Pogoji uporabe rešitev za pogovorno poslovanje

  • 1. Uvod

    Ti Pogoji uporabe rešitev za pogovorno poslovanje urejajo naše in vaše pravice in obveznosti pri zagotavljanju oziroma uporabi rešitev za pogovorno poslovanje in povezanih storitev.

  • 2. Pomen izrazov

    Naslednji izrazi, uporabljeni v teh pogojih, imajo pomen kot je določen v nadaljevanju te točke: 

    »Kanali za sporočanje« so posamezni kanali za sporočanje kot so vsakokrat omogočeni v okviru naših rešitev za pogovorno poslovanje (npr. SMS, spletni klepet, klepet znotraj aplikacije, Facebook Messenger, Apple Messages for Business, Viber in WhatsApp). 


    »Mi«, vključno z »nas«, »nam«, »pri nas«, »z nami« smo družba 2Mobile d.o.o., Verovškova ulica 55, 1000 Ljubljana, www.2mobile.si, elektronski naslov: info@2mobile.si, ID za DDV: SI 82898286, matična številka: 6125123000, osnovni kapital: 7.500,00 EUR, številka SRG vpisa: 2012/9360.


    »Pogoji« so ti Pogoji uporabe rešitev za pogovorno poslovanje. Ti pogoji zavezujejo vas in vaše uporabnike rešitev za pogovorno poslovanje in so sestavni del vsake naše ponudbe in vsakega vašega naročila rešitve za pogovorno poslovanje.


    »Pogovorni bot« je orodje, razvito s pomočjo umetne inteligence (AI), ki omogoča avtomatizirano komunikacijo stranke z virtualnim asistentom.  


    »Rešitve za pogovorno poslovanje« so rešitve, ki vam omogočajo avtomatizirano komunikacijo s strankami preko pogovornih botov na različnih Kanalih za sporočanje (SMS, Facebook Messenger, Apple Messages for Business, Viber in WhatsApp) ali na vašem spletnem mestu, v spletni trgovini ali v vaši mobilni aplikaciji. Več o naših rešitvah za pogovorno poslovanje si lahko preberete na www.2mobile.si.


    »Uporabnik« je vaš interni uporabnik rešitve za pogovorno poslovanje. 


    »Veljavni predpisi« so vsakokrat veljavni predpisi v Sloveniji, kot tudi neposredno uporabljivi veljavni predpisi Evropske Unije. Veljavni predpisi veljajo za vsa razmerja, ki jih ti pogoji ne urejajo oziroma jih ne urejajo drugače.


    »Vi« vključno z »vami«, »vam«, »pri vas«, »z vami« ste naročniki rešitev za pogovorno poslovanje in povezanih storitev. 


    »Vsebine« so vsebine prilagojene za pošiljanje preko Kanalov za sporočanje kot npr. tekstovne vsebine, logotipi, animacije, in druge slike, avdio in video vsebine.


    Drugi izrazi, ki se uporabljajo v teh pogojih, imajo pomen kot je za posamezni izraz določen na drugih mestih teh pogojev. 

  • 3. Razlaga pogojev

    V primerih, ko to izhaja iz smisla in pomena posamezne določbe pogojev, velja da:

    • ednina vključuje tudi množino in obratno, množina vključuje ednino;
    • izrazi uporabljeni v moški slovnični obliki vključujejo tudi žensko slovnično obliko, in obratno, izrazi uporabljeni v ženski slovnični obliki vključujejo tudi moško slovnično obliko.

    Izrazi »vključno«, »na primer«, »npr.«, »med drugim« in podobni izrazi so namenjeni navajanju primerov in se v nobenem primeru ne smejo razumeti kot omejitev.


    V vseh primerih, ko se ti pogoji sklicujejo na veljavni predpis (npr. zakon ali podzakonski predpis), je mišljena zadnja sprememba ali dopolnitev takega predpisa oziroma predpis, ki je nadomestil prej veljavni predpis ter vsi predpisi, ki izhajajo iz predpisa, na katerega se sklicujejo ti pogoji oziroma, ki so mu podrejeni.rih, ko se ti pogoji sklicujejo na veljavni predpis (npr. zakon ali podzakonski predpis), je mišljena zadnja sprememba ali dopolnitev takega predpisa oziroma predpis, ki je nadomestil prej veljavni predpis ter vsi predpisi, ki izhajajo iz predpisa, na katerega se sklicujejo ti pogoji oziroma, ki so mu podrejeni.

  • 4. Uporabniški račun

    Za dostop do posameznih delov rešitve za pogovorno poslovanje je potrebna registracija in pridobitev uporabniškega računa. 


    Posamezni uporabniški račun lahko za vas izdelamo mi oziroma ponudnik posameznega dela rešitve za pogovorno poslovanje (npr. LivePerson) ali pa ga, skladno z našimi navodili, izdelate sami. 


    Jamčite nam, da so vsi podatki, ki jih posredujete za namen registracije in izdelave uporabniškega računa, resnični, pravilni, popolni in aktualni. Če ugotovimo ali utemeljeno domnevamo, da so podatki neresnični, nepravilni, nepopolni ali neaktualni, vam lahko zavrnemo registracijo oziroma ukinemo posamezni uporabniški račun in preprečimo nadaljnji dostop do rešitve za pogovorno poslovanje oziroma njenega posameznega dela.


    Sami ste odgovorni za vse aktivnosti na in v zvezi s svojim uporabniškimi računi in ste dolžni varovati svoje uporabniške račune pred neupravičeno uporabo.


    4.1. Blokada uporabniškega računa


    Če ugotovite ali sumite, da je bil vaš uporabniški račun ukraden ali zlorabljen, nas morate o tem nemudoma obvestiti preko sistema za podporo (https://support.2mobile.si) ali na elektronski naslov naše kontaktne osebe (vodje projekta), določene v ponudbi, in zahtevati blokado, mi pa si bomo prizadevali blokado in morebitne druge ukrepe, ki jih ocenimo za potrebne, izvesti v najkrajšem možnem času. Pred izvedbo blokade lahko od vas zahtevamo dodatna dokazila o zlorabi oziroma kraji uporabniškega računa. O izvedeni blokadi vas bomo obvestili na  elektronski naslov, ki ste nam ga posredovali za vzpostavitev rešitve za pogovorno poslovanje oziroma elektronski naslov vaše kontaktne osebe, ki ste jo določili za komunikacijo z nami. 


    V primeru blokade uporabniškega računa vam lahko onemogočimo uporabo rešitve za pogovorno poslovanje. 


    Po blokadi, vam lahko pošljemo navodila v zvezi z nadaljnjim postopkom, ki ji morate upoštevati (npr. za pridobitev novega uporabniškega računa, ponastavitev gesla). 


    4.2. Pozabljeno geslo


    V primeru pozabljenega gesla na prijavni strani izberete opcijo “pozabljeno geslo” ter sledite postopku. V postopku bo potreben vnos elektronskega naslova, na katerega prejmete enkratno geslo. Po pravilno vnesenem enkratnem geslu, si lahko nastavite novo geslo za dostop do vašega uporabniškega računa.

  • 5. Omejitve uporabe

    Rešitve za pogovorno poslovanje so namenjene pravnim osebam in podjetnikom v okviru oziroma za namen izvajanja njihove dejavnosti. 


    Zagotavljate nam, da ne boste, bodisi sami bodisi preko tretjih oseb:

    • uporabljali rešitve za pogovorno poslovanje z namenom kršitve oziroma na način, da se kršijo veljavni predpisi ali ti pogoji oziroma za kakršen koli nezakonit, škodljiv ali drugače neprimeren namen;
    • uporabljali rešitve za pogovorno poslovanje za izvajanje kakršne koli nedovoljene dejavnosti (npr. trgovina z drogami, trgovina z orožjem, širjenje vsebin za odrasle, prostitucija, trgovina z ljudmi); 
    • uporabljali rešitve za pogovorno poslovanje za pošiljanje nedovoljenih oziroma nezaželenih promocijskih sporočil;
    • rešitve za pogovorno poslovanje prodajali, dajali v zakup ali najem, je kakor koli drugače distribuirali oziroma omogočali njene uporabe kateri koli tretji osebi;
    • rešitve za pogovorno poslovanje dali na voljo tretjim osebam preko omrežja, kjer bi do nje lahko hkrati dostopalo večje število naprav v lasti oziroma uporabi različnih oseb;
    • zaobšli, onemogočili ali kako drugače vplivali na varnostne funkcionalnosti rešitve za pogovorno poslovanje oziroma na funkcionalnosti, ki onemogočajo ali preprečujejo uporabo ali reproduciranje določene vsebine oziroma ki zagotavljajo določene omejitve uporabe rešitve za pogovorno poslovanje;
    • odstranili, spremenili ali prekrili označb oziroma obvestil o pravicah intelektualne lastnine na in v zvezi z rešitvijo za pogovorno poslovanje;
    • črpali kontaktnih podatkov posameznikov iz rešitve za pogovorno poslovanje za namen pošiljanja promocijskih in transakcijskih sporočil;
    • na nepodprt oziroma neuraden način pošiljali promocijskih in transakcijskih sporočil (npr. Viber zahteva, da si za pošiljanje poslovnih sporočil ustvarite račun (t.im. business messages account), pošiljanje sporočil na Viber brez oziroma mimo navedenega računa ni dovoljeno);
    • uporabljali našega logotipa in/ali znamke (npr. 2Mobile) in logotipov in/ali znamk naših pogodbenih partnerjev (npr. LivePerson) brez naše predhodne pisne odobritve.

    Rešitev za pogovorno poslovanje lahko uporabljate izključno za svojo lastno poslovno uporabo, če se v posameznem primeru pisno ne dogovorimo drugače.


    Seznanjeni ste in se strinjate, da morate za uporabo posameznega Kanala za sporočanje izpolniti tudi tehnične in druge zahteve ponudnika Kanala za sporočanje (npr. pridobitev virtualne številke) oziroma sprejeti tudi pogoje ponudnika Kanala za sporočanje, npr.:

    Posamezni ponudniki Kanalov za sporočanje lahko določijo dodatne pogoje za pošiljanje transakcijskih in promocijskih sporočil, ki ste jih dolžni sprejeti in spoštovati (npr. pogoj za pošiljanje promocijskih sporočil preko WhatsApp je predhodna odobritev template-a, ki ga pripravite in posredujete v odobritev na WhatsApp). 

  • 6. Ponudba rešitve za pogovorno poslovanje

    Vsakokratno ponudbo paketov rešitev za pogovorno poslovanje, ki vključuje opis paketov, njihovo ceno in plačilne pogoje, lahko pridobite tako, da nam pošljete povpraševanje preko spletnega obrazca ali pogovornega bota, ki sta dostopna na naši spletni strani, ali nam pišete na info@2mobile.si oziroma nas pokličete na tel. št. 040 122 700.

  • 7. Vaše plačilne obveznosti

    Za uporabo rešitve za pogovorno poslovanje ste dolžni redno in pravočasno poravnati naročnino in vse druge dogovorjene plačilne obveznosti v skladu z našo ponudbo oziroma našim vsakokrat veljavnim cenikom. Vsa poslana sporočila se vam obračunajo skladno z vsakokrat veljavnim cenikom. 


    Plačilo naročnine se vsakokrat samodejno obnovi ob podaljšanju naročniškega obdobja, ki traja 12 mesecev. Če naročniškega obdobja ne želite podaljšati, nas morate o tem pravočasno obvestiti skladno s točko 18. teh pogojev. 

  • 8. Naše storitve

    Za svoje naročnike v okviru rešitve za pogovorno poslovanje izvajamo posamezne povezane storitve, kot npr. postavitev pogovornega bota, povezovanje z različnimi Kanali za sporočanje, povezava rešitve za pogovorno poslovanje z naročnikovimi zalednimi sistemi, dodaten razvoj in tehnična podpora. Vse navedene storitve izvedemo v rokih in skladno s pogoji naše ponudbe in vašega naročila. 


    Zagotavljate nam, da boste za izvedbo storitev zagotovili vse potrebne podatke in dokumentacijo, tehnične pogoje in takšno raven sodelovanja, ki nam bo omogočila izvedbo storitev v dogovorjenih rokih in pod dogovorjenimi pogoji. Ne odgovarjamo za morebitno zamudo z izvedbo storitev, ki nastane iz razlogov na vaši strani, ali v primeru dodatnih storitev, dodatno potrebnega razvoja, tehničnih omejitev, tehničnih izpadov itd.

  • 9. LivePerson pogovorna platforma

    V okviru rešitve za pogovorno poslovanje vam je lahko omogočen dostop do LivePerson vmesnika, preko katerega lahko enostavno oblikujete scenarije pogovora prek pogovornega bota, dostopate do svojih podatkov in statistik ter uporabljate druge omogočene funkcionalnosti kot so dogovorjene skladno s pogoji naše ponudbe in vašega naročila.  Posamezne funkcionalnosti so vam lahko na voljo ob dodatnem plačilu skladno s pogoji in veljavnim cenikom ponudnika LivePerson.


    Sistemske zahteve ponudnika LivePerson so dostopne na https://knowledge.liveperson.com/admin-settings-system-requirements.html/.


    Pravica do uporabe LivePerson vmesnika je neizključna, preklicna, omejena in neprenosljiva ter namenjena izključno za vašo lastno poslovno uporabo. Pravice do uporabe vam ni dovoljeno prenesti naprej na tretje osebe oziroma podeliti podlicence brez našega predhodnega pisnega dovoljenja.

    Za dostop do LivePerson vmesnika potrebujete licenco za pogovornega bota in še toliko dodatnih licenc kolikor imate uporabnikov (npr. če imate 5 uporabnikov, potrebujete 6 licenc: 1 licenca za pogovornega bota + 5 uporabniških licenc).  Posamezno licenco lahko naenkrat uporablja samo en uporabnik. 


    Za uporabo LivePerson vmesnika veljajo in vas dodatno zavezujejo Minimalni pogoji ponudnika LivePerson, ki so sestavni del naše ponudbe in jih sprejmete z naročilom rešitve za pogovorno poslovanje.  Minimalne pogoje ponudnika LivePerson ste dolžni v celoti spoštovati in k njihovemu spoštovanju zavezati tudi svoje uporabnike.

  • 10. Vmesnik/Platforma za naročanje

    Nekatere rešitve za pogovorno poslovanje (npr. športni boti)  lahko vključujejo vmesnik/platformo za upravljanje z naročili hrane in pijače, ki vašim strankam omogoča oddajo in plačilo naročila, vam pa omogoča sprejem in obdelavo naročil strank, zaračunavanje in prejem plačil ter dostop do podatkov o naročilih in podrobno statistiko naročil. 


    Pravica do uporabe aplikacije in vmesnika za naročanje je neizključna, preklicna, omejena in neprenosljiva ter namenjena izključno za vašo lastno poslovno uporabo. Pravice do uporabe vam ni dovoljeno prenesti naprej na tretje osebe oziroma podeliti podlicence brez našega predhodnega pisnega dovoljenja. 

  • 11. Plačila strank

    V okviru rešitve za pogovorno poslovanje lahko svojim strankam omogočite plačevanje svojih izdelkov in storitev (kar vključuje tudi plačevanje hrane in pijače preko vmesnika/platforme za naročanje) preko različnih načinov plačila. Vaša obveznost je, da svojim strankam posredujete vse potrebne informacije v zvezi s plačilom (vključno s ceno in vsemi povezanimi stroški), vključno z informacijami kot so potrebne v skladu z veljavnimi predpisi. Vaša obveznost je tudi, da nam pravočasno posredujete vašo ponudbo izdelkov oziroma storitev in cene, kakor tudi vsako njihovo spremembo, da lahko podatke ustrezno  nastavimo v pogovornem botu. 


    Za zaračunavanje in prejemanje plačil preko plačilnih kartic vam privzeto omogočamo povezavo s platformo za procesiranje plačil STRIPE. Za vzpostavitev povezave s platformo STRIPE potrebujete svoj lastni STRIPE račun (https://dashboard.stripe.com/register), ki ga verificirate in povežete s svojim podjetjem in svojim poslovnim bančnim računom, nato pa nam posredujete API ključe, ki jih potrebujemo za vzpostavitev povezave rešitve za pogovorno poslovanje z vašim STRIPE računom.  Ko je povezava vzpostavljena, lahko nato preko STRIPE računa svojim strankam omogočite plačevanje svojih izdelkov in storitev ter prejemate njihova plačila. 


    Pridržujemo si pravico, da v prihodnosti uvedemo tudi druge oziroma dodatne rešitve za procesiranje plačil (npr. za posamezni kanal). 


    Če uporabljate svojo rešitev za procesiranje plačil, vam lahko omogočimo njeno integracijo z rešitvijo za pogovorno poslovanje proti dodatnemu plačilu skladno z našo ponudbo. Za izvedbo integracije vaše rešitve za procesiranje plačil z rešitvijo za pogovorno poslovanje nam morate posredovati vso relevantno dokumentacijo, ki jo potrebujemo za izvedbo integracije. 


    Izključno vi ste odgovorni za to, da zaračunavanje strankam izvedete skladno z veljavnimi predpisi, naša odgovornost iz tega naslova pa je v celoti izključena. Prav tako je v celoti izključena naša odgovornost iz naslova neplačil, nepravilnih plačil ali zlorabe plačil.   


    Izključno vi ste odgovorni za  pravilno izstavitev računov strankam in ste v zvezi s tem dolžni zagotoviti tudi pravilne podatke za obračun davkov (npr. davka na dodano vrednost) ter za zagotovitev skladnosti računov z veljavnimi predpisi, ki vas zavezujejo. 


    Vaša dolžnost je, da poravnate vse davke in ostale dajatve v zvezi s plačili, prejetimi preko rešitve za pogovorno poslovanje. 

  • 12. Vaše obveznosti

    12.1. Tehnični pogoji


    Za vzpostavitev, delovanje in uporabo rešitve za pogovorno poslovanje ste dolžni na svoje stroške zagotoviti tehnične pogoje, ki jih lahko objavimo na www.2mobile.si ali vas z njimi seznanimo na drug ustrezen način. 


    Odgovorni ste za zagotovitev ustrezne informacijske varnosti svoje informacijske infrastrukture, kakor tudi ustreznih tehničnih in organizacijskih ukrepov (kot npr. kontrola dostopa do LivePerson vmesnika ali aplikacije/vmesnika za naročanje), vse z namenom zagotavljanja varne obdelave osebnih in drugih podatkov.


    12.2. Komunikacija s strankami in vsebine


    Za vso komunikacijo s svojimi strankami ste odgovorni sami in ste dolžni zagotoviti, da je komunikacija z vašimi strankami, kakor tudi vsebina te komunikacije (npr. vsebina pogovornega bota), skladna z veljavnimi predpisi. Mi iz naslova komunikacije z vašimi strankami in njene vsebine ne prevzemamo nobene obveznosti in odgovornosti. 


    V zvezi z vsebinami, ki jih objavite ali kakor koli drugače dajete na razpolago oziroma razširjate v okviru rešitve za pogovorno poslovanje (vključno z vsebinami tretjih oseb), ste dolžni zagotoviti:

    • pravilnost, točnost, zanesljivost in primernost vsebin;
    • vse pravice, ki so potrebne za objavo vsebin (npr. dovoljenja in soglasja posameznikov, na katere se vsebine nanašajo; pravice intelektualne lastnine v zvezi z vsebinami);
    • da so vsebine skladne s tehničnimi zahtevami, ki jih lahko objavimo na www.2mobile.si ali vas z njimi na drug ustrezen način seznanimo,  in da so tehnično primerne za objavo oziroma drugačno obdelavo;
    • da vsebine ne kršijo teh pogojev;
    • da vsebine niso v nasprotju z veljavnimi predpisi, pri čemer se za vsebine, ki so v nasprotju z veljavnimi predpisi, 

    štejejo npr. vsebine, ki:

    • so nepoštene ali zavajajoče skladno s predpisi s področja varstva potrošnikov, ki vas zavezujejo;
    • lahko povzročijo tveganje za varnost ali zdravje posameznikov ali javnosti, lahko ogrozijo nacionalno varnost ali vplivajo na preiskavo, ki jo vodijo pristojni organi;
    • lahko povzročijo zavajanje glede določene osebe;
    • spodbujajo k uporabi nedovoljenih drog, kršijo izvozne predpise, so v zvezi z nedovoljenimi igrami na srečo ali nedovoljenim prometom z orožjem ali trgovino z ljudmi ali prostitucijo ali vključujejo vsebine za odrasle ali vsebine, ki vključujejo spolno zlorabo in spolno izkoriščanje otrok, vključno z otroško pornografijo;
    • so nezakonite, opravljive, grozilne, pornografske, šikanozne, sovražne, rasno ali etično žaljive;
    • spodbujajo h kaznivim dejanjem ali povzročitvi škode ali kršitvi predpisov ali so sicer nepoštene, netočne, neprimerne, škodljive ali goljufive;
    • spodbujajo k terorizmu;
    • predstavljajo nepooblaščeno poslovno komunikacijo;
    • vsebujejo kontaktne podatke ali druge osebne podatke katere koli tretje osebe, razen če ste za uporabo teh podatkov zagotovili ustrezno zakonito podlago.

    Mi  v nobenem primeru ne odgovarjamo za vaše vsebine in v zvezi z vašimi vsebinami ne prevzemamo nobene obveznosti in odgovornosti, pač pa za svoje vsebine v celoti odgovarjate sami. Vsebin nismo dolžni pregledovati, si pa pridržujemo pravico do izbrisa posamezne vsebine, če po svoji presoji ocenimo, da kršijo te pogoje oziroma veljavne predpise. Vsako širjenje vsebin, ki predstavlja kaznivo dejanje ali lahko povzroči kaznivo dejanje, bomo nemudoma prijavili pristojnim organom.

     

    Samostojno določate pravila in pogoje za povezovanje s svojimi strankami preko rešitve za pogovorno poslovanje in komunikacijo z njimi, kar vključuje npr. vsebino pogovornega bota, pogoje za interakcijo strank s pogovornim botom, pogoje za nakup izdelkov in storitev, cene in plačilne pogoje, druge relevantne informacije v zvezi z vašimi izdelki in storitvami. Svoje stranke ste dolžni pravočasno in na primeren način seznaniti vašimi pogoji. Vaše stranke so v pogodbenem razmerju izključno z vami.


    Svoje stranke ste dolžni seznaniti tudi:

    • s tehničnimi pogoji, ki jih morajo zagotoviti za uporabo rešitve za pogovorno poslovanje;
    • da stranka odgovarja za vse vsebine, ki jih vpiše oziroma objavi v okviru rešitve za pogovorno poslovanje; 
    • da je stranka sama odgovorna za vse svoje aktivnosti v okviru rešitve za pogovorno poslovanje;
    • da smo mi oziroma  so naši partnerji in podizvajalci imetniki vseh pravic intelektualne lastnine na in v zvezi z rešitvijo za pogovorno poslovanje;
    • z obdelavo osebnih podatkov skladno s 13. in 14. členom Splošne uredbe o varstvu podatkov.

    Za ravnanja svojih strank in svojih uporabnikov odgovarjate kot za svoja lastna dejanja. 


    12.3. Pošiljanje sporočil strankam


    Baza naslovnikov, katerim pošiljate sporočila preko Kanala za sporočanje, ki to omogoča (npr. WhatsApp), je v vašem izključnem upravljanju. Sami ste odgovorni za pravilnost podatkov o naslovnikih ter ste dolžni za pošiljanje sporočil zagotoviti ustrezno zakonito podlago. Naslovnike ste dolžni ustrezno obvestiti o možnosti in načinu odjave od prejemanja sporočil skladno z veljavnimi predpisi.


    Kot ponudniki rešitve za pogovorno poslovanje in si bomo prizadevali, da bodo sporočila dostavljena naslovnikom, vendar ne odgovarjamo za zamudo in kakršne koli druge napake pri pošiljanju oziroma dostavi sporočil.    

    Sami ste odgovorni za vsebino sporočil in izpolnjevanje vseh pogojev in zahtev ponudnika Kanala za sporočanje,  mi  pa v zvezi s tem ne prevzemamo nobene odgovornosti. Sami ste nadalje odgovorni, da imate vse pravice, ki so potrebne za uporabo, shranjevanje, reproduciranje in pošiljanje sporočil (npr. dovoljenja in soglasja naslovnikov; pravice intelektualne lastnine), mi  pa  v zvezi s tem ne prevzemamo nobene 

    odgovornosti.


    12.4. Reševanje zahtevkov


    Sami ste odgovorni za reševanje morebitnih zahtevkov strank iz naslova vaše komunikacije s strankami, prodaje oziroma nakupa izdelkov in storitev, plačil za izdelke in storitve ter v zvezi z vsem ostalim, kar je v povezavi z vašo uporabo rešitve za pogovorno poslovanje v razmerju do vaših strank. O postopku reševanja zahtevkov ste dolžni na ustrezen način obvestiti svoje stranke.  


    Če bi se posamezni zahtevek stranke nanašal na tehnične težave pri uporabi rešitve za pogovorno poslovanje, nam tak zahtevek lahko posredujete v reševanje sistema za podporo (https://support.2mobile.si). Zahtevek si bomo prizadevali čim prej rešiti in vas bomo o njegovi rešitvi obvestili. Za komunikacijo z vašimi strankami ste vselej odgovorni vi, mi pa v zvezi s komunikacijo z vašimi strankami ne prevzemamo nobene obveznosti in odgovornosti.

  • 13. Naše obveznosti

    Ves čas si bomo prizadevali zagotavljati čim bolj nemoteno delovanje rešitve za pogovorno poslovanje, vendar ne dajemo nobenega jamstva in zagotovila v zvezi z njenim delovanjem. Morebitne napake in nepravilnosti v delovanju rešitve za pogovorno poslovanje si bomo prizadevali odpraviti v najkrajšem možnem času. Na voljo so vam različni paketi podpore. Vaš izbran paket podpore se opredeli v naši ponudbi in vašem naročilu. 


    Naročnikom nudimo tehnično podporo preko sistema za podporo (support.2mobile.si), za uporabo katerega se morate registrirati skladno z našimi navodili. Tehnična podpora je na voljo v času od ponedeljka do petka od 9.00 do 17.00 ure. V okviru tehnične podpore vam, glede na vaš izbrani paket podpore, nudimo svetovanje pri uporabi rešitve za pogovorno poslovanje in njenih funkcionalnosti, pomoč pri identifikaciji nepravilnosti v delovanju rešitve za pogovorno poslovanje in odpravo napak oziroma nepravilnosti v delovanju rešitve za pogovorno poslovanje.

  • 14. Pogoji obdelave osebnih podatkov in varstvo poslovne skrivnosti

    14.1. Pogoji obdelave osebnih podatkov


    Izrazi, ki se v teh pogojih uporabljajo v zvezi z obdelavo osebnih podatkov, imajo enak pomen kot v Splošni uredbi o varstvu podatkov – Uredba (EU) 2016/679.


    V smislu določil Splošne uredbe o varstvu podatkov se štejete za upravljavca osebnih podatkov, mi pa v smislu Splošne uredbe o varstvu podatkov nastopamo v vlogi vašega obdelovalca. Obveznost informiranja posameznikov o obdelavi osebnih podatkov, kot jo zahtevata 13. in 14. člen Splošne uredbe o varstvu podatkov, je izključno na vaši strani.


    Za pisni dogovor med nami in vami z vsebino iz 28. člena Splošne uredbe o varstvu podatkov se štejejo ti pogoji. 


    V okviru rešitve za pogovorno poslovanje lahko za vas obdelujemo tiste vrste osebnih podatkov, ki jih vi določite oziroma izberete in so primeroma naštete v nadaljevanju: ime in priimek; naslov; E-mail; telefonska številka; vsebina sporočila; uporabniško ime in geslo.


    Osebni podatki iz prejšnjega odstavka se nanašajo na naslednje primeroma naštete kategorije posameznikov: vaše stranke in vaši zaposleni (uporabniki).


    Kot obdelovalec osebnih podatkov se zavedamo, da brez vaših izrecnih in dokumentiranih navodil ne smemo prenašati osebnih podatkov upravljavcu ali obdelovalcu v tretji državi ali mednarodni organizaciji, prenašati osebnih podatkov podobdelovalcu v tretji državi ali mednarodni organizaciji in omogočiti obdelave osebnih podatkov obdelovalcu v tretji državi ali mednarodni organizaciji.


    Osebne podatke bomo obdelovali samo na podlagi vaših dokumentiranih navodil, razen, če odstopanje od tega od nas zahteva veljavno pravo. Navodila, poleg teh, ki so že vsebovana v teh pogojih, nam posredujete pisno, praviloma v elektronski obliki, na elektronski naslov naše kontaktne osebe (vodje projekta), določene v ponudbi,  s pripisom: Navodila o obdelavi podatkov. Če bi ocenili, da so vaša navodila v nasprotju s predpisi o varstvu osebnih podatkov, vas bomo o tem nemudoma obvestili.


    Zagotavljamo organizacijske, tehnične in logično-tehnične postopke in ukrepe za zagotavljanje varnosti osebnih podatkov, ki so opisani na www.2mobile.si


    Vsi ukrepi se izvajajo z namenom, da se zagotovi stalna zaupnost, celovitost, nespremenljivost (integriteta), razpoložljivost podatkov (v primeru fizičnega ali tehničnega incidenta) in odpornost sistemov za obdelavo osebnih podatkov. 


    Kadar to izhaja iz narave obdelave, vam bomo nudili pomoč pri izpolnjevanju vaših obveznosti, da odgovorite na zahteve za uresničevanje pravic posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki kot je na primer posredovanje informacij, ki jih je potrebno zagotoviti posamezniku, pravice do izbrisa, pravice do popravka, pravice do omejitve obdelave, obveznost obveščanja v zvezi s popravkom ali izbrisom osebnih podatkov ali omejitvijo obdelave ter pravice do prenosljivosti obdelave. Po vašem splošnem ali posamičnem navodilu bomo vse obveznosti do posameznika izvedli neposredno v odnosu do posameznika.


    Vodili bomo evidenco dejavnosti obdelave, ki jih izvajamo v vašem imenu, in vsebuje: vaš naziv in vaše kontaktne podatke ter kontaktne podatke vaše pooblaščene osebe za varstvo podatkov, če je imenovana; vrste obdelave, ki se izvajajo v vašem imenu; prenose osebnih podatkov v tretjo državo ali mednarodno organizacijo, vključno z identifikacijo te tretje države ali mednarodne organizacije in dokumentacijo o ustreznih zaščitnih ukrepih ter splošni opis tehničnih in organizacijskih varnostnih ukrepov. Dolžni ste nam sporočiti kontaktne podatke vaše pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov, če ste jo imenovali.


    V primeru seznanitve s kršitvijo varstva osebnih podatkov, vas bomo pisno obvestili brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje pa v 24-ih urah potem, ko se bomo seznanili s kršitvijo. Pisno obvestilo mora vsebovati:

    • naravo kršitve varnosti osebnih podatkov, po možnosti tudi kategorije in približno število zadevnih posameznikov, na katere se nanašajo osebni podatki, ter vrste in približno število zadevnih evidenc osebnih podatkov; 
    • verjetne posledice kršitve varnosti osebnih podatkov; 
    • ukrepe, ki naj jih sprejmete ali katerih sprejetje vam predlagamo za obravnavanje kršitve varnosti osebnih podatkov, pa tudi, kadar je smiselno, ukrepe za ublažitev morebitnih škodljivih učinkov kršitve. 

    Na vašo zahtevo vam bomo zagotovili vse informacije, ki so razumno potrebne za dokazovanje izpolnjevanja obveznosti iz teh pogojev, in vam omogočili izvajanje pregledov skladnosti. Zahtevek za informacije oziroma izvedbo pregleda skladnosti nam morate posredovati najmanj 5 delovnih dni vnaprej.  Pregled skladnosti se lahko izvede samo znotraj našega delovnega časa in ne sme v nerazumnem obsegu motiti našega delovnega procesa. Pregled skladnosti izvedete na svoje stroške. 


    Po vašem predhodnem soglasju lahko posamezna opravila v zvezi z obdelavo osebnih podatkov poverimo nadaljnjemu obdelovalcu (v nadaljevanju: podobdelovalec). Šteje se, da nam na podlagi teh pogojev dajete splošno pisno dovoljenje za imenovanje podobdelovalcev. O vseh nameravanih spremembah glede zaposlitve dodatnih podobdelovalcev ali njihove zamenjave vas bomo obvestili. Vsakokrat veljavni seznam podobdelovalcev je dostopen na www.2mobile.si


    Naši zaposleni in drugi posamezniki, ki opravljajo dela ali naloge obdelave osebnih podatkov, bodo varovali vse podatke, s katerimi se seznanijo pri opravljanju njihovih del in nalog, kot poslovno skrivnost (kot zaupne). Dolžnost varovanja zaupnosti osebnih podatkov te osebe obvezuje tudi po prenehanju zaposlitve oziroma opravljanja del ali nalog pogodbene obdelave.


    Podatke, ki jih obdelujemo za vas, lahko razkrijemo samo tistim osebam, ki neposredno sodelujejo pri izvrševanju pogodbenih obveznosti, in ki so se zavezale k zaupnosti ali so ustrezno statusno-pravno zavezane glede zaupnosti in samo glede na izkazano potrebo po dostopu do podatkov. Na podlagi pregledov bo dostop do osebnih podatkov ukinjen, če ne bo več potreben, s čimer osebni podatki zadevnim osebam ne bodo več dostopni.


    V primeru prenehanja uporabe rešitve za pogovorno poslovanje bomo nemudoma prenehali z obdelavo osebnih podatkov v vašem upravljanju. Izjemoma jih lahko obdelujemo le še zaradi dokončanja začetih poslov. V primeru prenehanja uporabe rešitve za pogovorno poslovanje vam bomo osebne podatke na vašo zahtevo vrnili,  morebitne kopije teh podatkov pa uničili razen v primeru vaših morebitnih drugačnih navodil.


    14.2. Varstvo poslovne skrivnosti


    Vsaka pogodbena stranka je dolžna varovati podatke druge pogodbene stranke, ki predstavljajo poslovno skrivnost, s skrbnostjo dobrega gospodarstvenika in jih ne sme razkriti kateri koli tretji osebi. Vsaka pogodbena stranka je dolžna k varovanju zaupnosti zavezati tudi vse svoje podizvajalce, zaposlene, zastopnike in druge pogodbene sodelavce.

  • 15. Izključitev garancij

    Rešitev za pogovorno poslovanje vam je na razpolago za uporabo po načelu »as is – kot je«. Ne zagotavljamo vam nobene garancije:

    • da rešitev za pogovorno poslovanje deluje brezhibno oziroma brez prekinitev;
    • da rešitev za pogovorno poslovanje ustreza vašim zahtevam oziroma potrebam;
    • da rešitev za pogovorno poslovanje deluje na vseh aplikacijah in v kombinaciji z vsako strojno in programsko opremo; 
    • glede zanesljivosti in kvalitete povezave z internetom oziroma zanesljivosti in kvalitete prenosa podatkov po internetu ali katerem koli drugem komunikacijskem kanalu;
    • za napake, ki bi nastale zaradi vaše napačne uporabe rešitve za pogovorno poslovanje.

    V primeru napak oziroma prekinitev v delovanju rešitve za pogovorno poslovanje si bomo prizadevali vzpostaviti pravilno delovanje oziroma odpraviti napako skladno z dogovorjenimi pogoji podpore.

  • 16. Naša odškodninska odgovornost

    Naša odškodninska odgovornost za lahko malomarnost je v celoti izključena. Prav tako ne odgovarjamo za izgubljeni dobiček, okrnitev ugleda in dobrega imena in kakršno koli drugo posredno škodo.


    Ne odgovarjamo tudi za škodo, ki nastane v posledici neizpolnitve oziroma zamude z izpolnitvijo naše obveznosti v primeru višje sile.  Višjo silo predstavlja vsak nepričakovan in nepremagljiv dogodek, ki je izven našega vpliva oziroma nadzora, in katerega nastop oziroma obstoj povzroči zamudo ali neizpolnitev naše obveznosti ali nastanek škode. 


    V vseh primerih, ko naše odškodninske odgovornosti v skladu z veljavnimi predpisi ni mogoče izključiti, je naša odškodninska odgovornost za posamezni škodni dogodek omejena na znesek v višini 10% od vsote plačil, ki smo jih prejeli od vas iz naslova uporabe rešitve za pogovorno poslovanje v zadnjih 12 mesecih pred nastopom škodnega dogodka.

  • 17. Posodobitve

    Pravico imamo do posodobitve rešitve za pogovorno poslovanje oziroma katerega koli njenega dela (npr. spremembe funkcionalnosti in izgleda, popravki in izboljšave rešitve za pogovorno poslovanje), vse v skladu z našo vsakokratno poslovno presojo in poslovno prakso oziroma poslovno presojo in prakso ponudnikov posameznih delov rešitve za pogovorno poslovanje (npr. LivePerson). O večjih posodobitvah vas lahko  obvestimo po elektronski pošti, skupaj z morebitnimi navodili za uporabo. V vseh primerih, ko se ti pogoji sklicujejo na rešitev za pogovorno poslovanje, je mišljena njena zadnja verzija, če ni v posameznem primeru izrecno določeno drugače oziroma, če kaj druga ne izhaja iz konteksta posamezne določbe in okoliščin primera.

  • 18. Prenehanje uporabe oziroma zagotavljanja rešitve za pogovorno poslovanje

    Obvestilo o prekinitvi naročniškega razmerja na rešitev za pogovorno poslovanje nam pošljete po elektronski pošti na naslov info@2mobile.si in priporočeno po pošti s povratnico na naš poslovni naslov najmanj 120 dni pred potekom tekočega (letnega) naročniškega obdobja, sicer se vam naročnina na rešitev za pogovorno poslovanje samodejno podaljša in obračuna za nadaljnjih 12 mesecev.


    Pravico imamo do odpovedi vašega naročniškega razmerja tako, da vam odpoved sporočimo s priporočeno poslanim obvestilom s povratnico po pošti na vaš poslovni naslov in po elektronski pošti na elektronski naslov vaše kontaktne osebe, ki ste jo določili za komunikacijo z nami.  V primeru naše odpovedi naročniško razmerje preneha s potekom naročniškega obdobja, za katerega je že plačana naročnina (odpovedni rok). 


    Kadar koli vam lahko ukinemo dostop do  rešitve za pogovorno poslovanje in odstopimo od naročniškega razmerja, če ne plačate naročnine, kakor tudi v primeru, če prekršite katero koli svojo obveznost, določeno v teh pogojih. Ukinitev dostopa vam bomo sporočili s priporočeno poslanim obvestilom s povratnico po pošti na vaš poslovni naslov in po elektronski pošti na elektronski naslov vaše kontaktne osebe, ki ste jo določili za komunikacijo z nami. Če vam ukinemo dostop do rešitve za pogovorno poslovanje zaradi vaše kršitve,  vam nismo dolžni vračati morebitne vnaprej plačane naročnine za ukinjeno naročniško obdobje. 


    Pravico imamo, da kadar koli, ne glede na razlog, prenehamo z zagotavljanjem rešitev za pogovorno poslovanje vsem svojim naročnikom. O prenehanju zagotavljanja rešitev za pogovorno poslovanje vas bomo na primeren način in v ustreznem roku obvestili. Naša morebitna odškodninska odgovornost iz tega naslova je v celoti izključena. 

  • 19. Veljavno pravo in reševanje sporov

    Za presojo vsebine teh pogojev in naših medsebojnih pravic in obveznosti po teh pogojih, velja pravo Republike Slovenije.


    Za sodno reševanje sporov iz naslova teh pogojev oziroma v zvezi z uporabo rešitve za pogovorno poslovanje je krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

  • 20. Prenos pravic in obveznosti

    Pravico imamo, da svoje posamezne pravice in obveznosti iz teh pogojev oziroma izvajanje teh pogojev oziroma izvajanje rešitev za pogovorno poslovanje brez vašega soglasja delno ali v celoti prenesemo na tretjo osebo. O tem prenosu vas bomo obvestili s priporočeno poslanim obvestilom po pošti na vaš poslovni naslov in po elektronski pošti na elektronski naslov vaše kontaktne osebe, ki ste jo določili za komunikacijo z nami.

  • 21. Spremembe

    Te pogoje, kakor tudi pakete, cene paketov, vsebino in funkcionalnosti rešitev za pogovorno poslovanje, plačilne pogoje ter vse druge pogoje, navodila in vsebine, ki so objavljeni na www.2mobile.si, lahko kadar koli spremenimo tako, da spremembe objavimo na spletni strani www.2mobile.si. Spremembe začnejo veljati z dnem, ki ga določimo v objavi. Če rešitev za pogovorno poslovanje uporabljate po začetku veljavnosti sprememb se šteje, da se s spremembami strinjate in da jih sprejemate. O spremembah vas lahko obvestimo tudi po elektronski pošti na elektronski naslov vaše kontaktne osebe, ki ste jo določili za komunikacijo z nami.

  • 22. Začetek veljavnosti pogojev

    Ti pogoji veljajo od 06.01.2023 dalje.

2Mobile d.o.o.

Vizitka podjetja → 


Pri 2Mobile smo specialisti za pripravo strategij pogovornega trženja in večkanalno komunikacijo z uporabniki. Naša agilna razvojna ekipa zagotavlja hitro podporo pri vpeljevanju tehnoloških rešitev s področja pogovornega trženja, vse od enostavnih SMS vmesnikov do pametnih pogovornih botov z uporabo umetne inteligence. 

  • Več

    Zagovarjamo medosebno zaupanje med partnerji in naročniki ter vedno stremimo k zadovoljstvu in dolgoročnemu sodelovanju.


    Naše tehnološke rešitve, ki jih kot ekskluzivni zastopnik za regijo zagotavljamo v sodelovanju z globalnim partnerjem Liveperson, naročnikom omogočajo višji delež prodaje, saj spodbujajo zvestobo in zadovoljstvo strank.

Share by: