Kako izkoristiti Viber za učinkovito promocijo pred črnim petkom?

Ines Mole, Produktna specialistka, 2Mobile • okt. 25, 2023

Približuje se najpomembnejši dan v letu za trgovce – črni petek, ki bo letos 24. novembra. Ta dan je postal sinonim za razprodaje in posebne ponudbe, ki stranke spodbujajo k množičnemu nakupovanju. Črni petek je priložnost, da svojim prodajnim rezultatom v zadnjem četrtletju leta daste dodatne pospeške. V tem pomembnem obdobju trgovci potrebujejo učinkovite in prilagodljive načine, kako doseči svoje stranke in jih prepričati v nakup.

 

Aktivirajte kupca na celotni nakupni poti


Aktivacija kupca na celotni nakupni poti je ključna. V času črnega petka morajo trgovci usmeriti stranke skozi celoten nakupni proces brezhibno in učinkovito. Z uporabo klepeta Viber lahko vzpostavite neposreden stik s strankami, jim odgovorite na vsa vprašanja in jih usmerite k izdelkom, ki jih iščejo.


Promocijska sporočila Viber za večji doseg in pospešitev prodaje


Promocijska sporočila so ključna za širši doseg in pospešitev prodaje. Ne glede na to, ali ponujate popuste, posebne pakete ali ekskluzivne izdelke, vam klepet Viber omogoča doseči stranke s privlačnimi promocijskimi sporočili, ki jih spodbujajo k hitremu in premišljenemu nakupu.




Izboljšajte zadovoljstvo strank s transakcijskimi sporočili Viber


Izboljšanje zadovoljstva s transakcijskimi sporočili je še en ključen element. V času črnega petka je pomembno, da stranke ves čas obveščate o statusu njihovih naročil. Z uporabo klepeta Viber lahko stranke prejmejo obvestila o potrditvi naročila in dostavi v realnem času, kar zagotavlja, da so stranke vedno na tekočem in zaupajo vaši zanesljivosti. 




Za gradnjo odnosov s kupci uporabite pogovorna sporočila Viber


Gradnja odnosov s kupci prek pogovornih sporočil je ključna za dolgoročni uspeh. Črni petek je čas, ko lahko z osebno in prilagojeno komunikacijo prek klepeta Viber gradite močne odnose s strankami. Tako jim lahko zagotovite izjemno nakupno izkušnjo, ki jih bo spodbudila k ponovnim nakupom in utrditvi dolgoročnih odnosov z vašo blagovno znamko.




Viber kot cenejša alternativa SMS-sporočanju


V primerjavi s tradicionalnimi metodami neposrednega trženja, kot je SMS-komunikacija, Viber predstavlja izjemno močno alternativo. Zaradi svoje sposobnosti vzpostavitve interaktivnih in osebnih komunikacijskih kanalov s strankami ter boljše segmentacije ciljnih skupin je Viber privlačna izbira za trgovce, ki želijo doseči izjemne rezultate v svojih marketinških prizadevanjih, kar potrjujejo tudi izvedene akcije iz prakse – Priznana modna blagovna znamka prek platforme Viber optimizirala stroške za sporočanje in prihranila 40 odstotkov (2mobile.si).




Pri podjetju 2Mobile vam bomo pomagali izkoristiti vaš prodajni potencial in izboljšati vašo prodajo na črni petek. Stopite v stik z nami in se pripravite na uspešno promocijsko in prodajno akcijo, ki bo poskrbela za odlične rezultate še pred koncem leta.

Share by: