Kako nadgraditi glasovno avtomatizacijo s pomočjo boost.ai?
Glasovni kanali so za organizacije zelo pomembni. Obvladovanje znatnih operativnih stroškov in velike količine prometa pogosto ne zagotavlja zadovoljive izkušnje za klicatelje.
Spodaj predstavljamo napreden avtomatiziran klicni sistem, ki uporablja glasovno in generativno tehnologijo podjetja boost.ai.
Predstavili bomo:
💬 Vnaprej določene in generativne odzive
🔒 Preverjanje pristnosti
🗣️ Barge-in (prekinitev virtualnega agenta)
🔄 Brezhibno preklapljanje med temami
📲 Potrditev prek SMS-sporočil
🛠️ Generativno delovanje z uporabo podatkovne baze, akcijskih klicev, API klicev in varovalk.
Z združitvijo zmogljivih orodij boost.ai in premišljeno uporabo velikih jezikovnih modelov (LLM) smo ustvarili sistem, ki znatno povečuje raven avtomatizacije. Ta preobrazba spremeni glasovni kanal v učinkovitejši in uporabniku prijaznejši vmesnik, kar strankam prinaša znatno vrednost.