje rešitve integrira v številna ugledna podjetja iz različnih panog, kot so finance, zavarovalništvo, telekomunikacije in javni sektor. Med njihovimi strankami so Telenor, Santander, DNB, Storebrand, Topdanmark, SpareBank, Íslandsbanki, Tryg, Nordea, Kärcher in norveška vlada.


2Mobile je slovensko podjetje, specializirano za rešitve na področju pogovornega poslovanja, mobilnega trženja, sporočanja in umetne inteligence. S poglobljenim razumevanjem tehnoloških trendov in sprememb v vedenju uporabnikov razvija sodobne rešitve za mobilno in pogovorno sporočanje s ciljem izboljšati uporabniško izkušnjo ter optimizirati poslovne procese z uvajanjem umetne inteligence. Med njihove naročnike sodijo A1 Slovenija, S.Oliver, T-2, GLS Slovenija, Elektro Gorenjska, MasterCard in Pro Plus.

Boost.ai je eno vodilnih podjetij na področju rešitev umetne inteligence, ki se je leta 2023 uvrstilo med izzivalce v Gartnerjevem magičnem kvadrantu za rešitve pogovorne umetne inteligence. Svoje rešitve integrira v številna ugledna podjetja iz različnih panog, kot so finance, zavarovalništvo, telekomunikacije in javni sektor. Med njihovimi strankami so Telenor, Santander, DNB, Storebrand, Topdanmark, SpareBank, Íslandsbanki, Tryg, Nordea, Kärcher in norveška vlada.


2Mobile je slovensko podjetje, specializirano za rešitve na področju pogovornega poslovanja, mobilnega trženja, sporočanja in umetne inteligence. S poglobljenim razumevanjem tehnoloških trendov in sprememb v vedenju uporabnikov razvija sodobne rešitve za mobilno in pogovorno sporočanje s ciljem izboljšati uporabniško izkušnjo ter optimizirati poslovne procese z uvajanjem umetne inteligence. Med njihove naročnike sodijo A1 Slovenija, S.Oliver, T-2, GLS Slovenija, Elektro Gorenjska, MasterCard in Pro Plus.

Boost.ai je eno vodilnih podjetij na področju rešitev umetne inteligence, ki se je leta 2023 uvrstilo med izzivalce v Gartnerjevem magičnem kvadrantu za rešitve pogovorne umetne inteligence. Svoje rešitve integrira v številna ugledna podjetja iz različnih panog, kot so finance, zavarovalništvo, telekomunikacije in javni sektor. Med njihovimi strankami so Telenor, Santander, DNB, Storebrand, Topdanmark, SpareBank, Íslandsbanki, Tryg, Nordea, Kärcher in norveška vlada.

2Mobile je slovensko podjetje, specializirano za rešitve na področju pogovornega poslovanja, mobilnega trženja, sporočanja in umetne inteligence. S poglobljenim razumevanjem tehnoloških trendov in sprememb v vedenju uporabnikov razvija sodobne rešitve za mobilno in pogovorno sporočanje s ciljem izboljšati uporabniško izkušnjo ter optimizirati poslovne procese z uvajanjem umetne inteligence. Med njihove naročnike sodijo A1 Slovenija, S.Oliver, T-2, GLS Slovenija, Elektro Gorenjska, MasterCard in Pro Plus.

New Paragraph