NOVICE

By Marko Možina, produktni manager, 2Mobile 26 Mar, 2024
Živimo v časih, ko je varnost na spletu postala vse bolj pogosta tema v digitalnem svetu, tako z vidika zagotavljanja primerne ravni kibernetske varnosti kot tudi z vidika varovanja zasebnosti podatkov uporabnikov. V zadnjih letih se je s povečano uporabo umetne inteligence potreba po varstvu zasebnosti še povečala, kar nas, ki delamo v digitalnem marketingu, sili v spoštovanje regulativ in smernic, ki jih predpisuje Evropska unija.
By Rok Naraks, Head of AI Development, 2Mobile 18 Mar, 2024
Od leta 2018, ko je GDPR pri nas stopil v veljavo, je marsikdo izmed nas, ki dela v marketingu in se na različne načine ukvarja z obdelavo podatkov, kdaj izgubil potrpljenje, ko je prišlo do urejanja pravnoformalnih zadev, ki se nanašajo na zajem in obdelavo osebnih podatkov. A dejstvo je, da je to področje, ki ga v digitalnem marketingu ne moremo preskočiti in predstavlja temelje za dobro uporabniško izkušnjo in seveda zakonsko skladnost. V svetu, kjer so pogovorni boti postali pomemben del poslovne strategije, je nujno, da vsi, ki obdelujemo osebne podatke državljanov EU, zagotovimo visoko stopnjo zaščite podatkov in transparentnost. GDPR zahteva točno to – visoko stopnjo zasebnosti in transparentnost pri obdelavi osebnih podatkov, kar je še posebej pomembno pri razvoju pogovornih botov, ki pogosto obdelujejo občutljive informacije. Integracija mehanike zasebnosti v samo delovanje bota zagotavlja, da je varovanje zasebnosti vgrajeno neposredno v tehnologijo botov od samega začetka. Samostojni klepetalni boti, ki uporabljajo lastne podatkovne baze in pogovorne algoritme, predstavljajo v tem kontekstu dodatno raven varnosti, saj osebni podatki niso deljeni s tretjimi strankami. 
By Matjaž Možina 22 Feb, 2024
Zadnja leta uporaba umetne inteligence v športu ni omejena le na analize uspešnosti in iskanje igralcev, temveč izboljšuje splošno izkušnjo navijačev na stadionih. Ena od inovacij, ki je pritegnila pozornost uredništva revije Kicker, so športni pogovorni robot, ki jih poganja umetna inteligenca, razvijamo pa jih v 2Mobile, enem izmed vodilnih tehnoloških podjetji v regiji, specializirano za pogovorne rešitve z UI. Predstavljajte si, da na stadionu v živo gledate nogometno tekmo, si privoščite hamburger in kupite dres, ne da bi morali zapustiti sedež. Kar se je pred dvema desetletjema zdelo kot futuristične sanje, je zaradi naraščajoče uporabe umetne inteligence v športu postalo resničnost. Umetna inteligenca se danes uporablja na različnih področjih športa, vključno z analizami dosežkov, športno medicino in iskanjem talentov, svoje mesto pa je našla celo v stadionskih prostorih. NK Maribor, vodilni slovenski nogometni klub, je eden od prvih klubov, ki je izkoristil potenciala teh revolucionarnih tehnoloških rešitev. NK Maribor je v sodelovanju s tehnološkim ponudnikom 2Mobile in ponudnikom finančnih storitev Mastercard uvedel izjemno napredno orodje z umetno inteligenco, ki omogoča nemoteno komunikacijo med navijači in klubom ter s tem izboljšuje izkušnjo na stadionu. Ta športni pogovorni robot z umetno inteligenco navijačem kluba prek pogovora omogoča neposredno interakcijo s klubom. Pogovor jim je 24 ur na dan in 7 dni v tednu na voljo za nakup vstopnic ali klubskih izdelkov, prejemanje najnovejših novic o ekipi in statističnih podatkov o igralcih, sodelovanje v anketah in tekmovanjih ter celo naročanje hrane in pijače s svojih sedežev.
By Matjaž Možina, direktor, 2Mobile 07 Feb, 2024
V novi dobi komunikacije, ki jo zaznamuje vse večja uporaba umetne inteligence (AI), se pričakovanja strank glede komunikacije nenehno spreminjajo. S pojavom tehnologije umetne inteligence so pametni pogovorni pomočniki, ki jih poganja AI, postali ključno orodje podjetij za izboljšanje odnosa s strankami in tudi interno z zaposlenimi in partnerji. Ta napredna orodja omogočajo podjetjem, da vzpostavijo neprekinjeno povezavo z različnimi ciljnimi skupinami, kar vodi do njihove boljše vključenosti in večjega zadovoljstva. Gartner napoveduje, da bo AI v bližnji prihodnosti postal glavno vodilo razvoja in glavna naložba v izboljšanje izkušnje strank. Pametni pogovorni pomočniki ne samo, da optimizirajo odzivni čas za poizvedbe uporabnikov, ampak tudi personalizirajo komunikacijo. To pomeni revolucijo v načinu, kako podjetja komunicirajo z obstoječimi in potencialnimi uporabniki.
By Rok Naraks 22 Jan, 2024
Intervju s Salóme Rúnarsdóttir, lastnico produkta Chatbot Fróði pri banki Íslandsbanki
By Rok Naraks 03 Jan, 2024
Interni boti spreminjajo pravila (so)delovanja v sodobnih podjetjih
By Matjaž Možina 13 Dec, 2023
Šport se je prelevil v več kot zgolj igro – postaja posel, kjer navijači niso le strastni sledilci, ampak ključni gradniki poslovnega uspeha, ki temelji na novih poslovnih modelih. V tej poslovni preobrazbi igrajo umetna inteligenca (UI) in virtualni pomočniki ključno vlogo, saj ustvarjajo odlično uporabniško izkušnjo (CX) in nove točke stika z navijačem kot stranko. Navijači so kot stranke Športni klubi danes niso le igralci oziroma tekmeci na igrišču, temveč tudi poslovne enote, ki se borijo za sledilce, ki so kot navijači postali njihovi ključni kupci. Z uporabo UI in virtualnih asistentov lahko klubi prilagajajo izkušnje navijačem in njihovim potrebam, ki presegajo zgolj spremljanje tekem. Z avtomatizacijo pogovorov ter obdelavo velike količine pogovorov in podatkov umetna inteligenca omogoča analizo preferenc navijačev in oblikovanje personaliziranih izkušenj. Dobičkonosnost športnih klubov skozi zadovoljevanje potreb navijačev Uspeh športnega kluba danes ni zgolj v rezultatih na igrišču, temveč tudi v dobičkonosnosti. UI služi kot orodje za analizo želja navijačev, omogoča razvoj prilagojenih izdelkov in optimizacijo marketinških strategij. Virtualni pomočniki že danes omogočajo upravljanje s prodajo vstopnic, izdelkov kluba, hrane in pijače, skrbijo za informacije o klubu, igralcih, rezultatih tekem. Tako ustvarjajo nove prihodkovne vire. Ustvarjanje dodane vrednosti z odlično uporabniško izkušnjo Športni klubi, ki razumejo svoje navijače, ustvarjajo nadstandardne izkušnje in dodano vrednost za obe strani, postajajo konkurenčnejši. UI jim omogoča nudenje personaliziranih izkušenj, z uporabo virtualnih pomočnikov pa lahko s športnimi navdušenci komunicirajo neomejeno 24/7. Takšna avtomatizirana in personalizirana komunikacija gradi trdne vezi in povečuje zvestobo.
By Matjaž Možina 28 Nov, 2023
T-2 je v sodelovanju s 2Mobile predstavil svojo prenovljeno virtualno asistentko Titino, ki omogoča prijazno in še učinkovitejšo podporo strankam vse dni v tednu, 24 ur na dan. Razvili so jo v sodelovanju s podjetjem 2Mobile, tehnološkim integratorjem rešitev za pogovorno umetno inteligenco Boost.ai ta temelji na hibridni tehnologiji za obdelavo naravnega jezika (NLU) in jezikovnih modelov z izjemno zmogljivostjo (LLM). S to inovativno rešitvijo se T-2 še bolj približuje potrebam svojih strank v digitalnem okolju. Globalni razvijalec programske opreme Boost.ai je bil ustanovljen na Norveškem, specializiran pa je za pogovorno umetno inteligenco. Z neutrudno predanostjo strojnemu učenju so razvili najpopolnejšo programsko opremo na svetu za razvoj, vpeljavo in upravljanje virtualnih agentov, ki temeljijo na njihovi vodilni pogovorni umetni inteligenci. Naši številni naročniki lahko z uporabo zmogljive tehnologije razumevanja naravnega jezika, neomejene razširljivosti, varnosti za najzahtevnejša poslovna okolja in najboljših funkcij zasebnosti v svojem razredu že danes zagotavljajo raven storitev, ki jo pričakujejo stranke prihodnosti. Prenovljena virtualna asistentka Titina že v celoti samostojno odgovarja na splošna vprašanja s področij, kjer so potrebe uporabnikov največje. Kmalu bo njena podpora tudi personalizirana, kar pomeni, da bo Titina uporabnikom nudila še višjo raven pomoči. Titina je na voljo kot pogovorna virtualna asistentka na spletni strani www.t-2.net , kjer skrbi za boljšo uporabniško izkušnjo, s tem ko vam pomaga pri vprašanjih glede storitev, paketov, ponudbe, tehničnih težavah, plačilu računov in drugih podobnih zadevah.
By Matjaž Možina, Direktor, 2Mobile 15 Nov, 2023
V hitro razvijajočem se svetu tehnologije je umetna inteligenca postala več kot le besedna zveza; je transformativna sila, ki spreminja način, kako podjetja komunicirajo s svojimi strankami in upravljajo dejavnosti. Pogovorna umetna inteligenca se je močno uveljavila kot močno orodje za izboljšanje izkušenj strank in poenostavljanje procesov. Vodilno raziskovalno in svetovalno podjetje Gartner je nedavno ta trend prepoznalo v svojem magičnem kvadrantu za leto 2023 Magic Quadrant™ for Enterprise Conversational AI Platforms, ki osvetljuje dinamično področje rešitev, ki jih poganja umetna inteligenca. A razvoj na področju novih tehnologij, ki jih poganja pogovorna umetna inteligenca, je tako hiter, da vsem novostim praktično ni več mogoče slediti.
By Ines Mole, Produktna specialistka, 2Mobile 25 Oct, 2023
Približuje se najpomembnejši dan v letu za trgovce – črni petek, ki bo letos 24. novembra. Ta dan je postal sinonim za razprodaje in posebne ponudbe, ki stranke spodbujajo k množičnemu nakupovanju. Črni petek je priložnost, da svojim prodajnim rezultatom v zadnjem četrtletju leta daste dodatne pospeške. V tem pomembnem obdobju trgovci potrebujejo učinkovite in prilagodljive načine, kako doseči svoje stranke in jih prepričati v nakup. Aktivirajte kupca na celotni nakupni poti Aktivacija kupca na celotni nakupni poti je ključna. V času črnega petka morajo trgovci usmeriti stranke skozi celoten nakupni proces brezhibno in učinkovito. Z uporabo klepeta Viber lahko vzpostavite neposreden stik s strankami, jim odgovorite na vsa vprašanja in jih usmerite k izdelkom, ki jih iščejo.
Več objav
Share by: