VIBER POSLOVNA SPOROČILA

VIBER

Viber poslovna sporočila omogočajo pošiljanje verificiranih promocijskih in transakcijskih sporočil uporabnikom preko vašega API vmesnika. Viber poslovno sporočilo lahko vsebuje do 1000 znakov. Izbirate pa lahko med tekstom, fotografijo, videom in akcijskim gumbom.

Z uporabo poslovnih sporočil in načrtovanje premišljenih prodajnih pogovorov boste pospešili prodajne tokove svojega podjetja – od razširitve ciljne skupine in doseganja novih kupcev, podpore pri prodaji in pomoči v fazi raziskovanja ter odločanja do zagotavljanja odlične podpore v fazi nakupovanja in pri poprodajnih aktivnostih.

Funkcionalnosti Viber poslovnih sporočil

Promocijska sporočila


Poslovna sporočila Viber so odličen način za spodbujanje prodaje novih izdelkov ali promocije posebnih dogodkov. Sporočila so osebna in jih je mogoče prilagoditi tako, da ciljajo določene segmente ljudi, na primer tiste, ki živijo na določenem območju ali so v preteklosti opravili nakup. Z Viberjem lahko pošiljate sporočila ena na ena in komunicirate z določenimi segmenti občinstva z uporabo dvosmernih sporočil.

 

Podjetjem , ki uporabljajo napredne podatkovne platforme (npr. CRM, CDP) ponuja Viber zmogljiv API, ki jim omogoča pošiljanje sporočil katere koli velikosti in vrste, prilagojenih vsakemu segmentu ciljnega občinstva. Zato je Viber popolno orodje za podjetja, ki želijo s svojimi trženjskimi  sporočili doseči v naprej določeno občinstvo.


Rezultati iz prakse dokazujejo, da lahko podjetja s segmentacijo občinstva in obogatenimi sporočili učinkovito dosežejo svoje kupce. S prilagojenimi sporočili in privlačnimi pozivi k dejanjem (CTA) pa tako ustvarijo višje stopnje konverzije.

Transakcijska sporočila



Transakcijska sporočila vam omogočajo, da obveščate svoje stranke o statusu njihovega naročila in to v realnem času. Na primer, ko je nakup opravljen na spletu, bo kupec prejel potrditveno sporočilo o tem, da je bilo njegovo naročilo oddano in da je na poti.


Transakcijska sporočila so avtomatizirana in se pošiljajo samodejno na podlagi sprožilcev, ko uporabnik izvede določeno dejanje. Nastavite lahko poljubno število sprožilcev in obveščate svoje kupce v več korakih nakupne poti.


Izkušnje iz prakse kažejo, da proaktivno obveščanje strank in zagotavljanje takojšnjih informacij v primeru težav izrazito vplivata na zadovoljstvo strank in izboljšujeta stopnjo zadovoljstva (CSAT).

  • Naslovnik

    Naslovnik je vsak uporabnik socialnega omrežja Viber na operacijskih sistemih Android in iOS. Naslovnik lahko sporočilo prejme na mobilni telefon, tablični računalnik in namizje računalnika.

  • Viber enosmerna komunikacija

    Viber enosmerna komunikacija so vsa poslana sporočila do naslovnika na katera uporabnik ne more odgovoriti.

  • Viber dvosmerna komunikacija

    Viber dvosmerna komunikacija so vsa poslana sporočila do naslovnika na katera uporabnik lahko odgovori. Seja omogoča komunikacijo z uporabnikom v določenem časovnem okviru. Stopnja seje bo uporabljena samo, če uporabnik začne pogovor. Vsaka seja je nastavljena na privzeto obdobje 24 ur ali 60 izmenjanih sporočil.

  • Stran s poslovnimi informacijami

    Stran s poslovnimi informacijami je stran, kjer uporabnikom Viberja predstavite podjetje. Naročnik bo na strani z informacijami o vašem podjetju videl logotip, ime podjetja, naslov podjetja, URL spletne strani podjetja. Prav tako pa se bo lahko vaš uporabnik odločil ali še želi prejemati vaša sporočila ali pa jih bo blokiral.

Pogovorno trženje z uporabo dvosmerne komunikacije gradi odnose in spodbuja prodajo


Ljudje se danes dokazano bolj odzivajo na neposredna sporočila, zato je prek orodij za klepet z uporabo pogovornega trženja in umetne inteligence zdaj preprosto lažje komunicirati, graditi odnose s strankami in spodbujati prodajo na celotni nakupni poti – od spodbuditve prvega oz. novega nakupa do zbiranja povratnih informacij o zadovoljstvu strank in ponovnega nakupa.

Vas zanima več o Viber poslovnih sporočilih?

Kontaktirajte nas
Share by: