CASE STUDIES
Mastercard
Športni boti za NK Bravo, NK Maribor in RK Celje
Mastercard se je leta 2021, ko so omejitve in ukrepi v fizičnem svetu zaradi covida-19 spodbudili uvajanje brezstičnega poslovanja in nakupovanja na daljavo, odločil za razvoj nove inovativne storitve naročanja hrane in pijače na sedež v sklopu športnih dogodkov. V ta namen smo v podjetju 2Mobile za Mastercard Slovenija, ki sponzorira športne klube NK Bravo, NK Maribor in RK Celje, razvili inovativen pogovorni bot, ki pomeni svetovno inovacijo v športnem marketingu.
A1 Slovenija
UJEMI popust
A1 Slovenija, zasebni ponudnik celovitih komunikacijskih rešitev in drugi največji slovenski mobilni operater s kupci in uporabniki storitev komunicira tudi s pomočjo SMS sporočil.
A1 Slovenija
UJEMI popust
A1 Slovenija, zasebni ponudnik celovitih komunikacijskih rešitev in drugi največji slovenski mobilni operater s kupci in uporabniki storitev komunicira tudi s pomočjo SMS sporočil.
A1 Slovenija
Večja učinkovitost Službe za podporo uporabnikom
V času prvega vala COVID epidemije, spomladi 2020, so v A1 Slovenija zabeležili povečano število klicev uporabnikov, telefonske linije Službe za podporo uporabnikov so bile preprosto preobremenjene. Čakanje v vrsti na pomoč agenta in poslušanje odzivnika je danes postalo nekaj, kar potrošniki vse težje prenašamo. Kot odgovor na ta izziv so se pri A1 Slovenija odločili, da v delo Službe za podporo strankam implementirajo platformo LivePerson, ki na enem mestu združuje različne digitalne pogovorne kanale.
MeetPoint / 2Mobile
Inovativna dostava novoletnih daril s pomočjo klepetalnega robota
December 2020 je minil brez srečanj, druženj in prazničnih presenečenj. Zato smo se pri 2 Mobile in v sestrskem podjetju MeetPoint odločili za dostavo daril poslovnim partnerjem kar preko virtualnega asistenta, pogovornega robota Rudolfa z Verovškove.

Primotehna
SMS mobilni način plačila
Primotehna je podjetje, ki nudi celovite rešitve na področju varnosti v cestnem prometu in multimedijskih prometnih učil. S svojimi strankami komunicirajo v digitalnem okolju, med drugim tudi preko SMS sporočil.
Kopija nova
Razbremenitev preobremenjenih telefonskih linij in elektronske pošte s pomočjo BOTA
Kopija-nova je eno od vodilnih podjetij v Sloveniji na področju prodaje šolskih potrebščin prek spleta. Za poletni čas, ko Kopija-nova doseže vrh povpraševanja in so njihove telefonske linije stalno zasedene, elektronski nabiralnik pa poln, smo jim ponudili rešitev z integracijo spletnega pogovornega bota (web chatbota) na njihovi spletni strani.
S.Oliver
SMS obveščanje o popustih in dobre želje za rojstni dan
Blagovna znamka s.Oliver, ki je dobro poznana vsem ljubiteljem modnih oblačil in dodatkov, prek SMS sporočil obvešča o popustih in s popustom svojim uporabnikom tudi vošči rojstni dan.
MPG PLUS agencija za marketing d.o.o
Milka – nagradna igra
Milka je ena od najbolj prepoznavnih in priljubljenih znamk. Do src ljubiteljev čokolade je prišla preko 112 let konstantne kakovosti, strokovnosti in posvečenosti izdelavi najbolj nežne in okusne čokolade na svetu.
Royal Canin
Spletni vprašalnik
Podjetje Royal Canin, eden od vodilnih ponudnikov prehrane za domače ljubljenčke, naše rešitve uporablja predvsem za obveščanje in ohranjanje odnosa s strankami.
Bayer
SMS Opomnik – XARELTO
Bayer, kemično in farmacevtsko podjetje, je z uporabo mobilnega oglaševanja še dodatno poskrbelo za svoje kupce, saj so ob nakupu zdravila brezplačno vsak dan prejeli opomnik o jemanju zdravila.
CVS
Upravljanje voznih parkov s pomočjo naprednih SMS rešitev
Telematski sistem CVS Mobile, podjetje, ki svoim strankam zagotavlja brezhibno upravljanje voznih parkov, delovnih procesov ter mobilnih zaposlenih, za lažje opravljanje svojih storitev uporablja rešitve mobilnega marketinga.
Unicef
Unicefova SMS platforma
UNICEF, edina organizacija v okviru Združenih narodov, ki je posvečena izključno otrokom, za preživetje in zaščito otrok v času digitalizacije skrbi tudi s pomočjo naših SMS storitev.