Pogovorno trženje prodira tudi v šport in spreminja nakupne navade športnih navdušencev.
S porastom brezstičnega poslovanja je čas primeren za vpeljavo pogovornega trženja in avtomatizirano komunikacijo s športnimi navdušenci z uporabo pogovornih botov prek orodij za klepet.
Poglejte si video o športnih botih.
Prva, ki je prepoznala potencial in uporabnost športnih botov in orodij za klepet, je blagovna znamka Mastercard, ki je šprtne bote izkoristila za aktivacije in izpostavitev blagovne znamke v športnem marketingu. Za razvoj edinstvene komunikacijske platforme smo moči in znanje združili Mastercard kot pobudnik, 2Mobile kot razvijalec in tehnološka platforma LivePerson kot ponudnik tehnoloških rešitev.
Gre za revolucionaren projekt, ki je plod slovenskega znanja ter združuje napredno tehnologijo s strastjo do športa. Rezultat tesnega sodelovanja športnih klubov NK Maribor, NK Bravo in RK Celje z družbo Mastercard ter ekipe 2Mobile je strokovna žirija prepoznala kot zmagovalno produktno inovacijo, ki je spremenila pravila igre v svetu športnega navijaštva. Športni bot kot virtualni pomočnik navijačem omogoča neposredno komunikacijo s klubom, hitro in enostavno naročanje vstopnic, sledenje novicam ter celo enostavno naročanje hrane in pijače s stadionskega sedeža.
2Mobile in Mastercard s prvim športno obarvanim pogovornim botom na svetu predstavljata inovacijo v svetovnem merilu, ki je preoblikovala način, kako športni navdušenci doživljajo svoje najljubše klube, vse ključne informacije pa so jim na voljo na dlani – prek klepetalnih aplikacij, kot so WhatsApp, Facebook Messenger in Viber.
Prek klepeta do nakupa vstopnic, podpore, naročila hrane in pijače ter spremljanja ključnih informacij kluba.
Pogovor prek bota omogoča športnim klubom, da svoje privržence učinkovito nagovorijo, spodbudijo k obisku tekem ter jim kar prek orodij za klepet omogočijo hiter in enostaven nakup vse od vstopnic do hrane in pijače med obiskom tekem. Športni boti na edinstveni medijski platformi športnega navdušenca aktivirajo v navdušenega navijača in z njim delijo vse pomembne informacije o njegovem najljubšem klubu. Ob pravem času na enem mestu, personalizirano.
Nakup vstopnic za tekme
Novice o klubu in njegovih tekmovalcih
Predstavitev ekip
Podpora
Iz sedeža na sedež ali na prevzemno mesto.
Aplikacija za naročanje hrane & pijače →
Naročite hrano in pijačo, preprosto v 3 korakih:
Izpostavitev sponzorja na pogovornem botu - od prikazovanja logotipa do aktivacij in marketninških kampanj (nagradne igre, kode za popust ...).
Možnosti sponzorskega najema pogovorneg bota za ekskluzivno izpostavitev blagovne znamke in njeno oglaševanje.
Izpostavitev sponzorja na chatbotu - od prikazovanja logotipa do aktivnih marketninških kampanj (nagradne igre, kode za popust ...).
Možnosti sponzorskega najema chatbota za ekskluzivno izpostavljenost blagovne znamke in njeno oglaševanje.
ŠTUDIJA PRIMERA
Mastercard se je leta 2021, ko so omejitve in ukrepi v fizičnem svetu zaradi covida-19 spodbudili uvajanje brezstičnega poslovanja in nakupovanja na daljavo, odločil za razvoj nove inovativne storitve naročanja hrane in pijače na sedež v sklopu športnih dogodkov. V ta namen smo v podjetju 2Mobile za Mastercard Slovenija, ki sponzorira športne klube NK Bravo, NK Maribor in RK Celje, razvili inovativen pogovorni bot, ki pomeni svetovno inovacijo v športnem marketingu.
Razvoj inovativne digitalne rešitve, ki je prilagojena potrebam posameznega športnega kluba ter pospešuje nakup hrane in pijače na daljavo oz. brezstično, navijačem omogoča pregled aktualnih klubskih novic, predstavitev ekipe, nakup vstopnic za tekme prek spleta ter nakup dodatnega nabora izdelkov kluba v njihovi spletni trgovini.
Rešitev, ki jo poganja tehnologija pogovorne umetne inteligence LivePerson, uporabnikom omogoča naročanje in plačilo storitve na enotni platformi ter se uporablja na dveh slovenskih nogometnih stadionih in v športni areni.
Pogovorni boti so uporabnikom na voljo na treh različnih kanalih: Apple Business Chat, Facebook Messenger in Viber. Njihova uporaba spodbuja naročanje hrane in pijače na daljavo ter brezstično plačevanje, s čimer zmanjšuje vrste za dosego prigrizkov med tekmami in nakup vstopnic. Ob tem pa s personifikacijo športne klube spreminja v prijatelja za klepete, ki v pogovoru pomaga pri uresničevanju navijaških želja uporabnikov.
Pogovorni boti dodatno omogočajo navijaču, da tudi med tekmami prek klepeta pride do aktualnih novic, spremlja dogajanje v klubu, spozna celotno ekipo in opravi nakup vstopnice oziroma izdelka v navijaški trgovini. Klubom omogoča proaktivno komunikacijo z uporabniki prek potisnih sporočil (push) uporabnikom, ki so aktivirali to možnost. Potisna sporočila služijo tudi kot odličen kanal za različne sponzorske aktivacije.
Hitra odzivnost, ki jo omogočajo boti, je prednost pri pridobivanju potencialnih strank, poleg tega pa zagotavljajo tudi pregledno in bolj učinkovito iskanje izdelkov na spletnih straneh klubov. V trenutnih negotovih časih, ko so stiki s športnimi navdušenci postali zelo omejeni, pa uporabnikom ponujajo tudi pomembno razvedrilno uporabniško izkušnjo in krepijo občutek pripadanja športni spletni skupnosti.
V prvih treh mesecih po predstavitvi Mastercardovih športnih botov
Deleži uporabnikov športnih botov po posameznih platformah
1300 navijačev si je aktiviralo pogovornega bota.
2800
edinstvenih interakcij
138 sekund
povprečna interakcija
5000
sporočil so si uporabniki izmenjali z boti
14 % naročil hrane in pijače na tekmi se je izvedlo prek pogovornega
bota
11 € povprečna vrednost
nakupne košarice
66 €
največje naročilo