ŠTUDIJE PRIMEROV
Modna znamka
Priznana modna blagovna znamka prek platforme Viber optimizirala stroške za sporočanje in prihranila 40 odstotkov
Priznana blagovna znamka iz modne industrije je v začetku leta 2023 preoblikovala svojo strategijo komunikacije s kupci. V preteklosti so se pri interakciji s svojimi zvestimi strankami zanašali izključno na SMS-sporočanje, v okviru katerega so pošiljali prilagojena sporočila ob posebnih priložnostih, obveščali o ekskluzivnih promocijah in dogodkih ter ohranjali oseben stik z njimi.
Sporočila na Viberju so postala ključno orodje za podjetja, ki želijo izboljšati svoje komunikacijske strategije prek mobilnih naprav. Ponujajo cenovno ugodnejšo alternativo SMS-sporočilom, poleg tega pa omogočajo uporabo daljših besedil (do 1000 znakov), vključitev slik in videoposnetkov, gumba za poziv k dejanju ter napredno analitiko o odprtju sporočil in konverzijah.
GLS Slovenija
Izboljšanje podpore strankam
GLS Slovenija se je v obdobju med letoma 2020 in 2022 zaradi vzpona e-trgovine soočal z velikim povpraševanjem po svojih storitvah dostave in pošiljanja. To se je odrazilo tudi v povečanju prometa in posledično večjem številu povpraševanj oziroma poizvedb v njihovem klicnem centru.

A1 Slovenija
Večja učinkovitost Službe za podporo uporabnikom
V času prvega vala COVID epidemije, spomladi 2020, so v A1 Slovenija zabeležili povečano število klicev uporabnikov, telefonske linije Službe za podporo uporabnikov so bile preprosto preobremenjene. Čakanje v vrsti na pomoč agenta in poslušanje odzivnika je danes postalo nekaj, kar potrošniki vse težje prenašamo. Kot odgovor na ta izziv so se pri A1 Slovenija odločili, da v delo Službe za podporo strankam implementirajo platformo LivePerson, ki na enem mestu združuje različne digitalne pogovorne kanale.

A1 Slovenija
UJEMI popust
A1 Slovenija, zasebni ponudnik celovitih komunikacijskih rešitev in drugi največji slovenski mobilni operater s kupci in uporabniki storitev komunicira tudi s pomočjo SMS sporočil.
MeetPoint / 2Mobile
Inovativna dostava novoletnih daril s pomočjo klepetalnega robota
December 2020 je minil brez srečanj, druženj in prazničnih presenečenj. Zato smo se pri 2 Mobile in v sestrskem podjetju MeetPoint odločili za dostavo daril poslovnim partnerjem kar preko virtualnega asistenta, pogovornega robota Rudolfa z Verovškove.
Primotehna
SMS mobilni način plačila
Primotehna je podjetje, ki nudi celovite rešitve na področju varnosti v cestnem prometu in multimedijskih prometnih učil. S svojimi strankami komunicirajo v digitalnem okolju, med drugim tudi preko SMS sporočil.
S.Oliver
SMS obveščanje o popustih in dobre želje za rojstni dan
Blagovna znamka s.Oliver, ki je dobro poznana vsem ljubiteljem modnih oblačil in dodatkov, prek SMS sporočil obvešča o popustih in s popustom svojim uporabnikom tudi vošči rojstni dan.
MPG PLUS agencija za marketing d.o.o
Milka – nagradna igra
Milka je ena od najbolj prepoznavnih in priljubljenih znamk. Do src ljubiteljev čokolade je prišla preko 112 let konstantne kakovosti, strokovnosti in posvečenosti izdelavi najbolj nežne in okusne čokolade na svetu.
Kopija nova
Razbremenitev preobremenjenih telefonskih linij in elektronske pošte s pomočjo BOTA
Kopija-nova je eno od vodilnih podjetij v Sloveniji na področju prodaje šolskih potrebščin prek spleta. Za poletni čas, ko Kopija-nova doseže vrh povpraševanja in so njihove telefonske linije stalno zasedene, elektronski nabiralnik pa poln, smo jim ponudili rešitev z integracijo spletnega pogovornega bota (web chatbota) na njihovi spletni strani.
Bayer
SMS Opomnik – XARELTO
Bayer, kemično in farmacevtsko podjetje, je z uporabo mobilnega oglaševanja še dodatno poskrbelo za svoje kupce, saj so ob nakupu zdravila brezplačno vsak dan prejeli opomnik o jemanju zdravila.
Royal Canin
Spletni vprašalnik
Podjetje Royal Canin, eden od vodilnih ponudnikov prehrane za domače ljubljenčke, naše rešitve uporablja predvsem za obveščanje in ohranjanje odnosa s strankami.
Unicef
Unicefova SMS platforma
UNICEF, edina organizacija v okviru Združenih narodov, ki je posvečena izključno otrokom, za preživetje in zaščito otrok v času digitalizacije skrbi tudi s pomočjo naših SMS storitev.
CVS
Upravljanje voznih parkov s pomočjo naprednih SMS rešitev
Telematski sistem CVS Mobile, podjetje, ki svoim strankam zagotavlja brezhibno upravljanje voznih parkov, delovnih procesov ter mobilnih zaposlenih, za lažje opravljanje svojih storitev uporablja rešitve mobilnega marketinga.