2Mobile se vrača na The StadiumBusiness Summit v Manchestru

Rok Naraks • 16. junij 2024

Inovacije v športni industriji igrajo ključno vlogo pri oblikovanju sodobne izkušnje za navijače in udeležence. Z integracijo umetne inteligence v različne vidike športa, od prodaje vstopnic in spletnih nakupov do izboljšanja ogledov tekem in VIP-izkušenj, omogoča tehnologija personalizirano in priročno izkušnjo za vse udeležence. Športni pogovorni boti, ki jih je razvila ekipa 2Mobile in so prejeli tudi prestižno nagrado The StadiumBusiness Award, so le eden izmed primerov, kako lahko tehnologija poveča vključenost navijačev in njihovo zadovoljstvo, ne da bi morali zapustiti svoje sedeže.


Dogodek The StadiumBusiness Summit, ki bo od 17. do 19. junija potekal v Manchestru, že drugo desetletje zapored razkriva trende v razvoju športne industrije in športnih prizorišč. Na predstavitvah novih tehnologij in inovacij iz sveta športa se zberejo strokovnjaki z vsega sveta, vključno z vodilnimi izvršnimi direktorji stadionov, aren in prizorišč, ki skupaj raziskujejo prihodnost doživetja športa.



Preobrazba športne industrije ima pomemben vpliv na povečanje učinkovitosti in ustvarjanje dodane vrednosti za vse vpletene v šport – klube, podjetja, blagovne znamke in navijače. Uporaba umetne inteligence v športu omogoča zbiranje in analizo ogromne količine podatkov, kar športnim organizacijam pomaga pri boljšem razumevanju potreb in želja njihovih navijačev ter nenehnem izboljševanju ponudbe storitev in izdelkov.


Vsako leto na The StadiumBusiness Summitu podelijo tudi nagrade za izjemne dosežke, ki poudarjajo inovativnost in vpliv novih tehnologij na športno industrijo. S tem spodbujajo nadaljnji razvoj in vpeljavo naprednih tehnoloških rešitev na področje športa. Med prejemniki nagrad je tudi naša ekipa, ki je lani prejela prestižno nagrado The StadiumBusiness Award za najbolj inovativen produkt – za športnega bota za NK Maribor, razvitega v sodelovanju z blagovno znamko Mastercard.




Sodelovali bomo tudi na letošnjem dogodku, na katerem bo Matjaž Možina, direktor podjetja 2Mobile, s predavanjem Kako prek digitalnih kanalov z uporabo umetne inteligence ustvarjati VIP-navijaške izkušnje predstavil tehnološki potencial preobrazbe športne izkušnje.

»Ta dogodek je odlična priložnost za mreženje in izmenjavo znanj ter idej s strokovnjaki, ki oblikujejo prihodnost športne industrije. Umetna inteligenca je v zadnjih letih že močno spremenila šport, od izboljšanja navijaške izkušnje do optimizacije treningov in igralnih strategij, kar je pripomoglo k večji vključenosti in zadovoljstvu navijačev. Potenciali na področju navijaške izkušnje so neizmerni, uresničitev pa je odvisna predvsem od ambicij posameznega športnega kluba oziroma športnega prizorišča,« poudarja Matjaž Možina in dodaja: »Veselimo se sodelovanja na The StadiumBusiness Summitu, kjer bomo spoznali letošnje nagrajence, ki prav tako prispevajo k hitri preobrazbi športne panoge.«