O dogodku
Virtualni agenti z umetno inteligenco, vključno z obdelavo naravnega jezika, prepoznavanjem govora in glasovnimi vmesniki, postajajo ključni za izboljšanje uporabniške izkušnje in optimizacijo poslovnih procesov. Podjetjem že omogočajo sodobno, učinkovito komunikacijo s strankami in optimizacijo dela klicnih centrov.
To ni zgolj še en dogodek o umetni inteligenci, kjer govorimo o prihodnosti AI, temveč dogodek, namenjen vodjem služb za podporo uporabnikom, vodjem prodaje, zaposlenim v klicnih centrih, operativnim vodjem in vsem, ki iščejo preverjene rešitve, ki dokazano izboljšujejo učinkovitost poslovanja.
Virtualni agenti prinašajo podjetjem pomembne prednosti, kot so nenehna razpoložljivost, hitra nadgradljivost, stroškovna učinkovitost, personalizacija in enostavna združljivost z drugimi sistemi. Raziskava Boost.ai kaže, da so stranke pripravljene sprejeti te rešitve, predvsem zaradi krajših čakalnih dob in večje učinkovitosti. Še posebej so danes zanimivi glasovni boti, ki predstavljajo še neizkoriščen potencial, saj že uspešno komunicirajo tudi v slovenščini, vključno z narečji.
Vabimo vas, da te rešitve spoznate v praksi in se nam pridružite na dogodku, ki ga soorganizirata podjetji 2Mobile in Boost.ai v partnerstvu z A1 Slovenija. Na dogodku se bomo podrobno posvetili uporabi glasovnih pogovornih botov v praksi, predstavili konkretne primere uporabe in njihov vpliv na poslovanje ter predstavili ključne novosti na področju uvajanja rešitev umetne inteligence v delo služb za podporo uporabnikom.
Datum in čas: 16. 10. 2024, 8:30-14:30
Kraj: One66, Celovška cesta 166, Ljubljana
GOVORCI

Matjaž Možina
Direktor in ustanovitelj, 2Mobile

Adam Fenwick
SVP Globalnih zavezništev, Boost.ai

Nói Björnsson
vodja odnosov s strateškimi partnerji, Boost.ai

Burcu Begić
Direktorica službe za pomoč uporabnikom, A1 Slovenija

Rok Izlakar
Direktor, GLS Slovenija

Matej Pintar
Direktor sektorja IKT, Elektro Gorenjska

Katja Kojadinović
Vodja kontaktnega centra CME, Pro Plus
Osrednji govorec na dogodku, Adam Fenwick, SVP globalnih zavezništev pri Boost.AI, bo predstavil, kako generativna umetna inteligenca spreminja področje potrošniške izkušnje (CX) ter kaj lahko pričakujemo v letu 2025. Nói Björnsson, strateški vodja partnerstev pri Boost.AI, pa bo govoril o naslednji generaciji virtualnih agentov, ki jih podpira generativna umetna inteligenca.
Na dogodku boste prejeli ekskluziven vpogled v prihodnost platforme Boost.ai, vključno z najnovejšimi posodobitvami, ki uvajajo nov, avtomatiziran način uporabe umetne inteligence za natančno merjenje finančnega učinka avtomatizacije vašega virtualnega agenta.
Na dogodku bodo sodelovali tudi Burcu Begić, direktorica službe za pomoč uporabnikom pri A1 Slovenija; Rok Izlakar, direktor GLS Slovenija; Matej Pintar, direktor sektorja IKT pri Elektro Elektru Gorenjska; in Katja Kojadinović, vodja kontaktnega centra CME Adria (PROPLUS/VOYO). Kot predstavniki slovenskih podjetij bodo z vami delili svoje izzive, priložnosti, odzive zaposlenih in rezultate, ki jih je uvedba rešitev umetne inteligence prinesla v njihova podjetja.
Dogodek je namenjen tudi tistim, ki uvajajo rešitve umetne inteligence z namenom izboljšanja potrošniške izkušnje in iščejo načine, kako s tehnologijo umetne inteligence premagati poslovne izzive, s katerimi se podjetja soočajo v dobi razpršene pozornosti uporabnikov, kjer je komunikacija vse bolj personalizirana in hipna.
New Paragraph