Izberite Viber kot najbolj varčno in varno platformo za sporočanje

Marko Možina, produktni manager, 2Mobile • mar. 26, 2024

Živimo v časih, ko je varnost na spletu postala vse bolj pogosta tema v digitalnem svetu, tako z vidika zagotavljanja primerne ravni kibernetske varnosti kot tudi z vidika varovanja zasebnosti podatkov uporabnikov. V zadnjih letih se je s povečano uporabo umetne inteligence potreba po varstvu zasebnosti še povečala, kar nas, ki delamo v digitalnem marketingu, sili v spoštovanje regulativ in smernic, ki jih predpisuje Evropska unija.

V podjetju 2Mobile kot strokovnjaki za mobilni marketing pristopamo k varstvu zasebnosti preudarno ter upoštevamo smernice tudi pri razvoju svojih produktov in rešitev, ki jih ponujamo. Zato svojim naročnikom, zavezanim spoštovanju in varovanju zasebnosti, za nagovarjanje njihovih strank oziroma kupcev priporočamo uporabo platforme Viber. Verjamemo, da Viber v primerjavi s SMS-sporočanjem ni le varčna, ampak tudi najbolj varna platforma za sporočanje.


Razlogi za varnost uporabe platforme Viber

Za zagotavljanje varnosti in zaščite podatkov Viber for Business upošteva vse ustrezne zakone in predpise, vključno z GDPR-jem. Storitev uporablja varne povezave HTTPS, omejuje število IP-naslovov za podjetja, privzeto šifrira sporočila in klice od konca do konca, ne prodaja informacij strank in ne shranjuje vsebin na svojih strežnikih po dostavi. Uporabniki lahko uveljavijo svoje pravice glede podatkov z avtomatiziranimi orodji za dostop in brisanje podatkov.


Prednosti šifriranja od konca do konca

Za razliko od drugih aplikacij za sporočanje Viber ne more brati osebnih klepetov uporabnikov – vključno s klepeti ena-na-ena, skupinskimi klepeti, zvočnimi in video klici. Za zagotavljanje anonimnosti namreč uporablja šifriranje od konca do konca kot privzeto nastavitev za vse. To pomeni, da so vsa zasebna in skupinska komuniciranja popolnoma šifrirana, tako da sporočila berete ali slišite samo vi in vaši uporabniki.



Kako deluje šifriranje?

Šifriranje od konca do konca pošilja vaša sporočila s platforme Viber for Business na napravo vaših strank, bodisi mobilno bodisi namizno, kot zakodirano kodo, tako da samo njihova naprava lahko vaša sporočila prevede v berljivo besedilo. Če je telefon vašega uporabnika izklopljen ali nima internetne povezave, bo vaše sporočilo čakalo na Viberjevih strežnikih (omejen čas) – še vedno varno in šifrirano –, dokler njegova naprava ne bo pripravljena, da ga prejme.


Ker je šifriranje od konca do konca na Viberju aktivirano kot privzeta funkcija, vam ni treba skrbeti, da bi morali to možnost uporabniki vklopiti v nastavitvah aplikacije. To sicer ne velja za mnoge druge aplikacije za sporočanje, ki sicer ponujajo šifriranje od konca do konca, a navajajo, da je to del njihovih funkcij in dodatnih nastavitev, vendar vam ne povedo, da morajo to uporabniki najprej vklopiti v nastavitvah.

Varovanje zasebnosti podatkov uporabnika kot strateška prednost.



Viber vaši blagovni znamki omogoča, da se predstavi v varnem in zaupanja vrednem okolju, kar zmanjšuje tveganje za zlorabo podatkov in kršitve zasebnosti. To okolje pomaga pri gradnji močne in pozitivne podobe vaše blagovne znamke podjetja v očeh vaših strank.


360° varnost in zasebnost pogovorov in klicev

Platforma Viber je kot ena izmed prvih svetovnih aplikacij za sporočanje uvedla funkcijo brisanja sporočil. Od takrat je bila funkcija uporabljena več kot 5-milijardkrat, kar kaže na to, da je uporabnikom zasebnost pomembna.

Visoka raven varnosti in zaščite zasebnosti je izredno pomembna v primeru deljenja informacij občutljive, osebne narave, ki bi morebiti lahko ogrozile materialno ali psihološko varnost vašega uporabnika.

Viber kot prva svetovna aplikacija za sporočanje tako ponuja popolno varnost in zasebnost, zaradi česar je najbolj varna aplikacija za sporočanje in kot taka primerna za poslovno sporočanje v reguliranih panogah.



Poleg varnosti je pomemben tudi vidik varčnosti

Poleg tega Viber velja za cenejšo alternativo SMS-sporočanju, zaradi česar je popolna rešitev in prva izbira za poslovno sporočanje uspešnih podjetij in organizacij. Sporočila na Viberju so postala ključno orodje za podjetja, ki želijo izboljšati svoje komunikacijske strategije prek mobilnih naprav, saj v Sloveniji to platformo za sporočanje uporablja skoraj 80 odstotkov aktivne mobilne populacije.


Ponuja cenovno ugodnejšo alternativo SMS-sporočilom, poleg tega pa omogoča uporabo daljših besedil (do 1000 znakov), vključitev slik, videoposnetkov in gumba za poziv k dejanju ter napredno analitiko o odprtju sporočil in konverzijah. Tako je na primer priznana modna blagovna znamka prek platforme Viber optimizirala stroške za sporočanje in prihranila kar 40 odstotkov sredstev, namenjenih za neposredno komunikacijo s kupci.


V podjetju 2Mobile verjamemo, da je uspeh naših poslovnih partnerjev tudi naš uspeh. Zato želimo, da Viber postane in ostane prva izbira podjetij in organizacij kot kanal za sporočanje – platforma, ki ne samo da ustreza, ampak presega pričakovanja glede varnosti, zasebnosti in učinkovitosti komunikacije.


Share by: