2Mobile za T-2 razvil virtualno asistentko Titino

Matjaž Možina • nov. 28, 2023

T-2 je v sodelovanju s 2Mobile predstavil svojo prenovljeno virtualno asistentko Titino, ki omogoča prijazno in še učinkovitejšo podporo strankam vse dni v tednu, 24 ur na dan. Razvili so jo v sodelovanju s podjetjem 2Mobile, tehnološkim integratorjem rešitev za pogovorno umetno inteligenco Boost.ai ta temelji na hibridni tehnologiji za obdelavo naravnega jezika (NLU) in jezikovnih modelov z izjemno zmogljivostjo (LLM). S to inovativno rešitvijo se T-2 še bolj približuje potrebam svojih strank v digitalnem okolju.


Globalni razvijalec programske opreme Boost.ai je bil ustanovljen na Norveškem, specializiran pa je za pogovorno umetno inteligenco. Z neutrudno predanostjo strojnemu učenju so razvili najpopolnejšo programsko opremo na svetu za razvoj, vpeljavo in upravljanje virtualnih agentov, ki temeljijo na njihovi vodilni pogovorni umetni inteligenci. Naši številni naročniki lahko z uporabo zmogljive tehnologije razumevanja naravnega jezika, neomejene razširljivosti, varnosti za najzahtevnejša poslovna okolja in najboljših funkcij zasebnosti v svojem razredu že danes zagotavljajo raven storitev, ki jo pričakujejo stranke prihodnosti. 


Prenovljena virtualna asistentka Titina že v celoti samostojno odgovarja na splošna vprašanja s področij, kjer so potrebe uporabnikov največje. Kmalu bo njena podpora tudi personalizirana, kar pomeni, da bo Titina uporabnikom nudila še višjo raven pomoči. Titina je na voljo kot pogovorna virtualna asistentka na spletni strani

www.t-2.net, kjer skrbi za boljšo uporabniško izkušnjo, s tem ko vam pomaga pri vprašanjih glede storitev, paketov, ponudbe, tehničnih težavah, plačilu računov in drugih podobnih zadevah.

Vodja sektorja za upravljanje odnosov s strankami v podjetju T-2 mag. Jure Dokl ob tem poudarja: »S prenovljeno Titino je T-2 še bližje svojim uporabnikom na digitalnih kanalih, saj omogoča prijazno in vedno dostopno komunikacijo. Zavezani smo k uporabi najmodernejših tehnologij v korist naših strank, vse od napovedne do generativne umetne inteligence. S tem jim zagotavljamo vrhunsko uporabniško izkušnjo, ne glede na to, ali gre za priporočilo TV vsebin ali za odgovor na eno od standardnih vprašanj. Najbolj izkušeni sodelavci iz klicnega centra s svojim znanjem pomagajo pri usposabljanju umetne inteligence v podobi Titine in s tem svoje znanje uporabljajo tudi za izboljšanje uporabniške poti. Titina je tudi agentom v klicnem centru dobrodošla pomoč, saj prevzame večino pogostih vprašanj strank, kar odpravlja rutino odgovarjanja na ponavljajoča se vprašanja. Posledično so lahko zaposleni bolj osredotočeni na pristnejšo in prijaznejšo komunikacijo s strankami.«

Matjaž Možina, direktor podjetja 2Mobile, še dodaja: »Verjamemo, da je predstavljena virtualna asistentka Titina le prvi korak našega sodelovanja pri uvajanju rešitev, ki jih poganja umetna inteligenca. Titina predstavlja moderno svetovalko, s katero lahko stranke komunicirajo na enostaven način, kar odpira možnosti za nove izkušnje tako obstoječim kot tudi novim T-2 naročnikom.«

Share by: