By Rok Naraks, Head of AI Development, 2Mobile
•
18 Mar, 2024
Od leta 2018, ko je GDPR pri nas stopil v veljavo, je marsikdo izmed nas, ki dela v marketingu in se na različne načine ukvarja z obdelavo podatkov, kdaj izgubil potrpljenje, ko je prišlo do urejanja pravnoformalnih zadev, ki se nanašajo na zajem in obdelavo osebnih podatkov. A dejstvo je, da je to področje, ki ga v digitalnem marketingu ne moremo preskočiti in predstavlja temelje za dobro uporabniško izkušnjo in seveda zakonsko skladnost. V svetu, kjer so pogovorni boti postali pomemben del poslovne strategije, je nujno, da vsi, ki obdelujemo osebne podatke državljanov EU, zagotovimo visoko stopnjo zaščite podatkov in transparentnost. GDPR zahteva točno to – visoko stopnjo zasebnosti in transparentnost pri obdelavi osebnih podatkov, kar je še posebej pomembno pri razvoju pogovornih botov, ki pogosto obdelujejo občutljive informacije. Integracija mehanike zasebnosti v samo delovanje bota zagotavlja, da je varovanje zasebnosti vgrajeno neposredno v tehnologijo botov od samega začetka. Samostojni klepetalni boti, ki uporabljajo lastne podatkovne baze in pogovorne algoritme, predstavljajo v tem kontekstu dodatno raven varnosti, saj osebni podatki niso deljeni s tretjimi strankami.